Ny tegning med video! Ny tegning med video!
Så har jeg tegnet en hund mere på ipad'en.
Syntes det blev rigtig godt denne gang.. og som et plus lavede jeg nogle små videoer så i kan se processen jer der er interesserede (:
Her er to videoer (:
Første:
https://www.youtube.com/watch?v=UPm9WuaoRUw
Anden:
http://www.youtube.com/watch?v=gANGnMH73Hc
Og det færdige resultat her, hvad syntes i? både ris og ros modtages med kyshånd (:
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 295
Men flot er den.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 425 Svar: 10.635
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 663
Kan ikke lige se hvordan jeg skulle lave "tegningerne" uden billedet under da det jo ikke er på papir hvor jeg kan have selve billedet ved siden af (:
Jeg sider jo selv og sammenligner farverne med farverne på billedet for at få udfordring ved det, så det er lidt ligesom og sidde med det ved siden af uden og gøre det, hvis i forstår. (:
Jeg starter mine blyants tegninger på samme måde, for og få en flot "ramme" som er så meget lig det rigtige billede som muligt (:
Ved ikke om det er en form for snyd men har aldrig haft nogle der har klaget over mine tegninger (:
Er det ikke ligegyldigt hvordan men er kommet til resultatet hvis bare resultatet er flot? (:
Undskyld jeg lige følte en trang til og forklare mig* (:
jun 2009
- Og dét er synd, for jeg er sikker på, du sagtens kan tegne uden at skulle trace et billede.
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 663
Hvis du ikke havde set prosessen så havde du måske syntes at det var VILDT flot.
Men bliver skeptisk fordi du ved hvordan det er lavet (:
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 295
jun 2009
Det er flot, men ikke mere end det, for mig. Og ja, jeg er kritisk, det er ikke pga. din teknik overhovedet.
Men når man så ser teknikken, så synes jeg ikke, det er flot mere, men sådan er JEG bare. Du og andre er self velkomne til at være uenige, men sådan har jeg det altså.
Ny tegning med video!