{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Fornemmelse af at noget er galt.. {{forumTopicSubject}}

Tidligere viden:
Da jeg var barn så jeg en ånd i vores hus. Det var en mand, og så ham altid ude i gangen. Vi så vasketøjet i kælderen bevæge sig som om der var mild vind, men der var ingen træk.
Der blev kaldt vores navne af og til, og min mor blev prikket/rørt på ryggen.
Min bror der er 7 år yngre end mig, begyndte også at se manden(vi snakkede kun om det når han var i skole)
Jeg så ham ofte, kunne bare mærke det var en mand, at han var god og bare var der.
Vi fik huset tjekket af en clairvoyant og jeg fik midler som jeg sku bruger, når jeg ku mærke ham. Efter en uges tid stoppede alt, og clairvoyant huset meldte selv tilbage at han var væk. Manden var husets tidlige ejer og han var der fordi han ikke var tilfreds, huset var ikke bygget færdig som han ville ha det. Han døde i en stol ude i gangen... Hvor jeg altid så ham.

Da jeg blev voksen, gik min morfar desværre bort.han led af den værste form for sclerose og var total lam, døde pga nogle bakterier i kroppen åd ham op indefra, og hans krop var for syg af sclerose til at gøre modstand.
Jeg fik en aften da jeg gik i seng en hallucination eller lign.
Jeg sov ikke, men min morfar viste sig helt klart for mig, han smilede drejede hovedet, min mormor var i baggrunden, han kiggede på mig igen og smilede og puf var han væk.
Jeg tudbrølede da jeg var helt klar over budskabet.
Dagen efter ringede jeg til min mor, og fortalte om det, og fortalte at morfar har det endelig godt, og at mormor skal være rolig. Han har det godt nu.
Min mor og mormor tror mig og de blir glade. De tror på mig grundet bla det med ånden jeg så engang.

Min mormor går bort 4 år senere.
Jeg sidder og holder hende i hånden, aer hende, fortæller at hun kan give slip og vi elsker hende. Til sidst går hun bort.
Men i de sekunder kigger hun på mig.
Hendes øjne blir fulde af liv,helt klare og friske og glade. Har aldrig set hendes øjne så fulde af liv som der, og jeg VED at selvom hun kiggede på mig, var det ikke mig hun så. Jeg ved i mig selv at hun så noget. Det kan jeg bare mærke, og det blik var så lettet, glad og livsfuldt og har hjulpet mig gennem sorgen.

Nå, til sagen:
Sidste aften, var jeg på vej til job.
Sidder i bilen og tænker pludselig en del på min mor, og jeg får sådan en underlig fornemmelse.
Den fornemmelse har jeg hele natten, og det bekymrer mig.
Om morgenen skriver jeg til min mor, for at høre om hun har det godt?
Hun svarer at hun har det fint, ryggen driller dog lidt og hendes sclerose, så jeg skal ikke bekymre mig. (Min morfar led som sagt af sclerose, min mor og moster har det også)

Nu er der gået 2 dage og jeg har stadig en underlig fornemmelse af at der er noget.
Det bekymrer mig lidt, men der er jo åbenbart ikke noget.

Ved ik helt hvad jeg vil, måske bare høre o m der er andre der oplever at have den fornemmelse af at noget er galt?
Og bryder mig ikke om det eftersom jeg ofte har oplevet diverse og følt ting som ofte har været korrekt, så bryder jeg mig ikke om den følelse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornemmelse af at noget er galt..
  • #1   14. maj 2013 Det kender jeg godt, og det er ikke nogen rar fornemmelse at have, når det senere viser sig at være sandt. Det har jeg hvert fald selv oplevet. Jeg bryder mig heller ikke om det. F.eks. et halvt år før Buller ( min sidste hund) blev alvorligt syg, fik jeg fornemmelsen af, at jeg ikke ville have ham i særlig lang tid mere. Til min veninde sagde jeg i et år, fordi jeg ikke ville indrømme over for mig selv, at tiden var så nær som den var.
    Året efter døde min mormor, og kort tid inden hendes død fik jeg også fornemmelsen og tirsdag ind i hovedet hele tiden. Hun døde tirsdag formiddag.

Jeg har fået af vide, at det som vi bl.a. kan er en gave, og hvis man lærer at bruge den på den rette måde, så vil den ikke føles som sådan en uhygge, hvis du ved hvad jeg mener? Jeg ved stadigvæk ikke hvordan jeg kan bruge det på den rette måde, så hvis der er andre derude der har forslag, så del dem endelig smiley

• #2   14. maj 2013 Kan du ikke prøve at få din mor til at gå til læge? Heller en gang for meget end en gang for lidt smiley

• #3   14. maj 2013 Hun er tit ved læge, da hun har skal tage en del piller, hun har også forhøjet blodtryk mener jeg.
    Men jeg tror nu nok hun er tit ved læge. Vi snakker ikke så meget sammen desværre.

Engang kunne jeg se farver tæt omkring folk hvis jeg kiggede bestemte steder på dem.
    Min mor fortalte mig dengang at det var aura jeg kunne se. Dette kan jeg desværre ikke se mere.

• #4   14. maj 2013 Jeg har en samme fornemmelse, det giver et ubehag i hele min krop. Som regel kan jeg fornemme hvis der er et eller andet galt eller da jeg var yngre vidste jeg at når mor eller far kom hjem så ville de være sure. Kunne også fornemme at min farmor var død selvom jeg ikke havde fået det at vide. Det sådan nogle mærkelge småting som jeg i hverdagen kan fornemme engang imellem og det kan faktisk ødelægge hele min dag fordi jeg konstant går med en bekymring/ubehag i kroppen.

• #5   14. maj 2013 Jep, det kender jeg godt..

Jeg drømmer tit ting som sker max 1uge efter jeg har drømt det.. F.eks kan jeg drømme om samtaler, og et par dage efter sker samtalen, og der bliver sagt de præcis samme ting som i min drøm..

Der var også en gang hvor jeg var i skole (har vel været 10-12år gammel), og kunne "hører" vores hjemme tlf ringe og "hørte" ordet mormor..
    Da jeg så kom hjem fra skole, spurgte jeg min mor om tlf'en havde ringet på et bestemt tidspunkt.. Det svarede hun ja til, og jeg spurgte så om min mormor var ok.. Og så brød min mor sammen..

Det viste sig så at min mormors eksmand havde ringet på det tidspunkt jeg "hørte" tlf'en ringe og ordet mormor, fordi at min mormor havde fået nogle piller hun ikke kan tåle (hun kan ikke tåle penicillin) og havde derfor fået hjertestop 7 gange.. 2 gange derhjemme og 5 gange i ambulancen på vej til Riget..

• #6   14. maj 2013 Jeg er nemlig også bekymret pga den fornemmelse stadig er der.

Men der skulle ikke være noget i følge min mor, andet end sygdommen driller lidt.. Måske er det bare det jeg kan mærke denne gang?

• #7   14. maj 2013 Carina: jeg oplever nogle gange et slags Deja vu. Altså folk siger noget eller der sker noget som jeg bare VED jeg enten har drømt om eller har oplevet før.. Det er så skummelt, det sker dog sjældent.
    Men tænker hver gang, at det kan jo ikke passe, for det sker jo først nu, der kan jo ikke ske nøjagtig det samme 2 gange for mig.
    Okay det lyder lidt vrøvlet..

• #8   14. maj 2013 Ja ingen tvivl om at nogle mennesker har en særlig "gave" - jeg har den selv i et eller andet omfang og har lært at lytte til mine intuitioner - da det ofte har vist sig at være sandt.
    Jeg fornemmer ligesom jer, lynhurtig hvis en person ikke har det godt, eller skjuler noget..
    Jeg har specielt lært at lytte til migselv - hvad der er godt eller skidt og det virker 100%, samme med min familie og dyr. Spændende men nogle gange også lidt skræmmende.
    Så "snuden" - ja jeg ville (desværre i dette tilfælde) tro på din fornemmelse og holde øje med din mor. Det behøver jo ikke være så alvorligt, men noget kan der være. Kan du ikke holde kontakten lidt uden at virke anmassende...
    Fantastisk gave du har - brug den!

• #9   14. maj 2013 Alt det I oplever kaldes at være særlig sensitiv. Det er ikke en forbandelse, men en gave, og hvis I lærer at bruge det rigtigt, kan det gavne jer i jeres fremtid.
    Snuden: Har du haft meget stress i dit liv, eller er din kost ikke helt optimal? Det kan være grunden til, at du ikke længere kan se Aura. Jeg kan også se det i perioder, men lider desværre tit af stress.

• #10   14. maj 2013 Anne: jeg ser det nu ikke som en gave når man går og føler den slags ubehag i kroppen, synes faktisk det er væmmeligt og det kan seriøst ødelægge min dag. Har faktisk haft det sådan de sidste to dage og går konstant på job og kigger på min Tlf fordi jeg bare venter på at få en besked der kan fortælle hvorfor jeg har det sådan. Dybt stressende. smiley

• #11   14. maj 2013 Snuden - Forstår hvad du mener.. smiley

Har det på præcis samme måde.. Tænker tit når det jeg har drømt sker i virkeligheden "Hmmm, det har jeg da oplevet/hørt/set før"..

• #12   14. maj 2013 Alexandra W: Jeg kan sagtens forstå dig. Til tider har jeg også svært ved at se det er en gave, men måske du skal finde nogle personer der kan hjælpe dig med at udvikle det du kan, så du kan få mere styr over det? smiley

• #13   14. maj 2013 Det var måske en meget god ide men har aldrig hørt om andre der har det på samme måde. Faktisk har jeg altid troet jeg bare var lidt små skør smiley men det er da rart at vide man ikke er den eneste, tror faktisk jeg så en gruppe herinde oprettet til særlig sensitive mennesker men anede ikke hvad det betød. smiley

• #14   14. maj 2013 Snuden..Har det som dig og mere til...Jeg vil anbefale dig at besøge din mor, kigge godt på hende...Hvis du har evnen kan du se om hun snart vil dø..Under alle omstændigheder, så heller en god kontakt inden løbet er kørt, end at du forestiuller dig noget..
    Ps. Jeg har i mit arbejde siddet vagt ved flere døende, og oplevet det samme som dig...Der for tror jeg faktisk der kom nogen og hentede dem...

• #15   14. maj 2013 Det er en del år siden jeg kunne det. Det var ik meget jeg ku, kunne blot se noget omkring der hvor jeg fokuserede på dem. Sys det var spændende og prøvede det ofte af, men kan ikke mere.

Lige da vi flyttede i huset her, reagerede min søn på 5 år kraftigt, han blev urenlig og vågnede flere gange hver aften. Ca en måned efter var han "normal" igen.
    Det jeg dog lagde mærke til, var at han ofte sagde at han var bange for spøgelset, der var der.
    Jeg kiggede rundt hver gang, men har intet kunne fornemme.
    Der har nok ikke været noget, men pga mine egne oplevelser vælger jeg at være åben overfor hvad han siger.

Der er dog ikke noget med ham mere. Så det har nok bare været en reaktion.

Jeg vil da hellere have at jeg skulle opleve det end ham, for husker hvor skræmmende det ku være som barn!

• #16   14. maj 2013 Ja, jeg har også gået og følt mig lidt skør med de ting jeg oplever til tider, og så er det rart at vide at der er andre der oplever noget af det samme smiley Hmm... den gruppe har jeg ikke set. Kunne være man skulle hoppe i den smiley

• #17   14. maj 2013 Snow: håbet aldrig nogensinde jeg skal se på min mor og kunne mærke at det er ved at slutte... Næ nej min mor og far lever lige så længe jeg gør smiley

Carina: ja nemlig " hvad f**den! det her har jeg sgu da gjort før! Været her før/sket før" vælg selv smiley

• #18   14. maj 2013 Anne p : jeg syntes det er meget spændende.
    Dengang det med min morfar skete, fandt jeg på nettet en side. En side der pludselig bare var der og indeholdt en masse af hvad jeg oplevede, pårørende, ja overnaturlige eller ens gave, hvad man nu vil sige.

Jeg var dog meget trist, så gik fra siden igen.
    Jeg har siden søgt og søgt efter den side, men den er som sunket i jorden, og det er jeg rigtig ked af.
    Der var blandt andet noget med ånder/engle osv

• #19   14. maj 2013 Snuden...Ja at kunne se kan være meget hårdt men også en stor hjælp...

• #20   14. maj 2013 Snuden...Der er en gruppe som hedder Himmel og jord....Den er desværre ikke særlig aktiv længere....Men den gang den startede der var den super.

• #21   14. maj 2013 Snuden: Åh ja det er ærgerligt når man ikke kan finde sådan noget igen. smiley Jeg er selv i gang med at lave en hjemmeside der handler om engle/shamanisme, naturånder osv. Mange af de ting jeg oplever i min hverdag smiley Den er ikke færdig endnu, men der er allerede nogle ting derinde smiley
    Måske du kan bruge den når den er færdig smiley Jeg ville gerne linke til den her i tråden, men man må vidst ikke reklamere.

• #22   14. maj 2013 Det kunne være dejligt med en gruppe, hvor man kan dele de ting oplevelser.

Argt møg! Nu kom jeg til at tænke på min mormor, så nu tuder jeg. Møg. Hendes død for 5 år siden har jeg meget svært ved.
    Øv. Har skrevet et brev om det hele, hvis jeg kan finde det igen. Et jeg ville lade min mor læse når jeg var klar til det... Nu ved jeg bare ikke om det vil gøre hende ked af det.

Nå det er igen noget helt andet.

• #23   14. maj 2013 Du må gerne sende pb til mig

• #24   14. maj 2013 Man SKAL altid reagere på ens følelser især hvis man kan noget...

Jeg får det sådan hvis der er noget galt at det er ligesom om jeg er i en klokke...

Og det går først væk når det enten er sket eller hvis jeg kan forhindre det...

• #25   14. maj 2013 Jeg holder mig ofte tilbage.
    Fx ang sorg. Jeg holder det i mig, og trøster andre istedet.
    Det gik dog galt til min farmors begravelse. Jeg havde holdt hovedet koldt som vanlig. Indtil jeg ligger rosen på kisten i bilen. Jeg bryder fuldstændig sammen, nærmest skriger istedet for græder, min far måtte holde mig, men da han blev nødt til at gå videre, måtte en anden træde til og holde mig.
    Jeg tabte fuldstændig alt.

Det er jeg flov over. Flov over jeg mistede kontrollen. Og så tæt var jeg ikke engang med hende. Hun var en speciel dame. Og ingen brød sig særlig om hende desvære.

Med min mormor har jeg holdt alt inde. Selvom jeg så gerne vil ud med det, kan jeg bare ikke.

De eneste der ved jeg har kunne ting, fornemme ting er kun min mor, søskende og kæresten.jeg er ikke god til at åbne ang så personlige ting

• #26   25. maj 2013 Dagen efter denne besked jeg skrev sidst, kørte min kæreste galt...
    Han lider af let søvnapnø oh er i behandling, han blir tit hurtig træt.

Han kører på scooter til og fra job.
    Han faldt i søvn på scooteren, på vej ned af bakke.
    Han væltede ned i kantstenen med hovedet..
    3 biler stoppede (tak til dem!) og hjalp ham op, han har været ved lægen.
    Han har heldigvis kun forstuvet muskler i nakken, og 2 fingre og mellemstykke på den ene hånd.

Min fornemmelse var væk den dag det skete..

• #27   25. maj 2013 Puha.. Håber kæresten er OK trods omstændighederne..

• #28   25. maj 2013 Wow.
    Håber din kæreste er okay. Og ikke mindst dig også!

• #29   25. maj 2013 Det er højst sandsynligt at det er det du har fornemmet... smiley

• #30   25. maj 2013 Han har ondt, men er ok.

Kommentér på:
Fornemmelse af at noget er galt..

Annonce