809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ny tegning med video! Ny tegning med video!

Så har jeg tegnet en hund mere på ipad'en.
Syntes det blev rigtig godt denne gang.. og som et plus lavede jeg nogle små videoer så i kan se processen jer der er interesserede (:

Her er to videoer (:
Første:
https://www.youtube.com/watch?v=UPm9WuaoRUw
Anden:
http://www.youtube.com/watch?v=gANGnMH73Hc

Og det færdige resultat her, hvad syntes i? både ris og ros modtages med kyshånd (:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny tegning med video!
  • #1   1. maj 2013 Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår meningen med at du skriver at du tegner den, når du egentlig bare sidder og maler ovenpå en i forvejen eksisterende billede. Jeg ville føle mig snydt, hvis jeg havde betalt for en tegnet hund.. smiley
    Men flot er den.

• #2   1. maj 2013 Må erklære mig enig med Simone - Er virkelig ikke fan af, at man bare tegner ovenpå.. o.o

• #3   1. maj 2013 Det er kun noget jeg laver for sjov's skyld, så der er ikke nogle der bliver "snydt".
    Kan ikke lige se hvordan jeg skulle lave "tegningerne" uden billedet under da det jo ikke er på papir hvor jeg kan have selve billedet ved siden af (:
    Jeg sider jo selv og sammenligner farverne med farverne på billedet for at få udfordring ved det, så det er lidt ligesom og sidde med det ved siden af uden og gøre det, hvis i forstår. (:

Jeg starter mine blyants tegninger på samme måde, for og få en flot "ramme" som er så meget lig det rigtige billede som muligt (:
    Ved ikke om det er en form for snyd men har aldrig haft nogle der har klaget over mine tegninger (:
    Er det ikke ligegyldigt hvordan men er kommet til resultatet hvis bare resultatet er flot? (:

Undskyld jeg lige følte en trang til og forklare mig* (:

• #4   1. maj 2013 Nej, for mig er det nemlig ikke ligemeget. For så ved vi jo egentlig ikke, hvor meget ''skill'' du egentlig har.

- Og dét er synd, for jeg er sikker på, du sagtens kan tegne uden at skulle trace et billede.

• #5   1. maj 2013 Jeg tegner alm. blyants tegninger og maler så det er ikke fordi jeg ikke kan de forskellige tekniker fordi der kan du ikke "bare" ligge tegningen ovenpå og få et godt resultat, det handler om nøje at få farverne dybe nok osv.

Hvis du ikke havde set prosessen så havde du måske syntes at det var VILDT flot.
    Men bliver skeptisk fordi du ved hvordan det er lavet (:

• #6   1. maj 2013 Det ER vildt flot. Men ja, fordi vi så processen, ved vi hvordan det i virkeligheden bliver lavet - og så er det knapt så imponerende.

• #7   2. maj 2013 Jeg synes ikke, det der er VILDT flot, men er også svær at imponere efterhånden, LOL.
    Det er flot, men ikke mere end det, for mig. Og ja, jeg er kritisk, det er ikke pga. din teknik overhovedet.
    Men når man så ser teknikken, så synes jeg ikke, det er flot mere, men sådan er JEG bare. Du og andre er self velkomne til at være uenige, men sådan har jeg det altså.

Kommentér på:
Ny tegning med video!

Annonce