1.533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Tøsehjælp (at forstå mænd) Tøsehjælp (at forstå mænd)

Nu har jeg gået og grublet lidt de sidste par dage, men har simpelthen brug for nogle andres syn på det smiley

Sagen er den, at jeg har skrevet sammen med en sød fyr de sidste to måneder, men det er ikke blevet til mere end bare at skrive sammen. Det virker som om vi har super meget til fælles, samme humor osv. så er efterhånden ved at være træt af at det hele foregår på skrift. Jeg har flere gange inviteret ham forbi, givet ham hints om at vi jo også kunne tage i biografen osv. men lige meget hjælper det. Han er super genert af person, så slog det egentlig lidt hen og tænkte at han jo nok bare lige skulle tø op, men han siger at han ikke er genert overfor mig mere. Vi plejede at skrive sammen dagligt, men nu skriver han kun hvis jeg skriver først - bevares han er stadig sød, sjov, kalder mig 'søde' osv..
Er det bare mig eller virker det som om han ikke længere er interesseret? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det smiley
Kan man tillade sig direkte at spørge ham om han overhovedet er interesseret, eller virker det for desperat? Vil jo ikke bruge flere kræfter på det, hvis han alligevel ikke gider

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøsehjælp (at forstå mænd)
  • #1   18. maj 2013 Selvfølgelig kan du da spørge direkte, løber han skrigende bort på grund af det spørgsmål, så havde han nok gjort det senere hen alligevel...

• #2   18. maj 2013 Hehe jeg skrev direkte til K i sin tid, om jeg overhoved var noget for ham - fysisk og psykisk smiley
    det havde han intet imod , til gengæld var jeg så ikke i tvivl og turde derefter godt at forelske mig smiley

• #5   18. maj 2013 Ja jeg frygter også lidt at jeg bliver brugt som tidsfordriv, og det har jeg IKKE lyst til at prøve igen!

• #6   18. maj 2013 Spørg ham. Eller stop med at skrive til ham. Hvis han er interesseret i dig så skriver han sikkert til dig.

• #8   18. maj 2013 Sådan Isabelle smiley Må vel efterhånden have lært at hints ikke virker på fyre, de skal have det at vide direkte smiley

Har spurgt ham nu smiley

• #9   18. maj 2013 Isabelle.. sådan er min mand også, ikke at vi har skrevet andet end sms`er sammen. Jeg er sikker på at han mener, at der ingen grund er til overflødige ord, især ikke hvis man kan sige det man vil med få, og man stadig gøre sig forståelig og få sit budskab frem smiley

Ts.. Synes det er fint du har spurgt ligeud. Hvis han ikke er interesseret kan du, lige så godt finde en anden sød fyr at bruge tiden på smiley

• #10   18. maj 2013 Var det forresten ham vi hjalp med at skrive til i første omgang ? smiley

og godt du har spurgt smiley

• #11   18. maj 2013 Han er stadig interesseret og undskyldte smiley

Freja - ja det er ham smiley

• #12   18. maj 2013 Sejt og seeeejt..

Nu skal i så bare have et spark og komme på date smiley

• #13   18. maj 2013 Ej hvor fedt smiley

• #14   18. maj 2013 Jep det skal vi smiley Det må blive en dag hvor han har fri, for han arbejder nat og jeg arbejde dag smiley

• #17   18. maj 2013 Isabelle - håber da du tog fejl, men nu må vi se hvordan han er det næste stykke tid smiley
    Lige nu var det bare irriterende smiley mest fordi jeg lige har prøvet at blive droppet på den måde med den sidste fyr, så det gider jeg helst ikke igen smiley

Afsted afsted smiley

• #18   18. maj 2013 Ingen kvinder har godt af at jage for længe af gangen. Kan han ikke jagte dig og få dig til at tro på at du er fantastisk.. så er han ikke det værd smiley

• #20   18. maj 2013 Har nu ikke noget imod at skulle jage smiley men det er da rart nok at blive 'jaget igen' smiley

• #21   18. maj 2013 Håber det bedste smiley Hvis han bliver ved med at være sløv i betrækket det næste stykke tid, så vil jeg tolke det som manglende interesse.

Hvad har han sagt de gange, du har foreslået at mødes?

• #22   18. maj 2013 Jamen altså han kører nattaxa her i den by jeg bor i så vi har tit skrevet meget sammen om aftenen. Når han så har sagt at der ikke var meget at lave på arbejde, så har jeg jo foreslået at han kunne køre ned og sige hej til mig smiley Til det svarer han som regel noget i stil med "ja det kunne jeg da" eller "det lyder godt nok fristende", men han gør bare ikke noget ved det smiley

• #23   18. maj 2013 Du ringer da bare og bestiller en taxa og beder specifikt om at det er ham smiley

• #24   18. maj 2013 Rikke - haha den har jeg skam også foreslået ham smiley problemet er bare at sådan fungerer det ikke smiley De holder i "kø" og så får man bare den taxa som holder som nr. 1, og når de er 9 taxaer på job lørdag aften, så er chancen ikke særlig stor smiley

• #25   18. maj 2013 Jeg synes han er sådan lidt blandet i sine signaler. I hvert fald kan du jo prøve at se, om han opper sig i den kommende tid. Jeg forstår godt du ikke gider blive ved med at være den, der skal tage initiativet. Når i også har skrevet så længe, så er det da ved at være tid til at mødes og se, om det er noget.

• #26   19. maj 2013 jeg får sådan en tanke om han skjuler noget ... eller har nogle hæmninger fx omkring sit udseende ....

• #28   19. maj 2013 Altså han er jo MEGET genert, det har han allerede indrømmet, men ved ikke om det er pga. hans udseende?

Har set billeder på fb smiley

• #29   19. maj 2013 Læste engang et godt råd om netdating, som jeg egentlig får lyst til at viderebringe her: Mød hinanden fysisk hurtigst muligt - man kan meget nemt blive forelsket i "ord", og så ende med at blive skuffet eller føle man har spildt tiden. Når det kommer til stykket vælger vi jo partner efter nogle helt andre kriterier end fornuften - duft, umiddelbar fysisk tiltrækning og en hel masse mere uudgrundeligt, som man kun opdager når man er fysisk sammen. Jeg håber selvfølgelig alligevel, at det lykkes for jer at mødes, og at I også kan lide hinanden IRL. Godt at du skrev! smiley

• #30   19. maj 2013 det må være et ret svært jo han har hvis han er SÅ genert, det må udfordre ham hver dag, min mand kører også taxa som firtids job, og vi kender nogle stykker , og det er et meget udadvendt og socialt job, ikke noget der må være nemt hvis man er så genert....

Jeg synes også det er fint du skriver, og ønsker dig held og lykke ... synes stadig det virker som om han skjuler noget , enten han har en han egentlig ser, eller han bare hygger chatter med mange og egentlig ikke vil mere, eller udseendet, eller et eller andet ... hvis man har chattet så længe og man gør det på en måde der ligger op til at man gerne vil lære den anden og kende , men så trækker sig og glider af HVER gang det bliver en reel mulighed, så ringer mine alarm klokker altså ...

så jeg ville nok presse citronen, skrive "Nu må vi få en aftale, enten ses vi og ser om vi klikker ligeså godt iRL som på chat, ellers så gider jeg ikke spilde mere tid på det " ...... det kan jo sagtens være i "kun" klikker som venner, men gode venner kan man heller ikke få for mange af ....

Tager han ikke den direkte op og er aktiv med at få lavet en aftale, så vil han nok ikke mere med det, og dermed ikke det samme som dig ....

Jeg har efterhånden i livet set og hørt så mange eks hvor fyrene trækker piger rundt efter forgodtbefindende, så er lidt kynisk .... Enten må fyrene melde sig ind, ellers skal piger bare melde dem ude ...

• #31   19. maj 2013 det der med at møde hurtigt, er et godt tip. jeg synes nemt at man ender med at have rigtig god kemi over sms, og så bliver det aldrig til noget.

jeg skrev med en mand i over 8 mdr. Han havde en åben invitation her hjem til, men jeg kunne ikke tage hjem til ham grundet min søn (der var ikke plads til ham, med to store hunde). Til sidst droppede jeg ham,og han er stadigvæk skidesur over det.

Vi havde fantastisk sms-kemi, og ringede og skrev rigtig meget sammen, gerne i flere timer, men det blev bare aldrig til noget, fordi det trak ud, og han var alt for nosseløs til at gøre noget.

jeg synes bare du skal tage tyren ved hornene. Du kan måske diktere, i stedet for at foreslå? Spørg hvornår han har fri, og hvis det er en dag du også har fri siger du "Så kommer du hjem til mig, og jeg laver noget lækkert mad" eller noget i den stil. Det kan jo også være en tur på en café, hvis ikke du vil have ham hjem. Nogle gange kan det være nødvendigt at være lidt bestemt smiley

• #32   19. maj 2013 Jeg burde måske tage tyren ved hornene.. Kan godt efterhånden fornemme at det er mig der skal tage initiativet hvis der skal ske mere, så det må jeg jo gøre smiley

Han har faktisk en enkelt gang kørt herned hvor jeg bor, men det generte fjols gjorde mig først opmærksom på det efter et stykke tid og så blev han kaldt på tur. Nu skal jeg være retfærdig overfor ham, for han har også skrevet en gang at jeg var velkommen til at komme hjem hvor han bor, men jeg har ingen bil og med bus osv. på en søndag var det ikke rigtig muligt. Så jeg tror egentlig gerne at han VIL mødes, jeg ved bare ikke hvad der holder ham tilbage fra at sige "kom nu tager vi i biografen" osv. Men det kan jo selvfølgelig være fordi han skjuler et eller andet, som I siger?

• #33   19. maj 2013 Synes det lyder fornuftigt at spørge direkte om han vil mødes, hvis du stadig føler for det.

Jeg tænker, at du skal prøve at være ret specifik og foreslå en bestemt dag. Hvis han bliver ved med at "undvige", ville jeg droppe ham.

• #35   19. maj 2013 Isabelle - Jeg har lidt bestemt mig for at give ham en chance hvis han gider at mødes med mig. Det kan godt være at jeg er meget naiv, men jeg håber lidt på at hvis vi først kommer til at lære hinanden at kende på en ordentlig måde, så vil han forhåbentlig vågne op smiley

• #36   19. maj 2013 Har I slet ikke mødt hinanden endnu? Altså I har ikke mærket om der overhovedet ER kemi?
    Line - jeg kan godt forstå du gerne vil give ham en chance mere, men skynd dig nu lidt, det kan være du slet ikke finder ham interessant når du først møder ham, så er det simpelthen spild af forelskelseslignende følelser og en masse forestillinger om fremtiden at gå der og vente.
    Find en deadline for dig selv, giv ham flere muligheder og så skal han altså gribe bolden, ellers er der en anden fantastisk mand til dig derude.
    At han er genert holder simpelthen ikke, manden er taxachauffør og taler med massevis af fremmede mennesker hver dag, så han kan ikke dække sig ind under generthed hvis han virkelig er interesseret!

Go go go, og ellers go another way!

• #37   19. maj 2013 Nej vi har slet ikke mødt hinanden endnu

Skal nok sige til ham at jeg synes vi skal mødes, jeg synes bare det er lidt akavet at sige det i dag når jeg også var så ligefrem overfor ham i går (han har heller ikke skrevet i dag)

• #38   19. maj 2013 Synes ikke han lyder specielt lovende (sorry, Line).

• #39   19. maj 2013 Kan godt være du har ret... For helved hvor er det irriterende - han er virkelig sød og vi virker til at kunne lide de samme ting, have samme humor osv.. Synes virkelig det virkede lovende, så det er sgu træls hvis han ikke har det på samme måde...

Er det for desperat at skrive til ham nu og spørge om vi snart skal finde en dag? I går da jeg spurgte ham om han havde mistet lysten skrev han "undskyld søde der er bare lige en masse for tiden:)" - vil jo heller ikke stresse ham endnu mere hvis der nu rent faktisk er et eller andet der går ham på..

• #40   19. maj 2013 Jeg har det bare sådan lidt at lige meget, hvor genert man nu end måtte være, så skal man nok træde til handling, hvis man er oprigtigt interesseret.

I har ikke engang mødt hinanden endnu, og det virker allerede som, at han giver dig en del spekulationer. Jeg forstår godt du ikke bare vil smide det væk, men husk dig selv, hvis han fortsætter med at være initiativløs.

• #41   19. maj 2013 (Mit seneste indlæg var skrevet før jeg så dit svar smiley )

• #42   19. maj 2013 Grunden til at han giver mig en del spekulationer er at vi har skrevet MEGET sammen, rigtig meget smiley

• #43   19. maj 2013 jeg ville IKKE skrive i dag ... han fik jo ligesom af vide i går hvad for tanker du går med, at du ikke er ret sikker på han er på, på samme måde som dig .. så burde han ikke lade gå en hel dag lige efter uden at lade høre fra sig ....

Jeg ville hvis jeg var dig forsøge nogle dage at få tankerne igang med noget andet... har han så ikek onsdag/torsdag ladet høre fra sig ... så ville jeg skrive "skal vi få sat en dag hvor vi skal mødes" er han ikke med på den ville jeg skrive tilbage at nu gider du ikke spille tid og kræfter på ham mere ....

• #44   19. maj 2013 Enig med Hanne. Er der stadig intet nyt fra ham?

• #45   19. maj 2013 Jeg kunne ikke lade være.. skrev til ham og spurgte om vi snart skulle finde en dag..

og jeg føler mig lidt dum nu smiley Hans svar: jamen han troede da allerede vi havde en aftale - når han får sin nye bil om et par dage, så henter han mig og så skal vi ud og køre en tur smiley

• #46   19. maj 2013 ok ... så må du lige fortælle hvordan det går smiley

• #47   19. maj 2013 Det skal jeg nok smiley

• #48   19. maj 2013 Vi venter spændt smiley

• #49   19. maj 2013 Hehe det gør jeg skam også selv smiley

Kommentér på:
Tøsehjælp (at forstå mænd)

Annonce