{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Leje af bil i USA {{forumTopicSubject}}

Nogen af jer der har lejet bil i USA?

Har nemlig et par spørgsmål...(Vi skal til LA)

Det kan bedst betale sig at booke hjemmefra ik?
Forsikring- skal man også sørge for det hjemmefra via ens egen forsikring evt?

Skal man ænke over noget som evt kunne stå med så små bokstaver at man ikke kunne læse det?? Altså hvad skal vi passe på?

Vi vil leje bil fordi vi skal bo privat i LA, så vil vi køre til vegas derfra, overnatte 1-2 dage og så køre tilbage til LA..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af bil i USA
  • #1   22. maj 2013 Vi tilbragte 5 uger hos min moster og onkel i Arizona sidste år. Vi lånte primært deres ene bil, men da vi skulle et smut til San Diego lejede vi en bil 3-4 dage.
    Der er så mange lejebiler man kan shoppe rundt i, og jeg tror ikke der er den store prisforskel på om man lejer i god tid, med mindre i er der i høj sæsonen.
    Der hvor vi lejede bil, der var der forsikring med i købet, den dækkede dog kun min kæreste, da jeg er under 25. Det kostede en herregård hvis jeg skulle have lov til at køre.
    Jeg synes det var enormt nemt, ja næsten lige så nemt som at leje hotelværelse.
    Kvaliteten af bilen var i top, og man skulle ikke bekymre sig om at rengøre den eller fylde benzin på der hvor vi lejede.
    Der er enkelte selskaber der har dårlige anmeldelser, men det kan en hurtig Google søgning afklare... smiley
    Super god tur til jer smiley

• #2   22. maj 2013 tror vi googlede lejebil usa og udvalgte byen .... kan ikke helt huske, men tror vi endte med at gøre det gennem europcar ...

bilerne er generelt af høj komfort og kvalitet... husk en god og dækkende forsikring, ikke kun på bilen men på hvis i skader anden person derovre...

• #3   22. maj 2013 Jeg læser lige med, da vi skal til Florida til vinter/foråret.

Vi regner dog med at leje bil hjemmefra, så den står klar i lufthavnen, når vi lander. Hertz, Avis (samarbejder med FDM Travel, DK), Rentalcars m.v. regner vi med at søge priser på. Og selvfølgelig skal man have ansvarsforsikring, men en udviddet, så den også dækker personskade. Egen personlig syge- og ansvarsforsikring sørger vi selvfølgelig også for.

Kommentér på:
Leje af bil i USA

Annonce