{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Hundeejere har sværre ved at finde en kæreste. {{forumTopicSubject}}

Jeg læste engang en artikel et sted (jeg kan ikke huske hvor, desværre...) om at singler der har hund, ofte har langt sværere ved at finde end kæreste en singler uden hund.

Da jeg kom til at tænke på artiklen i dag, kom jeg derfor til at tænke på om der mon er hold i det?

Jeg fik Bella nogle måneder efter at min eks og jeg slog op. Derefter var jeg single i ca. 2 år, indtil jeg mødte min nuværende kæreste og nu har han hængt på i snart 2 1/2 år smiley Derfor ved jeg ikke helt om det har været svært, for jeg har nydt at have haft min 2 års singleperiode imellem de to forhold.

Men hvad med jer? Syntes i det har været svært eller er svært at finde en kæreste, når i har en hund med i bagagen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeejere har sværre ved at finde en kæreste.
  • #1   16. apr 2013 Rettelse til overskrift: Sværere. Ikke Sværre.

• #2   16. apr 2013 Så må jeg nok hellere skynde mig at skille mig af med alle 3.. Griner..

Ej vil hellere være single resten af livet end skille mig af med mine 3 bedste venner..

• #3   16. apr 2013 Min kæreste synes da nok jeg er lidt tosset med alt det hunde-pjat, eftersom jeg tit fortæller om ting jeg har læst, lært og fundet ud af via. hundegalleri smiley

• #4   16. apr 2013 Jeg har oplevet at mange fyre mister interessen når de finder ud af hvor meget mine hunde betyder for mig, samt hvor meget tid jeg bruger på dem.
    Men jeg foretrækker også hellere at være single, fremfor at skille mig af med vovserne.

Jeg er endda blevet spurgt om jeg ikke ville skille mig af med hundene, af flere forskellige fyre.
    Nogen pga allergi, andre fordi de bare ikke kan li hunde..

Men niks, vovserne bliver her. smiley

• #5   16. apr 2013 Tror det er sværere når man har børn ;-).... men igen...alt afhængig af fyren... jeg fandt da min kæreste imens jeg BÅDE havde hund og børn...så helt umuligt var det da ikke... smiley Jeg nyder nu bare at have en kæreste som også elsker hunde... det gør nu det hele MEGET lettere..

• #6   16. apr 2013 Hov, jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke skriver at alternativet (hvis det er svært) er at skille sig af med sin hund/hunde smiley det er kun om i føler at det har været mere svært eller problematisk, end hvis i evt. ikke havde haft hund eller måske sammenlignet med engang hvor i ikke havde hund smiley

Ingen afskaffelse af hund i denne tråd smiley

Edit: min kæreste er også helt enormt glad for Bella og omvendt smiley hun gider nærmest ikke mig, når han er hjemme smiley (han er i søværnet, så han er væk 2-3 måneder ad gangen)

• #7   16. apr 2013 Jeg har INGEN problemer haft smiley det har slet ikke været det , det har kommet an på - om niget har dt været en fordel for mig, og gjort det nemmere smiley

• #9   16. apr 2013 Hm jeg kunne forestille mig det er svært som kommende kæreste at forstå hvor meget tid og energi vi hundeejere bruger på vores hunde, hvis den kommende kæreste ikke har været hundejer før.

Jeg kender da super mange der synes det er TOTALT mærkeligt at jeg ikke "bare" kan lave ditten og datten (f.eks. overnatning efter byen, eller ude i lang tid osv) fordi jeg har mine hunde. Nu er både kæresten og jeg nogle der foretrækker en aften med hygge på sofaen sammen med hundene kontra en bytur smiley Det sker tit jeg vælger ting fra frem for at være sammen med hundene smiley

Men altså vi fandt sammen INDEN vi fik Kiyoh, han var min første hund og kæresten havde haft en med familien før.

• #10   16. apr 2013 Jeg har haft svært ved det, aller mest fordi jeg ikke bare lige kan tage en dag ud af hundekalenderen og slappe af, og for min ekskæreste blev det alt for meget, at de hele tiden skulle tages hensyn til.

Jeg har haft svært ved at finde nogen at være sammen med, fordi jeg går meget højt op i hundene, og det er svært at forene med forhold til en som ikke er glad ved hunde.

Men nu har jeg fundet en sød fyr, som er meget rummelig (selvom han ser lidt træt ud når jeg skal ud at gå klokken 7-7.30 om morgenen, selv på en søndag). Han ved ikke meget om hunde, men han prøver, og han kan godt lide dem. Og det er det vigtigste smiley

• #11   16. apr 2013 Så prøv at have fire ildere smiley -men det har nu aldrig forhindret mig i at få en kæreste smiley og helt ærligt...hvem vil egentlig have en kæreste der ikke accepterer en som man er...og ens kæledyr?

• #12   16. apr 2013 Har aldrig døjet med at finde en kæreste uden hund. Hunden har endda hjulpe mig et par gange smiley hehe

• #13   16. apr 2013 Hmm så har jeg dobbelt problem har børn og hunde... smiley

Og nyder mit single liv... smiley

• #15   16. apr 2013 Jeg tror godt det kan være svært.. Men det er nok fordi at jeg vil have en del krav til min kæreste vedrørende hunden som jeg IKKE vil gå på kompromis med.. Det er f.eks. at den må være i sofaen, sove i sengen, slikke i hovedet, hoppe op og meget andet..

Alle sådan nogle 'unoder' er noget som jeg elsker ved min hund beskidt som ikke beskidt.. og mange af de unoder som hun nu jo har lært, er noget som langt de fleste piger ikke vil acceptere i en vis grad, og hvis man ikke kan det, så kan man godt smutte smiley Dertil har jeg også en vis tilgang til opdragelse af hunden og det skal også være den samme i hvert fald 95% tæt på

• #16   16. apr 2013 Kim - Jeg har det på samme måde. Og en fyr skal høre efter mig når det kommer til hundene. For eksempel er det MIG der opdrager, og ingen andre.

• #17   16. apr 2013 Jeg kunne nu godt lade en ny kæreste opdrage på min hund hvis det var samme opdragelses metode :-)=

• #18   16. apr 2013 jeg tror bestemt det gør det sværre for mig...
    Jeg ligger så heller ikke skjul på hvor meget hundelivet fylder hos mig..
    Det er ikke en hobby, men en livsstil. Med kennel, træning, træf, hundepleje osv.

Men at jeg så er kræsen oven i hatten gør det heller ikke nemmere. smiley
    Så hundene skal ikke bære skylden alene. *gg*
    Men noget af den får de altså...

• #19   16. apr 2013 Love me love my dog smiley

• #20   16. apr 2013 Jeg tror stadig jeg ville have svært ved det. Veninder jeg kender meget meget godt, må gerne, men de kender også mine metoder og regler til fingerspidserne, men folk må ikke før det smiley

• #21   17. apr 2013 Men jeg er nok også mere end almindeligt kontrolfreak smiley

• #23   17. apr 2013 Hundene herhjemme har været skyld i brud mellem mig og xen... Men jeg er nu ret ligeglad. Hundene SKAL være her. Han må være her. Hvis han kan leve med hundene. Og jeg.

• #26   17. apr 2013 Kim og Petra: Jeg har det på nøjagtig samme måde som jer begge. smiley

• #27   17. apr 2013 Ooh, hvis det er svært at finde en kæreste når man har hund, så skulle i prøve at ha 2 hunde OG en hest smiley

Er i klar over hvor meget af min vågne tid jeg tilbringer i gummistøvler, praktisk tøj og kedeligt hår?? smiley

Ej spøg til side. Jeg er selvvalgt single og nyder det smiley

Har en rigtig god kammerat der har beskrevet mig som den perfekte kæreste- det lurede jeg jo noget over, men her er forklaringen:)

Jeg er ikke hende der sidder hjemme i sofaen og forlanger at blive underholdt- jeg er hende der kommer blæsende ind af døren 20 minutter forsinket, med halm i håret, med beskidte og trætte hunde på slæb, snakker som et Vandfald om min fantastiske hest, dygtige hunde og taler solo om dette i 10 minutter før jeg får spurgt til hans dag= ingen irriterende spørgsmål ala " er du sur"..

Jeg vil aldrig slæbe min kæreste med på helvedesshopping lørda formiddag i et storcenter- fordi jeg er i stalden, til hundetræning eller langt inde i en skov..

Han vil til en hver tid ha totalt kontrol over fjernbetjeningen- jeg er faldet i søvn på sofaen inden tv'et bliver tændt..

Jeg er ikke typen der bruger timer foran spejlet mens jeg klagende piber over at min røv ser for stor ud i de her jeans- mit tøj opfylder et praktisk formål og hest/vovser er skideligeglad med hvordan jeg ser ud smiley og med min fysiske aktivitet når jeg aldrig at blive overvægtig.

Sandsynligheden for at jeg udsætter min kæreste for alverdens underlige slankemad er lig 0, fordi efter en lang og aktiv dag udendørs er jeg så sulten at jeg kan æde en halv ko smiley

Jeg vil aldrig tvinge ham til at bruge tid på at tale om forholdet i flere timer af gangen- er der noget galt, bemærker jeg det nok ikke, fordi jeg aldrig er hjemme smiley

Nå ja, og så hans absolutte 1 plads overfor jeg ville være den perfekte kæreste- jeg gider ikke skændes, for det kan hundene ikke lide smiley

Kommentér på:
Hundeejere har sværre ved at finde en kæreste.

Annonce