{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

AKUT HJÆLP SØGES! frisør eller erfaring med dette i silkeborg/området {{forumTopicSubject}}

Jeg var til frisøren i torsdags, og skulle bare have lyse striber i, for at glatte min udgroning ud, samt en lysebrun farve så den ikke blev så tydelig næste gang.. nu har hende frisøren givet mig næsten sorte striber samt lyse, så det ligner jeg har gråt hår.
Jeg sagde jeg var utilfreds, men jeg skulle stadig betale 1600, da hun havde været frisør i 20 år og viste BEDST.

Jeg er så ked af mit hår som det er nu, og tør ikke helt selv at farve det..
please, er der nogen der kan hjælpe mig ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AKUT HJÆLP SØGES! frisør eller erfaring med dette i silkeborg/området
  • #1   20. apr 2013 Hun ved da ikke bedst om du er tilfreds....helt ærligt! Jeg ville brokke mig..

• #2   20. apr 2013 Jeg fik i sommers lavet striber og blev klippet. Det var to forskellige farvet striber, en lidt lys og en lidt mørkere.
    Jeg var slet ikke tilfreds da jeg kom hjem. Jeg var nede ugen efter og fortalte at jeg faktisk var lidt ked af farven, ville gerne have haft det mørkere, samt klipningen af spidserne lidt anderledes. Hun tog mig ind med det samme, fik farvet nye striber i og blev klippet igen - uden beregning.

Jeg var super nervøs, jeg har aldrig klaget hos en frisør før, men det blev til en god oplevelse og hun var super forstående.

Kan du ikke prøve at gå ned og snakke med hende om at få lavet farverne om, så det matcher dine ønsker bedre?

• #3   20. apr 2013 sagde at jeg ikke var tilfreds, men hun ville ikke lave det om, og forlangte fuld betaling. smiley

• #4   20. apr 2013 Selvfølgelig skal du betale. Hun skal bare lave det ordentligt uden beregning

• #5   20. apr 2013 (link fjernet)

• #6   20. apr 2013 Problemet er jo at i kan have misforstået hinanden, hvis frisøren har troet at det hun lave var det du bad om, så er det ikke let;) så med mindre det er lavet med fejl, fx skævt klippet, for meget farve så det ødelægger håret eller lign. Så vil det jo være påstand mod påstand og frisøren kan jo lige så godt have ret som dig;)

• #7   20. apr 2013 hun kan ikke have misforstået.. og slet ikke med de års erfaring hun har på sig.
    Jeg bad om lyse striber ved bunden, og nogle enkelte lysebrune så min udgroning ikke ville blive så tydelig næste gang. nu er mit hår gråt med sorte striber!

• #8   20. apr 2013 Jeg må give Boldil ret. Hun kan sagtens have misforstået dig, trods hendes erfaring. Frisører er ikke tankelæsere og kunder kan altså VIRKELIG have svært ved at forklare hvad de vil have. De kender oftest ikke fagsprog og begreber. Hvad en kunde har af idéer med hår, virker måske som en super idé i kundes hoved, men hvor det i realiteten ikke er en god kombination.

Jeg tager ikke nogens parti, men lad os sige at du har sagt det ene, frisøren måske har sagt noget andet, men du har holdt på dit... vil jeg sige det er din egen skyld.

Las os så sige at frisøren ikke har været ærlig omkring hvad der kunne fungerer og ikke fungerer, men blot har lavet hvad du bad om (hun har måske mere tænkt på penge) så er det hendes skyld.

En frisør bør kunne råde og vejlede, når en kunde kommer ind med en idé. Min frisør vil f.eks. ikke engang bare forsøge at permanente mit hår, fordi det er farvet med henna. Det sagde hun direkte og det er jeg enormt glad for! Nu stoler jeg også 100% på min frisør og jeg er ikke på noget punkt i tvivl om at hende og jeg snakker samme sprog smiley

Jeg håber dog at du finder en god løsning, for når jeg tænker på hvor øm jeg er med mit eget hår, så kan jeg sagtens følge dig i hvor træls det må være.

• #9   20. apr 2013 Kan du ikke prøve at tage ind i salonen og snakke med hende.. De fleste frisøre vil jo gerne gøre et godt stykke arbejde.. Og du kan have været så uheldig at hun har haft en dårlig dag, og i har snakket helt forbi hinanden..

Er hun ikke til at snakke med, så må du jo klage over hende. Ved ikke hvad du ellers skulle gøre ved det..

• #10   20. apr 2013 få tage nogle foto af dit hår så du har noget bevis på at det er mislykkes for frisøren
    når du klager også hvis du får en anden til at lavde det om,

• #11   20. apr 2013 Tag billede at håret som det er nu. og så ville det måske være en god ide hvis du har et billede som det så ud inden du gik til frisør. Så man kan se hun overhovedet ikke "bare" har fikset udvoksningen.

Kommentér på:
AKUT HJÆLP SØGES! frisør eller erfaring med dette i silkeborg/området

Annonce