Fan af Silkeborg politi :D {{forumTopicSubject}}
JEG er simpelthen fan af politiet i silkeborg...
Balder og jeg får en meget bedre tur når vi går flere timer om dagen vis han går fri,
og i går mødte vi igen politiet på vores tur, og når de ligesom har set at Balder ingen snor har på, er det bare sært vis jeg giver ham den på når jeg så opdager politiet, så jeg smiler/hilser bare og går videre
DET jeg vil frem til er, at jeg er så taknemlig for at jeg kan få lov at gå en tur med min hund i fred og ro, og bare hilse pænt på politiet når de køre forbi, i stedet for at gå og være paranoid hele tiden, Håber noget så inderligt at det kan blive ved på den her måde..
hvordan er stemningen omkring hunde i jeres by ?
jan 2013
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 37 Svar: 740
Men har kun gode oplevelser, vi lufter Fredo i Amager fælled (stort naturområde) hvor Politihestene holdte til, da de eksisterede, og da Fredo var hvalp, gik vi også uden sele og gav ham den på når de kom ridende;) Men de havde altid tid til at hilse på... Nu går vi med snor hele tiden, men har mødte politihundene når de er ude og øve, hvor de går uden seler
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1459 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 8.533
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.736
Han fik rigtig godt styr på byen (og de unge) og havde selv en schæfer - så imod hunde var han ikke
Dog var han "imod" vores
Han var vores genbo, så det var ikke så sjældent man fik nogle tåbelige kommentarer med på vejen
Vi mødte ham forleden, hvor han lige måtte hilse på Tucker over hegnet, for han var da en sød lille en
jan 2013
jan 2013
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1459 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 8.533
jan 2013
Hvis det skulle gentage sig, så kan du fortælle at da der var politiheste, gik de også tur med dem
Fan af Silkeborg politi :D