{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.826 visninger | Oprettet:

Her i denne tråd er det tilladt at brokke sig..... {{forumTopicSubject}}

beklage sig og lukke varm luft ud - uden nogen ser skævt til dig....

Og jeg lægger gerne ud... jeg hader at være stoppet i næsen, føler simpelthen at jeg er ved at blive kvalt - næsespray kvoten er opbrugt for denne gang - føj kan ikke li` det !!!

Så vil jeg forøvrigt også gerne brokke mig over vejret !!!

Andre end mig der har noget at brokke sig over??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her i denne tråd er det tilladt at brokke sig.....
  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #1   19. mar 2013 Hader Monty Python, men "Always look on the Bright siiiide of Life pift pift, pift pift pift pift pift pift"

• #3   19. mar 2013 At det med andelsforeninger ikke bare er ligetil!!!

• #4   19. mar 2013 Jeg er ved at blive sindssyg over den her Fimbulvinter!! Jeg hader kulde, jeg hader sne- også til jul- så meget!

Min kæreste skal tre år til fucking Korea, og jeg ved ikke, hvornår jeg ser ham igen. Og samtidig skal jeg høre på min mors forstokkede pladder om, at han ender som en 'pskotisk børnedræber, som ender med at skyde mig og en hel skole' aaarhh!!

Og jeg har ingen penge!

• #6   19. mar 2013 Neeeej minion du er hårdt ramt, enmøgtisseirriterende dag??

Jeg vinder heller aldrig noget, selvom min mand mener at jeg har vundet mindst en gang - da jeg mødte ham smiley

• #7   19. mar 2013 Pøj pøj Poulsen..

• #8   19. mar 2013 Hehh Krumme, det er så skønt at have en boxer i huset smiley

Øv øv Julie, du har god grund til at brokke dig smiley

• #10   19. mar 2013 Julie - 3 år? smiley puha.. Jeg ville dø hvis det var min kæreste..

Jeg vil bare gerne brokker mig over blærebetændelse og de tumper i min klass der ikke har indbetalt det studie tur, så den nu er aflyst smiley min kæreste skal til Filipinerne i to uger og vi havde lagt det sådan at jeg skulle på studie tur imens så jeg ik skal være så meget alene.. HADER at være alene smiley

• #11   19. mar 2013 Ligenu er det bare lidt røvnederen. Men! Hvis det hele flasker sig, så slipper han måske for korea, eller også tager jeg sgu med ham. Nu må vi se.

• #12   19. mar 2013 gæisdgjskgsdhbg
    Blærebetændelse gå vææææææææk.
    Jeg har *indsæt bandeord* fået blærebetændelse IGEN. Ugh.

Så fik jeg luft.

• #13   19. mar 2013 Katrine: ja det er fandme lang tid! Men det gode er, at så længe han er der, så bliver han ikke udsendt til en krigszone, så det er bare med at krydse fingre for, at Nord Korea opfører sig ordentligt de næste tre år (og gerne længere selvfølgelig)

• #14   19. mar 2013 Så vil jeg også :
    - Min bror er indlagt på 6. uge pga en sprængt blindtarm, som lægerne på Ålborg sygehus syd, lod ham ligge med i 30 timer, EFTER de havde konstateret den var sprunget.. Møg dårlig med dræn, stomi osv.. Dog er han ved at genvinde hans herlige humør.

Ugen efter min bror blev syg, fik min mand en nylon strop i højre øje, han fik 3 flænger på hornhinden, gråstær af slaget, han fik skiftet linse i sidste uge, men kan stadig INTET se ;(
    For at gøre, min mands uheld, helt skidt, er han født med en bygningsfejl på venstre øje, hvor han kun har ca 30 % syn..

Og ingen penge har vi nok af - nyt tøj har vi haft smiley

Vi har ufattelig svært ved at se det positive i noget som helst, trænger virkelig til noget solskin på vores vej

• #15   19. mar 2013 Minion: fordi verden er uretfærdig. Nej, han er soldat i den amerikanske hær, og de har baser der.

• #16   19. mar 2013 Jeg vil have forår og sommer .SKRID KULDE

• #17   19. mar 2013 Alexandoria - føler med dig! Jeg får det altid et par gange over vinteren dog er det her den første denne vinter... Men også meget værre end jeg er vant til! Plejer at kunne tage det i opløbet med masser af væske og tranebær .. Men ak, ikke denne gang smiley

• #21   19. mar 2013 Er nød til at smutte i et par timer eller fire..

Men giv los folkens, det er sundt at få det ud og få luft..

Jeg har ikke haft tid til at nærlæse alle indlæg, men gør det når jeg hjem kommer..

• #22   19. mar 2013 Vil gerne brokke mig over den snotnæse jeg er blevet tildelt , samt det faktum at jeg ikke kan få nogen læger til at give mig et ordentlig svar i forbindelse med noget andet . iih brok

• #23   19. mar 2013 Jeg er bare glad, sidste skanning viser ingen tegn på metastasere, ingen kedelige lymfeknuder, alt ser godt og lovende ud, kontrol igen om 3 mdr. Jeg er glad!

• #24   19. mar 2013 Jeg vil gerne brokke mig over at manden og jeg er møg syge.. vi har kastet op non stop siden i går formiddags.. ikke sjovt med 2 børn på under 2,.. Den store på knap 2 er sendt hjem til hans mormor så vi ikke smitter ham.. Så vi har kun den lille på knap 5 mdr hjemme...

Så vil jeg gerne brokke mig over vejret.. her sner det. og det må det godt lade være med!!

• #25   19. mar 2013 Kunne ikke komme til træning idag..
    Maven har spasset ud hele natten, så har næsten ingen søvn fået..
    Har ikke flere smøger..
    Min clearomizer til min e-cig er blevet utæt..
    Og har ingen penge.. smiley

• #26   19. mar 2013 Og jo, gååååå væææææk sneeeeee !

• #27   19. mar 2013 Jeg synes det noget møg at vores fine vintergækker er døde, pga. dette skiftende møgvejr! Det er snart April, kom forår, kom sol!

Jeg synes tiden går møglangsomt og det er møgbesværligt at komme ud til den kennel jeg muligvis skal have en vapse fra, med offentlig transport.

Jeg synes det er belastende at nogle pisse uansvarlige unge ødelægger det for os andre, fordi de er møg ansvarsløse og uopdragne når det kommer til dyr. Kan slet ikke overskue den der "køb og smid ud" mentalitet nogle folk ejer!
    - Som følge er jeg efterhånden tilbøjelig til at sige man burde indføre at skulle være 20+ for at få lov at holde hund eller kat, så fik man da siet nogle af de uansvarlige fra, selvom de også findes over 20.

• #28   19. mar 2013 Vil gerne brokke mig over at jeg ikke har født endnu .. smiley

Ku brokke mig over en masse andet os , men det er nu for privat smiley

• #29   19. mar 2013 Laura - Er du over tiden eller? :b

Jeg vil også gerne brokke mig over der ikke er en grænse for hvor mange tråde man kan oprette i træk, og at HA'erne åbenbart forskelsbehandler. Folk var for et par dage siden ved at blive frosset fordi de lavede spørgsmålstegn til en race der ikke er godkendt i DK, men andre må kalde brugerne på HG tossede, kællinger og diverse andre eder uden at få en tur på frys!

• #30   19. mar 2013 Anya - nej har termin idag .. Men gider virkelig ikke mere smiley

• #33   19. mar 2013 Laura - Arj hvor spændende, ved du hvad køn du venter på? :b Måske bebse synes det er for koldt? xD

Allergisk - Ja det er bare SÅ trælst, de er så fine og vores har også haft lagt og rejst sig en del, men de har nu tabt kampen smiley Det er så ærgeligt.

• #34   19. mar 2013 Mon man skulle skrive et lille privat brev til PAVEN.... og spørge ham , om han ikke lige kunne gå i audiens os Vor Herre.... ....... og bede ham om at stoppe snevejret i DK.......... og ellers alle de andre katastrofer rundt om i verden......
    Det må Paven da være den nærmeste til..... han snakker jo med Vor Herre hver dag.

Den nye Pave står også ( her på mit TV )...... og siger han vil tage vare på alle de fattige i verden....... Jeg gad godt vide om det overhovedet hjælper...... ellers kan jeg ikke se formålet med en Pave.......( hvad går han ellers rundt og laver hele dagen..... i årevis )...........Bønner ser da ikke ud til at hjælpe smiley

NÅ...... det var lidt OT........ ikke rigtigt brok.... men undren *GG*

• #35   19. mar 2013 Jeg tror at jeg vil brokke mig lidt over mig selv. Jeg vil brokke mig over at jeg har så lidt tålmodighed på nogle punkter. Vi er ved at købe hus og i går gav vi vores bud til ejendomsmægleren som så ville give det videre.
    Det er selvfølgelig i orden at sælgeren lige skal tænke over det, men huset har været til salg i 1½ år, så de har haft masser af tid til at fastsætte en mindste pris, så de burde vel bare kunne sige ja eller nej med det samme?

• #36   19. mar 2013 A&D - Det lyder da spændende smiley

• #37   19. mar 2013 HOLD da op...... nu siger de i mit TV....... at der er blevet Blå himmel og solskin i ROM........... Så er der måske alligevel håb forude.....og bønnerne blevet hørt.. .... Måske har Paven også bedt om godt vejr for os i lille Danmark....... weeee.......
    Strålende solskin og 25 gaders varme i Påsken til os ......TAK......*GG* smiley smiley

• #38   19. mar 2013 Anya: Jeg er så spændt at jeg ikke ved hvad jeg skal give mig til for at få tankerne væk fra det hus.

• #39   19. mar 2013 Jeg FRYSER...Og hver gang jeg tror jeg har styr på renlighedstræningen, såååå ligger der små søer over alt. Jeg brokker mig over at jeg skal have et øje på hvalpen, fra vi står op til vi går i seng...Kan ikke læse en bog, så er der tis, kan ikke sidde her og på HG så er der tis.
    Det er simpelthen for koldt til vores vanlige strandture, så det er blevet tiul skovture i stedet for,.... Det er så bare dejligt til gengæld, at kunne gå uden at få forfrysninger, at kunne lukke bildøre op og i uden at blive væltet omlkuld, fordi stormen tager i dem...
    At de har lovet snestorm, og her oppe er der intet, kun storm, og bidende kulde.

• #40   19. mar 2013 Anya - vi ved det er en baby ! smiley men ikke hvad køn det er smiley men ja , kan sq godt forstå at den hellere vil blive inde i varmen end og komme herud i kulden smiley

• #41   19. mar 2013 A&D - Det kan jeg da godt forstå du er smiley

Charlotte N - Jeg kan virkelig ikke gøre for du føler sig forfulgt, og du skal overhovedet ikke tro du skal bestemme hvad jeg skriver og hvornår smiley

Laura - Arj hvor er det spændende så smiley

• #42   19. mar 2013 Minion: DET vil jeg også gerne brokke mig over !!

• #43   19. mar 2013 At folk stadig avler på Pit efter 22 år

At jeg ikke lige har råd til at købe færdigt flot hegn om min have.
    At det stadig er vinter.

• #44   19. mar 2013 Jeg vil gerne brokke mig over at filter funktionen ikke går begge veje, at den ikke fungere som på facebook så man bare kan sætte folk på filter hvis man gerne vil beskytte sigselv og andre mod at deltage hos brugere man ved man kommer til at diskutere med , på en dårlig måde altså smiley

• #45   19. mar 2013 Jeg vil gerne brokke mig over sneen!! Og kulden, og blæsten og at det ikke er torsdag i dag, at mine hunde ikke er raske, at jeg ikke selv er rask, at jeg ikke har et arbejde og er velfungerende, at mit liv er kaos, osv osv osv.

Men rent faktisk, så vil jeg slet ikke brokke mig. Vi, herhjemme, overlever alle sammen modgang, vi har vores egen medgang og torsdag er to dage væk. smiley

• #46   19. mar 2013 Vil os gerne brok mig over offentlig transport på landet i jydeland smiley

• #48   19. mar 2013 Ja for søren. Hvad rager trafik meldingen os som sidder lunt inden døre hehe.
    Jeg skulle egentligt ud og købe mælk og kartofler. Men jeg behøver ingen trafik melding for at vide jeg skal nøjes med pasta i dag smiley

Nårh ja DET vil jeg gerne brokke mig over. Jeg er udgået for kartofler og mæææælk PIV

• #50   19. mar 2013 Og så vil jeg også gerne brokke mig over, at der IGEN i dag ikke var brev til mig fra kæresten! Jeg ved, at der er en stak på vej, men vil de komme frem nææææææ nej! Lorte post....

• #51   19. mar 2013 Julie - hvor er han henne da?

• #52   19. mar 2013 Anya: han er i Georgia, USA i basic training i den amerikanske hær. Det betyder kun breve og meget få telefonopkald. Jeg har talt med ham i 25 minutter i alt de sidste tre måneder og ellers er det kommunikation på bedste "Dear John"-maner

• #53   19. mar 2013 Jeg har brugt næsespray HELE vinteren for jeg har bare været total stoppet hele tiden og jeg nægter at lade være at bruge det. Jeg arbejder i køkken og kan sku ikke have stoppet næse når jeg laver mad. Så kan man jo ikke smage en skid....

Men det er ikke det jeg vil brokke mig over. Jeg har en veninde som jeg er rigtig glad for og holder meget af, men hun aflyser ALTID vores aftaler og jeg er bare mega træt af det. ARGGGHHHHH!!!!!!!

Minion - Smøgerne må du selv klare, men hvis du svinger forbi Roskilde, så har jeg en halv pose kaffe stående i skabet. Den burde da kunne række til resten af måneden smiley

• #54   19. mar 2013 Julie - puuha, kæmpe respekt for at du kan klarer det. Jeg er så tryghedsnarkoman at jeg ville dø af mere end 1 måned smiley

• #55   19. mar 2013 MJ: overvej at skifte over til saltvand. Det smadrer ikke dine slimhinder (grunden til, at du bliver ved med at være snottet er pga næsesprayen)

• #56   19. mar 2013 Anya: Tja, man gør jo bare, hvad man er nødt til smiley Det er en meget lille pris at betale for at være sammen med ham smiley

• #57   19. mar 2013 Julie - det selvfølgelig rigtig smiley hvornår kommer han hjem :)?

• #58   19. mar 2013 Han har kontrakt på 4 år, og som det ser ud nu, så er de næste 3 år i Sydkorea. Men han håber på at komme ind på noget andet skole, så han kan blive i USA.

• #59   19. mar 2013 Puuha, 4 år?
    - han kommer vel hjem på ferie ind i mellem? smiley

• #60   19. mar 2013 Folk der hænger andre folk ud på nettet, når der er to sider af historier.

Synes der er så mange der gør det!

• #61   19. mar 2013 Anya: Når vi ved, hvor han ender henne, så flytter jeg over til ham- om det så er Korea eller USA. Men han har 30 dages leave om året

• #62   19. mar 2013 Julie: Det er sgu da kærlighed smiley Den rendyrkede slags.

• #63   19. mar 2013 Bente: Det er kærlighed og eventyr smiley Lidt mere eventyr end jeg lige havde regnet med, hvis det bliver Korea, men hvad pokker smiley

• #64   19. mar 2013 Julie: Ja, det vil da gi' dig én på opleveren, hvis Korea bliver jeres destination smiley

• #65   19. mar 2013 Bente: ja tre år i Korea skal sgu nok blive en vild oplevelse. Men nu må vi se. På den ene side vil jeg supergerne, at det bliver Korea for så bliver han ikke udsendt i de tre år. Men på den anden side, så ville USA også bare være et lidt mindre kulturchok.

• #66   19. mar 2013 Øv ingen snestorm. Så er rally holdet ikke aflyst. Havde dog lige håbet på en aften mere i sofa med tæpper og te. Nå Victor og jeg må bare ha tøj på så vi ligner Michelin manden med hund for det er godt nok koldt. Hvad gør man ikke for sin hund. En aften som istap

• #67   19. mar 2013 Julie: Kan sagtens følge dig smiley

• #68   19. mar 2013 Ihh I er lige så gode til at brokke jeg som jeg er smiley

Forsæt endelig smiley

• #69   19. mar 2013 Ork ja, kan sagtens finde på noget at brokke mig over smiley

Jeg vil gerne brokke mig over vores "nye" nabo som flyttede ind i sommers, med hele deres collie kennel.. Hundende kan ikke lukkes ud uden at stå og gø uafbrudt indtil de bliver lukket ind igen! De bliver så lukket ud hver aften tidligst klokken 22:30 og bliver lukket ud igen klokken 6:30 om morgenen også i weekenderne.. Ikke nok med det brokker de sig helt vanvittigt over vores hund, vi kan så ikke helt selv se hvad hun gør galt.. Men det er måske for at gøre deres egen situation lidt bedre? Er så træt af dem, ved snart ikke hvad jeg skal stille op... Men nu fik jeg da lige lidt luft smiley

• #70   19. mar 2013 Møg træls Mia, godt du fik luft smiley

• #71   19. mar 2013 jeg vil gerne brokke mig over, at det tager SÅ lang tid at hækle 99 firkanter, at kvalitetsgarn skal være så dyrt, og at det er røvbesværligt at samle hæklede firkanter uden brug af en nål..

Jeg vil også brokke mig over at det er SÅ kedeligt at sy...

Og til sidst vil jeg gerne brokke mig over salten på fortovene, vi gider det IKKE!

• #72   19. mar 2013 Jeg vil også være med..

1. Jeg vil gerne brokke mig over, at bilen går i stykker - og så lige nu, hvor vi har en pokkes masse projekter, som vi ikke kan undvære bilen til - og tilmed ud af den blå luft. Vi aner ikke hvad der er galt med den,
    2. Jeg vil gerne brokke mig over, at vi bliver tilbudt den yndigste hvalp, som ellers var solgt, men hvor opdrætter mente køber var uegnet, og så går bilen i stykker, og pengene er absolut ikke til det.
    3. Jeg vil gerne brokke mig over, at der bliver ved med at være så ulideligt koldt, at jeg ikke kan komme i gang i haven og få plantet de ting, der skal plantes.

Og så vil jeg endnu engang bare gerne brokke mig over bilen smiley ØV!

• #73   19. mar 2013 Vis mig dine firkanter M !

• #74   19. mar 2013 Alfisten - Jeg har også B12 mangel, og jeg spiser altså kød.. Men min krop kan bare ikke optage det.. Så jeg bliver stukket i måsen hver 14. dag.. smiley

• #75   19. mar 2013 Neeeeeeeej det er jo ligesom MIT tæppe smiley

• #76   19. mar 2013 Mit er kæmpestort... 70 firkanter... Det tog en krig.... Igen, brok over den tid det tager at hækle!

• #77   19. mar 2013 Brok over jeg ikke kan hækle og ikke har nogen som kan lære mig det og at tyde opskrifterne

• #78   19. mar 2013 Du kommer bare Calles moar, så skal jeg dæle lære dig at tvinge garnet i smukke former med en kroget pind skal jeg!

• #79   19. mar 2013 Jamen du bor på Fyn. Men pas på måske jeg tager dig på ordet en dag smiley

Så kunne jeg tage hjemme bagte boller med som tak smiley

• #80   19. mar 2013 Det tager også ca 35 min at lave sådan en firkant.... når man er mig i hvert fald....

• #81   19. mar 2013 bare vent til du nærmer dig de 50 firkanter, så laver du dem i søvne også haha

• #82   19. mar 2013 Jeg blev stoppet af civil politiet og fik en bøde på 1500kr fordi min tlf ringede og ja, jeg svarede smiley

Det ødelagde lige mit humør, men fik mig en dyr lærestreg og snakker ALDRIG i tlf mere når jeg kører, lige indtil mit håndfri virker igen smiley

• #83   19. mar 2013 Mobil-telefoner skulle slukke automatisk , når man satte sig ind i bilen .... så slap man sikkert for mange ulykker........og så kunne man lige tage skoler med...så kunne det være eleverne bedre kunne følge med i , hvad læreren sagde.... og blive lidt klogere... smiley

• #84   19. mar 2013 Så brokker jeg mig lige over at jeg også vil hækle sådan et tæppe, men ikke kan finde ud af det !!!!

• #85   19. mar 2013 Alfisten - Lægerne opdagede det ved et tilfælde da jeg pludselig ikke kunne tåle mælkeprodukter (var også meget træt).. Så fik taget blodprøver for Laktoseintolerance hvor de så samtidig også tog prøver for at tjekke mit stofskifte, blodsukker og B12..

Mit B12 var helt ekstremt lavt, så fik pænt af vide af lægen at jeg skulle komme op med det samme og starte på indsprøjtninger.. Jeg fik i starten indsprøjtninger 1 gang om ugen, nu får jeg så "kun" indsprøjtningerne hver 14. dag..
    Jeg er også blevet tjekket for blodmangel en del gange efterhånden..

Jeg kan mærke stor forskel, jeg er meget mere frisk og den største forskel jeg kan mærke er på min depression..

B12 mangel kan bl.a give depression, angst, blodmangel, demens osv osv..
    http://www.sund-forskning.dk/artikler/b12-vitamin

• #86   19. mar 2013 Haha, jeg bruger også ret tit hukommelsen som undskyldning.. smiley
    Plejer at sige "Jeg er lovlig undskyldt, det er demensen der trykker".. smiley

Kommentér på:
Her i denne tråd er det tilladt at brokke sig.....

Annonce