{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.726 visninger | Oprettet:

Hjælp - gave til ham der ikke ønsker noget? {{forumTopicSubject}}

Kæresten har fødselsdag her i starten af April og jeg er virkelig på bar bund med hans gave.

Jeg havde ellers fundet gaven - men så købte han den selv. Typisk.
Jeg har forsøgt at spørge ham flere gange hvad han ønsker sig og hver gang har han bare trukket på skuldrene. Det er rigtig frustrerende, især hvis han endeligt finder et ønske, for så er det som regel for dyrt til at det er noget jeg synes vi har råd til.

Sidste år overraskede jeg ham med noget flødebolle kursus og det var virkelig en succes - men jeg aner ikke hvordan jeg skal finde noget ligeså godt i år.

Jeg tænker at tage ham med ind til den blå planet som jo lige er åbnet, men jeg synes det er lidt fladt hvis det skulle være det eneste. Så nu spørger jeg jer kloge HG'er, hvad kan jeg ellers give ham/finde på som sjove aktiviteter eller andet, for at gøre hans fødselsdag helt speciel?
(Og i behøver ikke at foreslå B-job osv - det er med i overvejelserne smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - gave til ham der ikke ønsker noget?
  • #2   25. mar 2013 er han interesseret i akvarier? har han et allerede? så fisk planter smukke dekorationer (f.eks) smukke klippestykker/koralller)
    ting til bilen weekendture, der er mange ideer hvis det er en yngre udgave, har selv problemet da min mand bliver 70 år i sept. det er mega svært......Ane

• #3   25. mar 2013 Årh jeg glemte helt at skrive at han bliver 26 smiley

Det kunne måske være meget sjovt med weekend tur af en art smiley

• #4   25. mar 2013 jeg ville elske Den Blå Planet og så bare et godt måltid efter ...

• #6   25. mar 2013 Jeg gav engang min kæreste en tur i en racerbil på Padborg Park (ved ikke lige hvor du er fra eller hvad der ligger i nærheden af dig), men det var totalt vellykket..
    Der måtte han køre 3 omgange og selv og så kørte instruktøren 3 omgange med ham bagefter - og der blev virkelig givet den gas! smiley
    Det kostede mig 1500 og var overstået på 10 minutter, men det var alle pengene værd! smiley

Ellers synes jeg også Den Blå Planet lyder som en god idé, måske med efterfølgende øl og pizza et hyggeligt sted (tror mest det er os piger der gider det dér spisen-på-restaurant).

Jeg synes det er fedt at lave drengede ting på mandens dag, det bliver han SÅ meget mere glad for, end hvis jeg laver candlelight dinner med god hvidvin og tøsefilm

• #7   25. mar 2013 Ejj Bugsy, hvor sejt!! Det vidste jeg ikke engang man kunne få smiley
    Og det er jo ikke engang dyrt smiley

• #10   25. mar 2013 Vi fik for nyligt en gave, som vi er sygt glade for, og jeg er sikker på, at din kæreste også vil sætte pris på det.

Vi fik et gavekort til Flammen - en restaurant med den lækreste bøf-buffet i verden.

Eksklusivt for mænd (og andre kødædere) kunne også være et gavekort til en middag på Mash....

Kommentér på:
Hjælp - gave til ham der ikke ønsker noget?

Annonce