Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løn?????
  • #1   17. maj 2013 Det er mindste løn for fuldtid. (grundløn) smiley

• #3   17. maj 2013 Nettolønnen er ret irrelevant i den sammenhæng, da det jo kommer an på folks fradrag smiley

Ifølge nedenstående artikel skulle gennemsnitslønnen i DK tilbage i 2009 være ca. 40.235 kr før skat

Må ærligt indrømme at jeg troede at den var lavere..

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-26637593:her-er-danskernes-gennemsnitsløn.html

• #4   17. maj 2013 Han har 35000 brutto

• #6   17. maj 2013 Mindstelønnen for en ingeniør er 35000. (Som jeg generelt forventer bør være ok betalt)

• #7   17. maj 2013 Michelle- Shiiit! Så kommer jeg godt nok til at tjene meget under gns lønnen smiley længe leve at være slave af det offentlige smiley

• #9   17. maj 2013 Tja og jeg som troede jeg tjente godt. Jeg gryber bare tilbage

• #10   17. maj 2013 Helle - det tænkte jeg først over efter jeg havde skrevet mit indlæg smiley Derudover fik jeg læst at det er lønnen for de faktiske arbejdstimer - altså bliver lønnen højere, jo flere sygedage man har..

Hullubullu - I skal jo også kun passe på folks børn smiley Det ka man ik få meget i løn for.. Haha smiley
    Jeg kommer heller aldrig til at tjene godt - vi må leve med at være andenrangs borgere smiley

• #11   17. maj 2013 Vil forresten give Helle ret i at man i vurderingen af om man er godt lønnet er nødt til også at kigge på sine kvalifikationer...

• #12   17. maj 2013 Ja hvis man kigger på min løn så er hans høj. For butiksansætte er lønnen på 17.000-19.000 før skat

• #13   17. maj 2013 @ Helle og Barylerne ... mht til læge løn, så er den altså ikke specielt høj for en nyuddannet ... ca 30000, plus tillæg for aften/nat ... men grundlønnen starter ikke højt ... tilgengæld stiger den forholdsvist hurtigt ....

• #16   18. maj 2013 Årh Michelle!!! Din bandit:) det er os børnepassere der er skyld i at andre kan komme på arbejde og have børn smiley hihi ho ha dum da li dej

• #17   19. maj 2013 Hullubullu - jeg tror (og håber) at du er klar over at det var ganske ironisk smiley Synes I får en latterlig lav løn...

Sådan helt generelt synes jeg at mindstelønnen i DK er for lav - jeg ka nærmest ik forestille mig at man kan hverken leve eller dø af den løn butiksansatte får..
    Eller måske er det priserne der er for høje..?

• #18   20. maj 2013 Ja priserne er for høje, men der er jo alle på huslejer og osv. Som butiksansat får du ikke meget mere end dem på bistand. Så der skal alle øre pludselig vendes, tror egentligt ikke folk er klar over hvor hård fysisk det arbejde er. Nu arbejder jeg fx i en slagterafdeling, og der vejer hver kasse i gennemsnit 10kg. Og der er pludselig mange kg man når at slæbe og bærer rundt på.

• #19   20. maj 2013 Carina - Det kommer da sørme an på hvordan butiksansat man er, men generelt så får dem "i" butikken ikke en særlig fed løn, men det kræver jo så heller ikke det vilde at blive det.

Derudover synes jeg det fuldstændig forkert at pædagoer og lærer får så lidt, når de ligesom har med mennesker at gøre og sørger for vores fremtidige generationer. Men man kan da håbe at de snart privatisere DSB som der har været tale om.

• #20   20. maj 2013 Det kan godt være det ikke kræver en vild uddannelse, men uden os kunne folk ikke købe deres varer, ved godt at det ikke er alle butiksansatte der har et hårdt fysisk arbejde.
    Tag også lige med i overvejelsen: når du kommer ud i en butik og en varer mangler, hvem skælder du ud? Og tror du, at dette kun sker engang om dagen?

• #21   20. maj 2013 Nu behøver man jo ikke kun få "højere" løn ved fysisk hårdt arbejde ... med den fleksibilitet man kræver af butiks ansatte i dag for at de kan dække de uartigt lange åbnings tider, så synes jeg alene at der skulle gives højere løn, eller som minimum være nogle kanon tillæg for arbejde efter kl 18, i weekender og på helligdage, hvor en stor del af resten af Danmark har familie tid og familie hygge ... der er jo heller ikke megen mulighed for at få passet børn indenfor rammerne af den stærkt udvidede butiks åbningstid .... almindelige institutioner lukker kl 17 til hver dag, og har hverken åbent weekenden, eller helligdage ... ved godt at en del andre faggrupper også arbejder på de tider, men de har så som oftest enten en væsentligt bede grundløn, og/eller nogle bedre tilæg for arbejde på disse tider ....

• #22   20. maj 2013 Hanne: jeg er helt enig, jeg syntes bare også at folk skal vide at butiksarbejde også er et fysisk hårdt arbejde, så det altså ikke "bare er en leg på roser"

• #23   20. maj 2013 @ Carina ... ja bestemt, har selv en søn der er butiksleder, og som har arbejdet sig "op" i den branche, det er ved gud hårdt arbejde ofte ... nogle gange fysisk, andre gange psykisk og nogle gange begge dele ....

• #24   20. maj 2013 Carina - aha. Nu skælder jeg hverken folk ud hvis der mangler en vare eller noget andet. Og generelt set så ansætter butikker tit folk der ikke kan finde ud af det grundet manglende kvalifikationer.

Derudover synes jeg generelt set at at det fair at lønnen på et job der ikke kræver vild udd er lavere end dem hvor du tager en lang udd.

• #25   20. maj 2013 *Helle og barylerne * - "Det var også bare et eksempel for at forklare, at uddannelse og kvalifikationer jo har indflydelse på lønnen.

Er klar over, at lønnen som nyuddannet ikke er så høj men tilgengæld stiger den hurtigt"

AAaaaarrrrrrrrrhhhh!! Det passer altså ikke altid. Min løn stiger hvert år og den stiger med peanuts! Og det er fordi jeg arbejder på sygehus, der har men det tungeste og mest stressende arbejde, men man får dælme æt' møj' i løn.

Kommentér på:
løn?????

Annonce