1.045 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

God afslutning, på en god dag! :-) God afslutning, på en god dag! :-)

Ja, det var så den dag!
Her ved mig har vi haft fantastisk vejr! Blå skyfri himmel, ikke en vind! Rigtig dejligt!!

Så sluttede vi da lige dagen af med en tur i skoven på hesteryg, og med hunden løbende ved siden af. Findes der noget bedre?? smiley

Hvad har i brugt jeres dag på?? :-))

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God afslutning, på en god dag! :-)
  • #1   2. maj 2013 Normalt skal hunde have snor på i skoven?

• #2   2. maj 2013 ÅÅÅhhhh Susanne, ku du da ikke bare sige "det lyder dejligt" i stedet for at skulle pege fingrer. Suk! Smiiiiiiiiiiiiiiiil foråret er kommet!! smiley

TS - SUPER flot billede! Det ser skønt ud. Jeg gad dælme også godt ride. Jeg har haft besøg af to veninder og den enes søn på 10 mdr. En rigtig charmetrold!! Vi har siddet ude i haven og spist kage og gået en laaaaaang tur hvor hunden også var med smiley Deeeejligt. Håber vejret fortsætter i weekenden.

• #3   2. maj 2013 Det er hammer synd for vildtet. Og nej, det er sørme hverken sødt eller dejligt. smiley

• #4   2. maj 2013 Susanne - Hvis nu TS har en hund der IKKE løber efter vildt og bare er med på en løbetur, så er der jo ingen skade sket smiley

• #6   2. maj 2013 Jeg har haft Charlie med i skoven uden snor et par gange uden der er sket noget som helst andet end vi har haft nogle dejlige turer, så derfor kan jeg nu også godt unde TS at have en dejlig tur uden at behøve og påpege at hun ik har snor på sin hund. Hvis man kan styre sin hund så rør det mig ikke at der ikke er snor på smiley
    Ja, så får jeg sikkert nogen på nakken, men det rør på heldigvis heller ik smiley

• #8   2. maj 2013 Jeg har nydt vejret, købt ny mobil, købt en kjole, været på arbejde og har haft søde kunder hele dagen i butikken og nu slapper jeg af med vapsen på sofaen smiley

Hvad hvis der er en skov, hvor der hverken er skilte med at de må rende løs eller skilte med at de skal være i snor? Og absolut ingen oplysninger af nogen art på nogen som helst indgange til skoven?

I en af skovene i Vejle, er det nemlig sådan. Men der ligger så en stor indhegnet del af skoven, længere inde og dér står så at hunde ikke må medtages pga. rådyr/dådyr. Det hedder dyrehaven der henne. Men hele den del af skoven der grænser op til og ikke er hegnet ind, er der ikke nogen som helst informationer, what so ever, ved nogen af indgangene til skove?

• #9   2. maj 2013 Vi har nydt solen i haven, og Joy har leget og leget og leget lidt mere

profilbillede
  • #10   2. maj 2013 Det er vores EGEN skov. Så jeg bestemmer helt selv om hun skal have snor på eller ej. Hun lystre mig, og kommer når jeg kalder. Så hvis jeg synes hun ikke skal have snor på, så får hun ingen snor på.

Til jer andre: Det lyder da hyggeligt! Når vejret er så dejligt, bliver dagen lige en tand bedre! smiley

CTC: Du kan lige få et mere!! smiley

profilbillede
  • #11   2. maj 2013 Og et mere! smiley

profilbillede
  • #12   2. maj 2013 Vi har spillet bold på græsplænen i dag! Super skønt vejr smiley

profilbillede
  • #13   2. maj 2013 Nu har jeg lige "puttet" Daddy og fået en godnat møsser smiley håber alle har nydt denne dejlige dag med alle de skønne dyr, der er herinde smiley

profilbillede
  • #14   2. maj 2013 Hvor ser det skønt ud! smiley
    Og jeg skulle lige til at komme med nogle kommentarer om, at folk da ikke vidste, hvilken skov det var o.s.v. Hvorfor skal man absolut op på barrikaderne, hver gang ordet "løs hund" bliver nævnt?
    Mon ikke vildet klarer sig, hvis hunden følger med hesten?

Uha hvor jeg savner sådan en frisk tur på hesteryg henad skovstierne....

Vi har også været ud og nyde det gode vejr idag og slikket sol på terrassen. Har desværre ikke fået taget billeder, men måske imorgen, hvor jeg regner med at pelsdyret skal en tur i søen smiley

• #15   2. maj 2013 Miemiv - enig! Så længe folk ikke ved hvilken skov der er tale om, er det vel ligegyldigt at løfte pegefingeren... smiley men pyt.

Jeg syntes det ser skide hyggeligt ud i skoven til hesteryg! smiley

• #16   2. maj 2013 Anna hold op hvor bor i bare smukt : )

• #17   2. maj 2013 I Vestskoven i Albertslund er der vildt - men skovfogeden prøver så vidt muligt at holde dem i den ene ende af skoven, hvor hunde ikke må være løs. Men resten af skoven kan vi med hunde, boltre os i smiley super dejligt!!

Det er bare med at nyde vejret mens vi har det. smiley

• #18   2. maj 2013 Hvor ser det bare dejligt ud smiley

Jeg har gået med hunden og leget med hende i haven, haft besøg, hvor vi sad og nød solen og en kop kaffe på terrassen smiley

• #19   3. maj 2013 Camilla H: Jo tak, det synes jeg også selv vi gør. Der er dog lige to marker man skal over for at komme ned til skoven. Men det er en god tur både til fods og til hesteryg! smiley

Kommentér på:
God afslutning, på en god dag! :-)

Annonce