495 visninger
|
Oprettet:
4. maj 2007 Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Børnetøj. {{forumTopicSubject}}
Har du noget børnetøj, som du ikke skal bruge mere, så tænk lige på denne gruppe. DE kan garanteret bruge det
https://www.facebook.com/groups/207404006064133/
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Jeg lægger lige en beskrivelse af gruppen herind :-):
Hej Alle
Min lillesøster, mor og jeg vil med denne gruppe prøve at indsamle så meget brugt børnetøj som muligt til de meget fattige børnefamilier der bor i den landsby hvor min mormor og morfar bor på Filippinerne.
I 2007 rejste jeg og resten af familien til Filippinerne for at besøge min Mormor og Morfar. Mor og jeg havde samlet en masse brugt børnetøj fra diverse genbrugsbutikker samt vores eget brugte sommertøj og fyldt vores kufferter med dette, i stedet for vores eget tøj.
Det brugte børnetøj vi havde taget med, delte vi ud blandt de fattige børn og familier i den landsby som hedder Buhi hvor mormor og morfar bor.
Det var trist at se hvor lidt de mennesker havde og måden de generelt måtte leve på, så mor, isabella og jeg følte en meget stor glæde ved at hjælpe dem med lidt tøj. Nogle af børnene havde næsten ingen tøj på, så fattige var de. Familierne/børnene var derfor meget taknemmelige for det tøj de modtog. Nogle græd endda af glæde.
Det vil Isabella, mor og jeg meget gerne gentage og derfor søger vi efter nogen som har lyst til at donere med hjertet og sende os jeres børns brugte sommertøj/undertøj
Der er meget varmt året rundt på Fillippinerne, så lange bukser, varme trøjer osv. ønsker vi ikke at modtage
Men babybodyer med korte eller lange ærmer, shorts, T-shirts, sommerkjoler, undertrøjer/underbukser er noget de fattige fillippinske børn kan bruge.
Alt fra "brugt", "god men brugt" til "næsten som ny" kan bruges. Små pletter på tøjet, samt mærke er ubetydeligt, der må bare ikke være huller i tøjet.
Størrelsen på tøjet som vi meget gerne vil modtage, skal være fra str. 0(44) til str. 12-13 år.
Jeg rejser til Fillippinerne i sommeren 2014 for at besøge min mormor og morfar og der vil jeg dele alt det tøj ud som Isabella, mor og jeg har indsamlet.
Det indsamlede tøj vil vi (foruden at fylde kufferten til randen) også sende til Fillippinerne, men det koster rigtig mange penge at sende en kasse med flere kg.
Hvis du har lyst til at donere lidt til fragten 5, 10, 20 eller 50 kr. så modtager vi også meget gerne dette. I den forbindelse har vi en konto i Nordea med Reg.: 0311 Kontonr.: 8973 570 642 hvor på du kan indbetale/overføre.
Du må gerne vedlægge dit navn ved overførslen da jeg skriver en liste med de donationer der er givet, men ønsker du at være anonym er det selvfølgelig iorden.
Hvis der efter fragtomkostningerne vil være et overskydende beløb på kontoen, så vil jeg bruge pengene på at købe mere tøj ind når jeg er ankommet til Fillippinerne. Så hver en krone der doneres bliver brugt på tøj til uddeling.
Jeg håber at vi med jeres hjælp kan få samlet rigtig meget brugt børnetøj ind, så vi kan gøre en masse fattige børn/familier meget glade.
Adressen du skal sende til er:
AP Data Logistik
Tølløsevej 27
4340 Tølløse
Mrk.kuverten/pakken: Doner med hjertet.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Børnetøj.