{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Gæggo
Gæggo
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 141

Vi bestod :D {{forumTopicSubject}}

Bliver lige nødt til at dele min glæde med nogen smiley Beah og jeg var til brugsprøve i går, og jeg var meget nervøs for hvordan det ville gå. Normalt sidder øvelserne der bare, men jeg har det med at blive ret nervøs og det går jo lige i hunden... Nå men dommerne ( den ene var under oplæring) var heldigvis rigtigt søde, og de kunne vist godt se hvor nervøs jeg var så de sagde at jeg bare skulle tage mig god tid osv. Linjeføringen og den første del af fri ved fod gik godt, men da vi drejede om første hjørne snittede Beahs snude græsset, hvilket medførte at min nervøsitet steg en del... herefter gik jeg og stressede og det gik lige i Vuf - men vi klarede det uden nogle alt for store fejl hen til pælen hvor hun skulle sættes af. Her gik heldigvis godt, hun sad plantet i jorden og kom fint hjem. Det gik dog ikke så godt da jeg skulle hente dummien, jeg var ret forvirret og glemte at få Beah ordentligt med, så i forvirringen fandt hun en dejlig pind... Nå, ro på igen og så til apporteringen, det gik heldigvis som det skulle. Beah på plads og så til skuddet, hvor hun ikke engang vippede med et øre smiley
Vi endte med lige præcis at BESTÅ, trods al stressen og forvirringen fra min side. nøøj, hvor var jeg dog glad for min dejlige lille vuf, der i hvert fald gjorde sin del af arbejdet smiley

(undskyld hvis det blev lidt rodet skrevet, skriver fra tablet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi bestod :D
Kommentér på:
Vi bestod :D

Annonce