1.406 visninger
|
Oprettet:
AKUT HJÆLP SØGES! frisør eller erfaring med dette i silkeborg/området {{forumTopicSubject}}
Jeg var til frisøren i torsdags, og skulle bare have lyse striber i, for at glatte min udgroning ud, samt en lysebrun farve så den ikke blev så tydelig næste gang.. nu har hende frisøren givet mig næsten sorte striber samt lyse, så det ligner jeg har gråt hår.
Jeg sagde jeg var utilfreds, men jeg skulle stadig betale 1600, da hun havde været frisør i 20 år og viste BEDST.
Jeg er så ked af mit hår som det er nu, og tør ikke helt selv at farve det..
please, er der nogen der kan hjælpe mig ?
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 919
Jeg var slet ikke tilfreds da jeg kom hjem. Jeg var nede ugen efter og fortalte at jeg faktisk var lidt ked af farven, ville gerne have haft det mørkere, samt klipningen af spidserne lidt anderledes. Hun tog mig ind med det samme, fik farvet nye striber i og blev klippet igen - uden beregning.
Jeg var super nervøs, jeg har aldrig klaget hos en frisør før, men det blev til en god oplevelse og hun var super forstående.
Kan du ikke prøve at gå ned og snakke med hende om at få lavet farverne om, så det matcher dine ønsker bedre?
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 137 Svar: 496
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 137 Svar: 496
Jeg bad om lyse striber ved bunden, og nogle enkelte lysebrune så min udgroning ikke ville blive så tydelig næste gang. nu er mit hår gråt med sorte striber!
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
Jeg tager ikke nogens parti, men lad os sige at du har sagt det ene, frisøren måske har sagt noget andet, men du har holdt på dit... vil jeg sige det er din egen skyld.
Las os så sige at frisøren ikke har været ærlig omkring hvad der kunne fungerer og ikke fungerer, men blot har lavet hvad du bad om (hun har måske mere tænkt på penge) så er det hendes skyld.
En frisør bør kunne råde og vejlede, når en kunde kommer ind med en idé. Min frisør vil f.eks. ikke engang bare forsøge at permanente mit hår, fordi det er farvet med henna. Det sagde hun direkte og det er jeg enormt glad for! Nu stoler jeg også 100% på min frisør og jeg er ikke på noget punkt i tvivl om at hende og jeg snakker samme sprog
Jeg håber dog at du finder en god løsning, for når jeg tænker på hvor øm jeg er med mit eget hår, så kan jeg sagtens følge dig i hvor træls det må være.
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 129
Er hun ikke til at snakke med, så må du jo klage over hende. Ved ikke hvad du ellers skulle gøre ved det..
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
når du klager også hvis du får en anden til at lavde det om,
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
AKUT HJÆLP SØGES! frisør eller erfaring med dette i silkeborg/området