Hjælp - gave til ham der ikke ønsker noget? {{forumTopicSubject}}
Kæresten har fødselsdag her i starten af April og jeg er virkelig på bar bund med hans gave.
Jeg havde ellers fundet gaven - men så købte han den selv. Typisk.
Jeg har forsøgt at spørge ham flere gange hvad han ønsker sig og hver gang har han bare trukket på skuldrene. Det er rigtig frustrerende, især hvis han endeligt finder et ønske, for så er det som regel for dyrt til at det er noget jeg synes vi har råd til.
Sidste år overraskede jeg ham med noget flødebolle kursus og det var virkelig en succes - men jeg aner ikke hvordan jeg skal finde noget ligeså godt i år.
Jeg tænker at tage ham med ind til den blå planet som jo lige er åbnet, men jeg synes det er lidt fladt hvis det skulle være det eneste. Så nu spørger jeg jer kloge HG'er, hvad kan jeg ellers give ham/finde på som sjove aktiviteter eller andet, for at gøre hans fødselsdag helt speciel?
(Og i behøver ikke at foreslå B-job osv - det er med i overvejelserne
)
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.992
ting til bilen weekendture, der er mange ideer hvis det er en yngre udgave, har selv problemet da min mand bliver 70 år i sept. det er mega svært......Ane
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 912
Det kunne måske være meget sjovt med weekend tur af en art
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.399
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
Der måtte han køre 3 omgange og selv og så kørte instruktøren 3 omgange med ham bagefter - og der blev virkelig givet den gas!
Det kostede mig 1500 og var overstået på 10 minutter, men det var alle pengene værd!
Ellers synes jeg også Den Blå Planet lyder som en god idé, måske med efterfølgende øl og pizza et hyggeligt sted (tror mest det er os piger der gider det dér spisen-på-restaurant).
Jeg synes det er fedt at lave drengede ting på mandens dag, det bliver han SÅ meget mere glad for, end hvis jeg laver candlelight dinner med god hvidvin og tøsefilm
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
Og det er jo ikke engang dyrt
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Vi fik et gavekort til Flammen - en restaurant med den lækreste bøf-buffet i verden.
Eksklusivt for mænd (og andre kødædere) kunne også være et gavekort til en middag på Mash....
Hjælp - gave til ham der ikke ønsker noget?