{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god salat?
  • #2   4. maj 2013 Babysalat, soltørrede tomater, ristede pinjekerner, avocado... Lidt dressing lavet på en balsamico, olivenolie, en sjat sennep... Og let krydret med salt og peber.

• #3   4. maj 2013 Majs, ærter og skvalderkål med en olie,eddike dressing

• #4   4. maj 2013 Jeg plejer at lave en hvor jeg koger kyllingebryst skærer det i tern og køler det af. Så skærer jeg bladselleri i små stykker, frisk champignon skæres i stykker, rød peber i tern, agurk i tern. Så steger jeg noget bacontern og lader dem køle af også.
    Så laver jeg en dressing af creme fraiche og fromage fraice (halv af hver) og der putter jeg ravigotti, karri og salt i sørg for at smag på det inden du bare fyrere en masse deri smiley
    Når kyllingen og baconen er kølet ned blandes det hele sammen med dressingen, det smager virkelig fantastisk smiley God appetit smiley

• #5   4. maj 2013 Nudler, rød peber, agurk, forårs løg, ristede sesam eller peanuts, evt koriander (hvis man er til det ;-)) Og så en dressing på sweet chili, soya og lidt olie. Endnu bedre hvis der er peanutbutter i dressingen smiley Og så selvfølgelig kylling til smiley Nem og lækker asiatisk nudelsalat smiley Fyldet kan selvfølgelig varieres i en uendelighed og efter smag smiley

• #6   4. maj 2013 Hov og serveres med noget lækkert brød til smiley

Kommentér på:
En god salat?

Annonce