{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

LinkedIn profil - ris/ros {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med at jeg er blevet arbejdsløs har jeg været på 6 ugers kursus i online markedsføring, og der har jeg fået at vide at det er en god ide at opdatere sin LinkedIn profil så den er spændende og nem at gå til.
Det er nu gjort, men jeg ved ikke hvordan den vil blive opfattet af andre, så jeg ville være rigtig glad hvis der er nogen der gider kigge på den og give lidt feed back - hvad virker, hvad virker ikke - ideer modtages gerne smiley
http://www.linkedin.com/in/anjafriismarketing

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LinkedIn profil - ris/ros
  • #1   20. maj 2013 Hvor brugbart har kurset været? Jeg har overvejet det, men ved ikke helt om jeg kan bruge det som journalist.

Jeg synes, at din profil ser fin ud. Godt og indbydende billede, nemt og overskueligt indhold. Måske lidt mere personligt end bare forklaring med hvad fx adwords er osv.

• #4   21. maj 2013 Julie P
    Jeg syntes helt sikkert at det har været et enormt godt kursus. Jeg har lært ekstrem meget! Jeg har taget kurset gennem Bigum & Co ((link fjernet) og de er utrolig dygtige! En af grundene til at jeg valgte dem var at de sideløbende med kurserne også har rigtige erhvervs kunder, det betyder at de stadig har en finger i jorden, og den viden de har er 100% opdateret - der sker jo så meget med de sociale medier hele tiden, så det nytter ikke at man har 3 år gammel viden...
    Det er meget målrettet markedsføring og selvprofilering, og de har en rigtig god praktisk "sådan gør du" tilgang til tingene. Men om du kan bruge det ved jeg ikke... vi havde dog mange kommunikations folk på kurset, så det kunne godt tænkes...

Gabrielle J
    hvorfor ville du ikke skrive det? Hvis det ikke står der kan folk jo ikke vide at de skal ansætte mig smiley

• #6   21. maj 2013 Anja: handlede det mest om markedsføring af dig selv eller af vrksomheder?

• #7   21. maj 2013 Mht jobsøgende eller ej, så skriver jeg også, at jeg et jobsøgende. Det er jo ikke bare et online cv, men et sted, hvor folk kan finde dig og tilbyde dig job.
    Det er i hvert fald,hvad jeg har lært på div. LinkedIn kurser

• #8   21. maj 2013 Julie P, Det er faktisk begge dele, hvilket jeg syntes var meget godt. Bigum & Co har gode erfaringer med at dem der er bedst til at suge selv-profilerings-delen til sig også er dem der får job først. Vi havde 5 ud af 27 der fik job inden kurset var slut.

Kommentér på:
LinkedIn profil - ris/ros

Annonce