{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Hvilke træningscentre kan I anbefale? {{forumTopicSubject}}

Jeg går pt. hos Butterfly women hvilket egentlig er udmærket, men fordi der altid er en aktiv træner, så har de nogle meget korte åbningstider i weekenden, og om søndagen har de slet ikke åbent.
Er der nogle I kan anbefale udover (Motion & trivsel + fitness.dk) ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke træningscentre kan I anbefale?
  • #1   11. maj 2013 Jeg er rigtig glad for FitnessWorld. Der er rigtig mange hold, og der er altid et, som passer ind i mit program. Og alle instruktørerne er super søde og engagerede

• #2   11. maj 2013 Ville også anbefale fitnessworld. De har nogle vildt gode mave, balle, lår - hold, deres stram op-hold og også vildt godt. Man får virkelig sved på panden. smiley

• #3   11. maj 2013 Fressfitness hvis man ikke er til trænere og faste hold og bedst kan på de skæve tidspunkter.

• #4   11. maj 2013 Jeg går i fitness World nu, det er fint smiley
    Men de lukker altså kl. 16 eller 17 i weekenderne, som for mit vedkommende er ALT for tidligt!
    Før gik jeg i fresh fitness, det var SUPER godt!
    Døgnåbent også, som passede perfekt til mig.
    Jeg skiftede fordi det lå for langt væk.

• #5   11. maj 2013 Butterfly Women har åbent fra 8-12 lørdag og har lukket søndag, så hvis de først lukker kl. 16-17 i weekenderne i fitness world er det guld smiley

Fressfitness har jeg aldrig hørt om før? smiley

• #6   11. maj 2013 Det ligger heller ikke så mange steder endnu, det kan være det ikke lige er i nærheden af dig smiley

• #7   11. maj 2013 Hvorfor ikke fitnessdk?

• #8   11. maj 2013 Fordi jeg har haft en tidligere dårlig oplevelse hos dem hvad angik at skulle meldes ud.

• #9   11. maj 2013 Anne - Okay smiley jeg ville nemlig have anbefalet Fitnessdk. Jeg har gennem mange år været medlem af i alt tre omgange (jeg er på tredje omgang nu) og har aldrig haft problemer af nogen art. Heller ikke ved udmeldelse de to forrige gange.

Jeg syntes nemlig at Fitnessdks instruktører virker langt mere kompetente end andre steder. Men smag og behag smiley Det er også den primære årsag til at det altid har været Fitnessdk jeg er vendt tilbage til hele tiden.

• #10   12. maj 2013 Jeg har OGSÅ haft en dårlig oplevelse ved FitnessDK, da jeg skulle meldes ud! smiley
    De sendte mig Inkasso-breve og hvad ved jeg, selvom jeg var flyttet fra byen og havde udmeldt mig for et halvt år siden!
    Jeg prøvede at opsige mit abonnement flere gange!

Når det er sagt, har jeg været meget glad for FitnessDK's hold og tænere - synes de er super dygtige og motiverende, og at der er et bredt udvalg af hold.

Jeg går selv i et lille, lokalt træningscenter nu, fordi jeg bor i en lille by og ikke gider køre langt for at træne. Det ærgrer mig også lidt, at de ikke har åbent udover fra 9-13 i weekenderne. Til gengæld er det super fedt, at trænerne går meget op i, at man føler sig godt tilpas og får opdateret sit program samt kender maskinerne.
    Det kommer jo også an på, hvad du gerne vil. Hvis du kan lide holdtræning, får du klart mest ud af en af de store kæder, der har lidt mere at byde på.

• #11   12. maj 2013 Ja, en ting jeg har lært her i livet, er at holde mig fra de der større selskaber, da det kun betyder problemer. Desuden synes jeg de er dyre i forhold til andre motionscentre. Måske jeg bare skulle blive hos butterfly, og så finde nogle faste træningstidspunkter. De ligger trods alt kun 5 min. fra hvor jeg bor, og til tider er det dovnskaben der sætter ind hos mig smiley

• #12   12. maj 2013 Jeg er blevet nødt til at indrette mig efter åbningstiderne desværre. Men har Butterfly slet ikke åbent i weekenden?

• #13   12. maj 2013 Jeg gider ikke køre for at komme i et træningscenter, så jeg forstår dig! Så kommer jeg nemlig ikke afsted. Og hvis det er vigtigt for dig, det ligger tæt på, så er det da bedre, at der er åbent fem dage om ugen, hvor der er større sandsynlighed for at du vil komme derned. End at du skal køre og slet ikke eller sjældent tager afsted.

• #14   13. maj 2013 Christina: Netop smiley Jo De har åbent lørdag fra 8-12. Det der er med Butterfly women er, at der altid er en aktiv træner (hvilket er super godt), men det betyder desværre også at de ikke kan holde lige så længe åbent som andre centre.

• #15   13. maj 2013 Det er præcis det samme nede hos os! Til gengæld kan jeg godt lide, der altid er en, der glædeligt hjælper og vejleder. Og at der ikke er samme snobberi som i mange af de store centre

Kommentér på:
Hvilke træningscentre kan I anbefale?

Annonce