Hestefolk - PAS PÅ {{forumTopicSubject}}
Så dette indlæg på et andet forum.
Jeg ved jo at der er en del herinde som også er i hesteverdenen og derfor synes jeg at i bør se det.
(Kvinden i sagen er tidligere dømt tre gange for vanrøgt af katte og har af samme grund været i TV og omtalt i dagspressen.
Hun har nu slået sig på handel med hunde og heste)
"Denise S.
Da jeg ikke har lysten til at skrive den samme historie til en masse, som nok undrer sig over hvorfor Leasy pludselig er tilbage i stalden, får i den her. Efter en lang kamp med både advokater, politi og den kvinde sagen omhandler, har vi endelig fået Leasy fri fra det mest modbydelige nogensinde. Leasy var på en prøvekontrakt indtil 1 april, hvor beløbet skulle være fuldt ud betalt, men hvor CK lavede et kontraktbrud. Ugen efter får vi en besked om, at vores egen Leasy er hos en bedrager, som tager en masse heste hjem, fordi de skal bruges til "fødemaskiner".
Da vi afleverede Leasy dengang var der kun 3 heste udover vores, hvilket virker meget normalt, men hvor hun nu har 14 stykker.
Da vi kom hen på hendes grund tidligere idag kom jeg hen til en hest, som havde en kæmpe bule i hovedet, hvor jeg så spørger CK "hvad er der sket". Hun svarer, at hun blev sparket for nogle måneder siden, hvor blodet løb kraftigt ud af begge næsebor, men det var okay nu, sagde hun. Da vi kommer ud til vejen, bliver vi mødt af nogle fantastiske mennesker fra Nordjysk dyreredning og en fotograf. På dette tidspunkt brød vi alle sammen. Nordjysk dyreredning tilkaldte forsvarets øverste dyrlæge, som så bedømte at Leasys næseryg har været brækket. Tænk at der findes så modbydelige mennesker som CK.
Jeg vil fraråde alle der overvejer at låne deres heste ud, eller sætte deres heste på prøve, dels overveje godt og grundigt hvem i sælger jeres heste til. Jeg er fuldstændig målløs over situationen og tør aldrig i mit liv, at sælge min hest igen. Hvor er jeg bare lettet over, at min elskede hest er på vej hjem igen. Er dybt taknemmelig over alle dem, som har hjulpet til i denne lange kamp om at få Leasy tilbage, da CK ikke var villig til at give os vores hest. Tusind tak til Nordjysk dyreredning, politi, advokater og andre involverede!"
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
For der må da være mere i det, hvis denne CK har haft 14 heste, og hvad er der så sket med resten?
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.436
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 1.160
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.436
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Hestefolk - PAS PÅ