{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

Dermal anchor? {{forumTopicSubject}}

Hej, er der en med forstand på piercinger? jeg har fået lavet en dermal anchor i tirsdags, den er blevet rød og føler det strammer lidt. Fik at vide at hvis den begyndte at væske lidt skulle jeg vaske den i saltvand, men det gør den ikke. Mit spørgsmål er, bør jeg måske vaske den i saltvand alligevel? eller er det helt normalt at den er rød og strammer, og at det først begyndte nogle dage efter jeg fik den lavet? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dermal anchor?
  • #1   17. mar 2013 aner ikke hvad det er du har fået lavet, eller nærmere hvor??? men det lyder som en infektion....når det ikke væsker er det så fordi den er indkaplslet, så tvivler på du vil få noget ud af at vaske...

  • #2   17. mar 2013 hehe nej okay, det er en piercing man kan sætte nærmest hvor som helt, min sidder ved kragebenet. den sidder fast med en plade under hunden. Jeg prøvede lige at trykke forsigtigt ved siden af og der kom godt nok betændelse ud..

  • Sarah N
    Sarah N Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 6
    #4   17. mar 2013 Det kan aldrig skade at vaske. Men for guds skyld ikke med klorhexidin, fordi det dræber også de bakterier der hjælper med helingen. Jeg havde en med to kugler og en stav mellem brysterne og den blev også rød og strammede og det gik over da jeg vaskede med intimsæbe :-). Du skal også passe på med tøj der kan komme til at trykke på den eller rykke i den.

  • #5   17. mar 2013 Jeg har lige fået klemt lidt betændelse ud, og så vasker jeg den nu her. Jeg ved stedet er et godt sted og de ved hvad de laver. Jeg prøver at vaske i noget tid og ser om det ikke bliver bedre

  • #6   17. mar 2013 Sarah, okay, holder mig fra klorhexidin så smiley de sagde jeg skulle vaske med saltvand, så det må jeg prøve og se om det hjælper. Ja, jeg må hellere være ekstra opmærksom på hvad jeg udsætter den for, men synes ellers jeg har taget meget hensyn til den smiley

  • #7   17. mar 2013 på forhånd undskyld, men kan ikke nære mig... hvilken af hundene : ) " du skrev den sidder fast med en plade under hunden "

    Vask med sæbespåner pisket ud i lunkent vand ... og gå til læge, det lyder som noget der kræver minimum penicillin, måske endda lokal rensning....


  • #8   17. mar 2013 En plade under HUNDEN? - ja så kan der nok godt hænde at komme lidt skidt ud *GG*
    - Ej undskyld smiley

    Det lyder som en ret letpåvirkelig piercing, så jeg vi i hvert fald vaske den godt i rent lunkent vand, evt. saltvand eller intimsæbe og så skylle grundigt. Derefter duppe med klorhexidin flere gange dagligt og holde den beskyttet fra tøj, skidt og andet, der kan genere.
    Hvis ikke det hjælper, så kontakt din læge. Der kan desværre gå staffolykokker i sådan noget stads,hvis hygiejnen ikke har været iorden, og det kræver kraftig pennicilinbehandling.
    Held og lykke med det smiley


  • #9   17. mar 2013 hahah ups smiley under huden selvfølgelig!
    jeg prøver lige med saltvand først, når nu det var det pierceren sagde. Jeg har haft betændelse i en tragus i øret før, det sørgede jeg også bare for at vaske, det forsvandt fordi jeg holdt noget varmt på, så betændelsen samlede sig og kom ud..så mon ikke jeg kan gøre noget ala det samme her smiley ellers må jeg til lægen med den..


  • #10   17. mar 2013 He he....Ja det vigtigste er at vaske og beskytte stedet. Og så må du se tiden an, men gå endelig ikke for længe, hvis der er tegn på infektion.

  • #11   17. mar 2013 Miemiv: det gik vist lidt for hurtigt der hehe smiley ja det tror jeg også det er, så jeg må vaske og vaske og vaske. og passe ekstra godt på den med tøj osv smiley nu har jeg vasket i saltand og det med den strammer er allerede bedre, men der er også kommet en del betændelse ud af den, så det er jo klart- tak smiley

  • #12   17. mar 2013 nemlig, jeg ser tiden an og hvis det ikke er bedre snart så må jeg til lægen med den smiley

  • #13   17. mar 2013 jeg fik betændelse i en tragus på et tidspunkt, der fik jeg at vide at varme samler betændelsen så det kommer ud, og det hjalp ret hurtigt. Så hvis jeg koger noget saltvand og holder det på, mon så ikke det virker?

  • #14   17. mar 2013 Ehmm...
    Den skal vaskes med saltvand to gange dagligt smiley
    Helst en gang med en saltvands spray, og en gang med lunt saltvand smiley

    Og sådan skal du forsætte resten af livet jo ?

    Har du ikke fået ordenligt instrukser i rengøring af den smiley
    Jeg er dybt chokeret her..


  • #15   17. mar 2013 Du skal huske med saltvandet, at du skal bruge havsalt, for at være sikker på at der ikke er diverse ting i for at blege det..
    250ml kogende vand til en kvart teske fuld havsalt.. Lad det stå til det er lunt, men må IKKE være koldt smiley

    Og ENDELIG ikke trykke på den for at få betændelsen ud smiley Du risikerer altså at du hjælper huden med at udstøde den!
    Der må IKKE pilles ved en dermal i healings perioden!

    Og som sagt skal den renses resten af livet. Når healingen er færdig (tager op til 6mdr) skal den stadig vaskes i saltvand hver anden dag, da der jo netop ikke er udgangshul som ved alm. piercinger smiley

    Hilsen en der selv har smiley


  • #16   17. mar 2013 henriette: det synes jeg lyder lidt vildt, det fik jeg ikke at vide i hvert fald smiley og heller ikke min veninde som har 2 af dem, hun fik dem lavet et andet sted end mine. jeg fik bare at vide jeg skulle have plaster på de første 3 dage, undgå makeup, parfume osv i nærheden af den, vaske med saltvand hvis den væskede..jeg har så valgt at sove med plaster på om natten da jeg har hundene i sengen og der nemt kan være nogle bakterier i sengetøjet

  • #17   17. mar 2013 Fik lige læst de andre indlæg..
    Så sorry for mere spam smiley

    Men IKKE bruge sæbe eller klorhex på den smiley
    Det advares der meget kraftigt mod ved en dermal smiley


  • #18   17. mar 2013 okay, så må jeg hellere bruge havsalt i stedet for.. Jeg kan godt se det med at rense den hele livet, men synes det virker lidt vildt alligevel..har jeg ikke hørt før..men kan godt se det når nu der ikke er noget udgangshul smiley tusind tak for svar smiley

  • #19   17. mar 2013 Lærke..
    Jeg er virkelig i chok her smiley

    Ehmm.. Hvis du kun skal rense hvis den væsker, hvordan havde du så tænkt dig at urenhederne skal komme ud ? smiley
    Der er jo ingen udgangshul smiley Alt skidt og møg fra omgivelser, sved osv, samler sig UNDER huden jo, og sætter netop betændelsestilstande smiley

    Det er HELT andre pleje vejledninger jeg har fået af vide smiley


  • #20   17. mar 2013 hehe det gør da ikke noget, jeg vil jo gerne være sikker på den heler ordentligt osv smiley okay, det har jeg heldigvis ikke brugt, så det bliver jeg ved med at lade være med så smiley

  • #21   17. mar 2013 Lærke..
    Må man spørge hvor du har fået den lavet? Eventuelt kan du svare i PB så det ikke er udhængning smiley

    Undrer mig bare meget over, at man ikke sørger for at forklare hvor speciel en piercing det er, kontra de "normale" smiley

    Selv har jeg fået lavet hos dem der eftersigende skulle være DK's bedste (og mest ekstreme *G*) smiley


  • #22   17. mar 2013 ja det kan jeg da egentligt godt forstå, det må jeg sige jeg også er..Kan 100 % se hvad du mener nemlig smiley det tænker man bare ikke over, når pierceren siger noget andet, jeg er blevet piercet der før uden problemer og kender flere der er tilfredse med dem..så jeg stoler jo bare på hvad de siger smiley

  • #23   17. mar 2013 ja, skriver det lige privat, vil ikke hænge nogen ud smiley det kommer godt nok også bag på mig..vidste jo godt den er anderledes, men jeg har da ikke selv tænkt på at der fx ikke er noget udgangshul så snavs osv kan komme ud

  • #24   17. mar 2013 Lærke

    har lige smidt en PB afsted med rense vejledningen fra min piercer smiley
    Så håber jeg det hjælper dig, og den hurtigt bliver fin igen smiley


  • #25   17. mar 2013 henriette
    ja har lige set den, det var dejligt, tusind tak smiley tak for det, det håber jeg også smiley


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #26   17. mar 2013 Henriette:

    Ingen sæbe? Jeg fik sæbe med fra min piercer til det første stykke tid og anvisninger om at rense dagligt.

    De helede uden problemer, men blev udstødt med tiden alle 4.

    ---

    Ts:

    Det undre mig meget at du ikke er blevet bedt om at rense.


  • #27   17. mar 2013 Blah b..
    Bestemt ikke sæbe.. Fik jeg meget meget klare instruktioner på smiley
    Smider lige ind hvad der står på min piercers hjemmeside omkring det, samme tekst som Lærke også fik smiley

    To sek smiley


  • #28   17. mar 2013 1-point-piercinger

    Her gennemgår vi rensningen af 1-point piercingen også kaldet Dermal Anchor. Forskellen på denne type piercing frem for "normale" er at der udelukkende er et indgangshul til selve smykket - dette har betydning for rensningen, da fremmedlegemer har en tendens til at blive i smykkelommen.

    Selv sæbe kan skabe problemer; derfor er det essentielt at der ikke anvendes sæbe på denne type piercing.
    Man kan selvfølgelig gå i bad som man plejer, men sørg da for at bruge saltvandsopløsningen efter du er kommet ud af badet.
    For mere generelle aspekter af pasning af en piercing se Generelt om rensning og Rensning af nye piercinger.


  • #29   17. mar 2013 Lyder da underligt at du ikke er blevet bed om at rense den.. smiley

    Jeg er blevet piercet en del gange efterhånden og har altid fået besked på at rense mine..
    2 gange om dagen (morgen og aften).. I lunken saltvand og med intimsæbe når man går i bad..

    Fik selv lavet 3 antihelix for snart 14 dage siden, så jeg går lige pt. selv igennem alt det med rensning.. smiley

    Du skal dog være opmærksom på at når man får lavet DA'er (gælder også SD'er) steder på kroppen hvor der er meget bevægelse, så bliver den lettere generet og der kan derfor lettere gå betændelse i og den kan være længere tid om at hele.. smiley


  • #30   18. mar 2013 Jeg vil følge den rense vejledning Henriette skrev herinde, det lyder til de har styr på det. Det undrer også mig meget for sidst jeg blev piercet derinde var der inke noget. Men jeg renser som hun skriver og så må jeg se om det hjælper smiley

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #31   18. mar 2013 Henriette:

    Det var da besynderligt smiley Jeg fik en mild desinficerende sæbe med, som skulle spædes op med vand.

    Det er godt nok mange år siden, lige da de begyndte at lave dem herhjemme, der er sikkert sket meget siden da smiley

    TS:

    Godt råd, med placeringen...hvis du har langt hår, så er det nu slut med at gøre sig til ved lige at kaste lokkerne om bag skulderen, ved et vift med hånden smiley det kan gøre mega nas og har kostet et par her smiley

    God bedring smiley


  • #32   18. mar 2013 Blah..
    Ja de finder jo hele tiden ud af hvad der er bedst for de forskellige slags piercinger, så mon ikke det bare er ganske almindelig ny viden, der er kommet siden dengang ? smiley


  • #33   18. mar 2013 Hvor underligt alle jeg kender og snakker med inkl mig selv har fået afvide vi skal rense 2-3 gange dagligt med saltvand og du får kun afvide du skal rense rense hvis der bliver noget?
    Der burde være nogle regler på det område...


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #34   18. mar 2013 Henriette:

    Jo, mon ikke smiley

    Jeg er ikke bekendt med hvad den piercer henviser til nu.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #35   18. mar 2013 Henriette:

    Tror vi har/har haft den samme smiley

    Teksten på deres hjemmeside er i hvert fald magen til, så tror der må være kommet ny viden til siden jeg blev piercet der smiley


  • #36   18. mar 2013 blah: hahah jeg har faktisk langt hår og har også været bekymret for om det nu skulle sidde fast i den, jeg må prøve at være forsigtigt og lade være med at svinge for meget med det smiley tak for det smiley

    Jeanette: ja det er virkelig mærkeligt, det jo klart der er gået betændelse i skidtet så. Det er jeg helt enig i, der burde være regler for sådan noget..


  • #37   18. mar 2013 Lærke - Ja pas på med det med håret.. Det kan gøre så fandens ondt når det sidder fast i smykket.. smiley
    Det skete en enkelt gang med min Skin Diver ved øjet.. Og nu er jeg tvunget til at have håret i hestehale + bruge hårspænder døgnet rundt, for at undgå at det sætter sig fast om mine antihelix'er (er sket et par gange.. Av av).. smiley


  • #38   18. mar 2013 Sjov har ikke rigtig haft nogen problemer med at noget sætter sig fast i min dermal heller ikke mit hår

  • #39   18. mar 2013 Carina- ja det må jeg vist hellere så smiley kan lige forestille mig det, av av! min venindes negl sad fast i en af hendes så hun rev den ud..men indtil videre har det ikke været et problem, håber heller ikke det bliver smiley

  • #40   18. mar 2013 Rev den ud? smiley
    Av for h*lvede !

    Hehe, nej det kan jeg godt forstå at du ikke håber.. smiley


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #41   18. mar 2013 TS:

    Så lidt smiley Ingen grund til flere dermals skal lide samme skæbne smiley


  • #42   18. mar 2013 Carina: jeps, det må have gjort sk*de ondt! ..håber jeg kan passe lidt bedre på så der ikke sker noget med den smiley

  • #43   20. jun 2013 jeg har haft 4 dermal's nu, den første sad et år, så ville jeg lige klø mig (havde lige fået lavet acryl negle, så sad jeg fast, uden at skænke det en tanke rev jeg til mig..) AVV!!
    nummer to røg da den blev skubbet ud , udstødt af kroppen.. smiley
    nummer tre røg da jeg lige ville sætte mig ned og hilse på Ludo-Emil, så kom hans negl fra poten lige på diamanten, og vupti, så sad den kun fast i et hul og måtte skæres ud .. smiley av..
    den sidste sidder der stadigvæk. trods jeg sidder fast med mit hår mindst 5 gange om dagen..
    De har alle sat lige ved halsen, bryst benet, tror jeg det hedder ..


    profilbillede
  • #44   20. jun 2013 hehe der var du Christina, nævnte dig lidt længere oppe smiley Ja dine dermals har du heller ikke været helt heldig med, håber den sidste bliver så.
    Mine faldt desværre ud, for lige at give en opdatering på tråden


  • #45   20. jun 2013 a så jeg lige, så ville lige give hele historien om alle sammen. har dælme da også været uheldig. nogle har dem i mange mange år uden at falde ud.. men nu roder jeg også med hunde 24 timer i døgnet, ildere kaniner.. babyer.. det skulle jo gå galt smiley .. hehe..

    det var røv den faldte ud ! øv smukke !


  • #46   20. jun 2013 Lækre..
    Øv ked af at høre dine faldt ud smiley

    Og ja det med at rive dem ud, synes jeg tit man hører.. Min flirt har haft det der kaldes en butterfly (samme som hvis Ann-Christina kun havde haft den øverste) da han var yngre, og fik revet den ud, en aften da han skulle tage kokkejakken af *AVS*

    Selv sidder min der fint endnu, trods Wictor for et par mdr siden, gjorde sit for at den skulle ud *G*
    En rotte der giver pote til piercing kan IKKE anbefales *AV* smiley


  • #47   20. jun 2013 Ja det var træls, men det var heldigvis helt smertefrit smiley

    ja det hører man tit, at de bliver revet ud, av av! det ville være godt hvis nogen kunne opfinde en slags, som sidder godt fast..men det er desværre nok ikke så nemt.

    dejligt du stadig har din, hehe heldigt der ikke skete noget så smiley


  • #48   20. jun 2013 Jeg har altså heller ikke fået noget afvide om at den skal renses resten af livet...

  • #49   20. jun 2013 dragen- og der er ikke nogle problemer med din?

  • #50   20. jun 2013 Dragen..
    Er der tydeligvis mange der ikke får besked om smiley
    Men hvordan havde man ellers tænkt sig, at den skulle holdes ren ? smiley Lommen som pladen sidder i, vil jo for altid være åben sluse for diverse skidt og møg, eftersom der ikke er udgangshul smiley

    Jeg holder mig i hvert fald pænt til hvad min piercer har sagt, skal dælme ikke løbe nogen risiko *G*

    Taget fra deres hjemmeside:
    OBS! De tilfælde hvor denne type piercinger er forløbet uden problemer igennem længere perioder, har piercingen minimum fået saltvand hver anden dag efter den er helet!


  • #51   21. jun 2013 Det er jo meningen at den skal blive en del af dig, og derved lukke sig sammen?

    Nej kun hvis jeg får ramt den så kan den godt hæve lidt op og så renser jeg den selvf.. Men sidder der noget snavs så fjerner jeg det selvf.

    Min veninde har også en ved øjet og hun bruger dagligt flere lag Foundation og hun har heller ingen problemer..


  • #52   21. jun 2013 dragen: ja okay, synes det er vildt der er så mange forskellige måder, jeg har da hørt en del forskellige efterhånden. Men ja, hvis den heler helt rigtigt, så skal huden vel nærmest lukke sammen omkring piercingen så der er helt lukket?

  • #53   21. jun 2013 I og med at stangen går ud gennem huden, bliver der jo aldrig helt lukket ind til den smiley
    Ligesom der også kan komme snavs i almindelige piercinger, der kan det bare komme ud igen via det andet hul smiley

    Dont know, løber bare ikke nogle risicier selv, så renser et par gange hver uge smiley


  • #54   21. jun 2013 nu er det selvfølgelig noget helt helt andet, men jeg så en udsendelse i fjernsynet for noget tid siden om dyrlæger og deres arbejde. Der var en hund, som skulle amputeret en pote, og have sat en metal pote på benet i stedet. Den helede så hud og metal faktisk voksede sammen, så der var total lukket, så det kan faktisk godt lade sig gøre smiley men ved ikke om det er sådan "Dragen" mener det heler? smiley

  • #55   21. jun 2013 Lærke
    Okay, jamen kan godt være det er sådan det er smiley
    Som sagt, ingen anelse *G*

    Jeg forholder mig bare til den vejledning jeg har fået smiley


  • #56   21. jun 2013 Jeg ved det nemlig heller ikke, men hvis det er sådan, så er det i hvert fald smart smiley men ja, kan godt forstå du holder dig til hvad du har fået at vide smiley

  • #57   21. jun 2013 Ja det er nok noget lignende jeg mener, men selvf skal den jo holdes ren. Men det klare jeg med en vådserviet når jeg fjerner make up;0)

    Den er ikke et problem for mig som sådan, min navle piercing den er derimod HELT fucked op her igår selv om den er lavet for 6mrd siden:(


  • #58   21. jun 2013 ja det tænkte jeg nok, og ja det skal den selvfølgelig, men det da fint du kan nøjes med en vådserviet smiley av av, hvor træls smiley

  • #59   21. jun 2013 Dragen..
    Er du ved at blive syg eller noget?
    Spørger fordi mine egne piercinger kan godt te sig helt vildt underligt, hvis der er noget på vej..
    Og det selv den i tungen, der har siddet der siden jeg var 18 (er 31 nu) :S


  • #60   23. jun 2013 Henriette- nej er jeg ikke, tror bare ikke min krop bryder sug om den:(
    Den første jeg havde begyndte at vikse ud, men der var jeg gravid så der tænkte jeg ikke så meget over det og pillede den bare ud, men efter graviditeten blev arret meget grimt, og tænkte jeg vil lave en ny...

    Måtte tikke og be pierceren om at lave den igen da han egentlig ikke vil da det var arvæv...
    Men han gjorde det så, og i torsdags tog jeg piercingen ud da jeg synes det CAR underligt den var helt hævet men ikke rød ig øm og den kløede heller ikke.
    Så trykkede jeg får at se om der kom betændelse ud men det gjorde der ikke. Til gengæld ændrede huden sig lige ved siden af hullet, der for den var hævet. Så jeg trykkede lige til og så sprang den som en bum (AAD) men har så renset med med nogle alkohol servietter og saltvand og den er blevet meget pæn nu, men indtil vidre er den pakket ind i plaster, indtil den er helet helt og så må jeg se om jeg får lov at beholde den denne gang...


  • #61   23. jun 2013 Hold da op hvor har nogen af jer dog været uheldige med jeres piercinger.. smiley
    Og hvor lyder det dog vanvittigt at i ikke får noget efterbehandlingsvejledning med !

    Jeg får godt nok heller ikke nogen vejledning med når jeg er blevet piercet, men det er kun fordi at jeg er blevet piercet så mange gange, så min piercer ved at jeg udemærket godt ved hvordan tingene skal gøres..

    Jeg har kun haft problemer med 2 af mine piercinger.. En DA'er under højre øje som ikke ville hele ordentligt.. Så den blev pillet ud, og et par år efter fik jeg så lavet min SD'er under venstre øje..
    Og ja, så helede min øverste Antihelix skævt, så den blev pillet ud, hullet fik lukket sig og den blev lavet igen ca. 1mdr efter.. Og fordi den helede skævt (og fordi at jeg er sådan en sød og trofast kunde, min piecers egne ord.. Er blevet piercet af ham igennem 9år) blev den lavet om kvit og frit + har fået 2 gange smykkeskift gratis.. smiley



  • #62   23. jun 2013 Dragen - Lyder underligt at din piercer helst ikke ville lave din piercing igen pga arvæv..

    Min piercing i navlen er lavet igennem et operations ar..


    profilbillede
  • #63   23. jun 2013 Dragen..
    Arvæv skulle ellers holde godt på piercingerne, så at sige smiley
    Da jeg havde øjenbryns piercing, var jeg uheldig i mit valg af piercer første gang, så den blev lavet forkert og voksede langsomt ud..

    Gik så ind til min nuværende piercer og han havde slet ingen betænkeligheder ved at lave den nøjagtig samme sted igen, både fordi det var tydeligt hvad der var gået galt, og fordi skulle gøre huden mere sej smiley


  • #64   23. jun 2013 Min piercing i navlen har ihvertfald ikke rykket sig det mindste.. Og er helt overbevist om at arret er med til at sørge for det.. smiley

    Men hold op hvor den nev at få lavet.. Sådan noget gammelt arvæv, som mit jo er (blev opereret da jeg var helt lille bitte baby), er jo sejt som bare fanden.. Så min piercer skulle trykke lidt hårdere end normalt.. smiley
    Han kan stadig huske da han lavede den, og det er alligevel ved at være 9 år siden jeg fik den lavet.. smiley


  • #65   23. jun 2013 Han mente at chancen for at den vil vokse ud igen var stor og derfor vil han helts ikke...

    Her et et hvor man kan se mit ar


    profilbillede
  • #66   23. jun 2013 Det er så taget inden jeg trukker betændelsen ud:0)

  • #67   23. jun 2013 Ja lige på billedet ser det ikke for godt ud dit ar..

  • #68   23. jun 2013 Dragen..
    Hold da op.. Er det faldet i hævelsen? For ser bestemt ikke rart eller godt ud smiley

    Carina..
    Uhh kender det.. Da jeg fik lavet min tragus, måtte pierceren også være ekstra "hård" ved mig, kontra hvad han var vant til..
    Ikke at det gjorde ondt, men skulle da lige trække vejret en ekstra gang, over at vide at nålen var stoppet midt inde i mig, og så høre ekstra knasen *G*


  • #69   23. jun 2013 Ja hævelsen er faldet, den bliver omhyggeligt renset hver aften efter bad og så pakket ind og hver morgen. Så håber jeg det går:0)

    profilbillede
  • #70   24. jun 2013 Henriette - Hehe..

    Da jeg skulle have lavet min øverste Antihelix igen, der måtte min piercer stikke 2 gange.. 1 gang hvor han holdte fast i øret med en tang (som de jo plejer), men han syntes ikke at vinklen var helt rigtig.. Så han lavede den da lige i fri hånd..
    For syv sytten det gjorde nas.. Især fordi at det gik så langsomt.. smiley

    Men nu syntes jeg at Antihelix'erne gjorde pænt nuller at få lavet sådan generelt.. Er normalt ikke pivet, men der kunne jeg dælmer godt have fældet en tårer eller 10.. smiley

    Men nu er de pæne igen og sidder som de skal, så jeg er godt tilfreds også selvom det gjorde ondt.. smiley


  • #71   24. jun 2013 Hvad er en antihelix?:)

  • #72   24. jun 2013 2 sek, så tager jeg lige et billede.. smiley

  • #73   24. jun 2013 Sådan her ser de ud.. smiley

    profilbillede
  • #74   24. jun 2013 Hvor kommer de ud?

  • #75   24. jun 2013 Fandt lige et billede fra da den dag jeg havde fået lavet alle 3 på en gang..
    Der kan man se hvor de starter og slutter.. smiley


    profilbillede
  • #76   24. jun 2013 Nårh!

  • #77   24. jun 2013 Et voldsomt ømt sted at blive piercet, skulle jeg hilse at sige.. smiley

  • #78   24. jun 2013 Ja jeg sku ikke nyde noget det er sikket! Det vil sikkert kun ende i hovedepine til mig, så nej tak

  • #79   24. jun 2013 Hehe.. smiley

  • #80   24. jun 2013 ser fedt ud Carina, det kunne jeg godt finde på at få lavet på et tidspunkt smiley lige nu har jeg kun en tragus i hvert øre, det gør overhovedet ikke ondt, kunne knap nok mærke da den blev lavet hehe smiley

  • #81   24. jun 2013 Og hvad er nu en tragus?

    Nå her er lidt før og efter billeder af skidtet...

    Det er fra i torsdags hvor den er hævet, efter jeg har tømt og renset den.


  • #82   24. jun 2013 Og fra idag smiley

    profilbillede
  • #83   24. jun 2013 Ser meget bedre ud Dragen smiley
    Tragus er den lille bruskflip inde i øret smiley den helt ind til kinden smiley


  • #84   24. jun 2013 Nårh ja nej den har jeg heller ikke lyst til;D

  • #85   24. jun 2013 Dragen - Den er blevet rigtig pæn din navle.. smiley

    Lærke - Hehe, jeg er både piercet og tusset.. Og er bestemt ikke pivet når det kommer til de 2 ting.. Kan normalt falde i søvn når jeg bliver tusset.. smiley
    Men lige præcis Antihelix'erne.. For dælen da hvor gjorde de nas.. Min mor måtte holde mig i hånden..


  • #86   24. jun 2013 Dragen..
    Tragus gør så slet ikke ondt, og det er trods min som sagt drillede en del smiley
    Var VIRKELIG nervøs for den, da jeg havde hørt en del mene den var øv i smerte smiley


  • #87   25. jun 2013 Jep, skulle hilse og sige fra både min mor og svigerinde, at en tragus på ingen måde gør ondt.. smiley

  • #88   25. jun 2013 Jeg har den traditionelle der i brusken, (tror ikke den har et fancy navn) og får så ondt i mit øre når det bliver koldt, ligesom om den er en kulde leder.
    Så det kan godt være den ikke gør ondt at få lavet men er bange for om den vil gøre ondt sådan generelt!

    Og så er jeg bare RIGTIG uheldig!

    Får ALTID betændelse, i piercinger (med undtagelse af min tungepiercing den lavede ingen problemer)
    OG har 3 tattoveringer men kun én der ikke laver ballade med farve der flyder ud:(. Og nej det er ikke tattoovøren den er galt med for min kæreste har også 3 lavet af den samme og der er ingen problemer, så jeg er bare uheldig:(



    profilbillede
  • #89   25. jun 2013 Dragen..
    Hvor gamle er de tatoveringer som ser sådan der ud ? smiley
    Det er jo det der kaldes "blow out" og den jeg havde, hvor det skete, blev stille og roligt mindre og mindre i det smiley


  • #90   25. jun 2013 Jeg er også både tusset og piercet og heller ikke specielt pivet, men kunne godt forestiller mig det gør nas der! Det bliver nok heller ikke det næste smiley

  • #91   25. jun 2013 Den her er fra 10 oktober men den jeg har på ryggen gør det også lidt hvis man kigger efter og den er lavet i 2011 i uge 48 eller sådan noget

  • #92   25. jun 2013 Lærke - Hehe, min mor snakkede også om at hun ville have dem lavet, men da hun så mit ansigtsudtryk imens de blev lavet, så ombestemte hun sig ret hurtigt.. smiley

  • #93   25. jun 2013 Carina: hehe ja okay, det kan godt være jeg ikke tør så smiley men det ser bare så fedt ud! Lige nu har jeg en tragus i hvert øre, men skal have lavet en mere over den ene, så jeg har to i det ene smiley Hvis jeg får skudt huller i ørene, så besvimer jeg, af en eller anden grund, men piercet, ingen problem..det er lidt mærkeligt synes jeg, men jeg holder mig bare pænt til at blive piercet så smiley

  • #94   25. jun 2013 Dragen..
    ja den på ryggen burde jo så ha trukket sig noget sammen, har den slet ikke det?
    Min på låret hvor der var/er blowout blev som sagt stille og rolig mindre, nu er der kun meget lidt ved Wictors navn smiley


  • #95   25. jun 2013 Det er ikke så tydeligt men det er i den gule blomst og så ligner det nærmest at der er strækmærker i LTSE man kan være den bare skal tegnes op

    profilbillede
  • #96   25. jun 2013 Det på min arm har slet ikke ændret sig det var sådan da han havde lavet den...

    Vil lige sige jeg synes det er en dejlig hyggetråd;D


  • #97   25. jun 2013 Dragen..
    Må sige at det i den gule blomst kan jeg ikke se *G*Kan godt se der er noget i LT smiley
    Men dælme en flot tatovering ellers smiley

    Er en skam med det på armen, især når det er så synligt.. Men er så vidt jeg har forstået også et af de mere "normale" steder der kommer blowout fordi huden er så tynd smiley

    Og ja rigtig hyggelig tråd smiley Ud over at jeg får vildt meget lyst til at blive tegnet på, og lavet nye huller smiley


  • #98   25. jun 2013 Mange tak er også glad for den vil også gerne arbejde vidre på den

    Det på armen bliver dækket når jeg har fundet ud af hvad jeg vil lave af ballade på den;D

    Ihh ja jeg får også helt lyst men nu vil jeg først have patter!


    profilbillede
  • #99   25. jun 2013 Dragen..
    Det billede der kan jeg godt huske fra FB smiley Kunne være rigtig fed udbygning smiley
    Uhh er selv i gang med at få tegnet sleeve smiley Glææææder mig til at tegneren er færdig, så jeg kan komme igang med blækket smiley

    Du skal ha lavet jader? Noget du er igang med at spare op til, eller er det lige om straks ? smiley


  • #100   25. jun 2013 Ja vil bare gerne have at den ender lige oppe over skulderen så den kan titte frem, ved bare ikke om den bliver for kedelig?!

    Feedt, det vil jeg jo også men kan ikke bestemme mig for hvad for motiver for vil gerne have at folk udbryder "DET er lige dig!"

    Jeg SKAL men skal lige spare op men håber på at få dobbelt løn her til august (grundet stop på job og start på nyt)
    Og så regner jeg med at der er 10.000 så er det bare igang med at overføre hver månede til jeg når de 40.000;D


  • #101   25. jun 2013 Dragen..
    Min ærlige mening, jeg ville fylde noget mere på den, mellem sommerfuglen og den store blomst smiley På den måde kan du også nemmere få den op over skulderen, uden den bliver for lang og kedelig "lige" Hvis du kan følge mig ? smiley

    Jeg har så mit tema, som kører igennem de fleste jeg har rundt omkring *G* Blomster og sommerfugle.. Er en af mine venner der tegner, så regner med at han fanger min stil perfekt smiley

    Det bliver sgu da fedt for dig !! Du har jo snakket om det før, så tænker det er rigtig godt velovervejet for dig smiley


  • #102   25. jun 2013 det blevet en rigtig hyggelig tråd ja! men jeg får også lyst til at blive både piercet og tusset smiley jeg er ved at finde ud af hvad jeg skal have fyldt på armene, tror jeg har fundet ud af det, så nu kan det kun gå for langsomt! smiley - og flotte tusser!

  • #103   25. jun 2013 Henriette- tænker du i breden? Ja men ved sku ikke hvad jeg skal have af motiver det skal helst ikke gå for meget igen nemlig, overvejede en fe eller noget men er lidt på bar bund lige nu. Så kom endelig med ideer

    Er ved at få tegnet en piget taurus som jeg måske havde tænkt mig på armen men alt efter hvordan den der ud kan det godt være det bliver på venstre sidde (ved ribbenene) men så er jeg bare igen på bar bund;D

    Jeg håber i hvert fald at det bliver inden for det næste år for kan og vil snart ikke vente mere!
    Havde lånt pengene af en kammerat i november men han fortrød så jeg nåede lige at "smage" dem da jeg nåede at betale konsultation og det hele. Så min tålmodighed er ikke ret meget længere;D


  • #104   25. jun 2013 Lærke- ja kender det godt det er helt forfærdeligt.
    Har så meget jeg gerne vil have lavet men af tusser kommer min arm i første række så jeg kan få dækket der der "Blow out" eller hvad der nu blev kaldt:0)


  • #105   26. jun 2013 Dragen; ja det er det virkelig. Jeg har også såå mange idéer, men jeg starter også mef armene jeg har en på armen som ikke er lavet ordentligt, ved ikke helt hvad planen er med sen endnu, om den skal dækkes eller bare skjules lidt i noget andet smiley

  • #106   26. jun 2013 Dragen..
    Nej tænker mere, den ser lidt "tom" ud på siden ned mod ryggen smiley I og med at begge de store ting sidder på samme side af "ranken" smiley
    Så hvis det var mig, ville jeg måske enten få rykket den store blomst ned på den anden side, eller sommerfuglen smiley

    Og hvis den skal helt op over skulderen, ville jeg sprede de to ting lidt mere fra hinanden, så der kommer nogle flere mindre blomster i mellem dem.. Sådan at de ikke sidder helt tæt som nu smiley
    Uhh altså når jeg tænker fe, og ser hvor piget den er i forvejen, hvad så med en Klokkeblomst, altså hende fra Peter Pan ? smiley

    Årh surt med kammeraten, kan godt forstå tålmodigheden så er væk *G*


  • #107   26. jun 2013 Uhh og m.h.t fremtidige planer for tatoveringer, har jeg dælme mange *G*

    1. Jeg skal ha lavet den jeg har på låret færdig, samt udbygget da jeg vil ha den hele vejen ned over foden..

    2. Jeg skal ha lavet mit sleeve

    3. Skal ha lavet min tatovering bag øret, som symbol for niecens og mit tætte forhold

    4. Jeg vil gerne ha lavet et citat omkring styrke, men ved ikke endnu om det bliver rundt i nakken, sådan lige ved hårkanten, eller på kravebenet

    5. Vil gerne have et eller andet på min venstre skulder

    6. Skal ha bygget flere blomster på den jeg har på underarmen

    Uhh mange penge smiley


  • #108   26. jun 2013 uuha du har også mange planer Henriette smiley Mine planer er ikke helt færdig tænkt, men jeg bliver ret fyldt når tror jeg. Skal have sleeve på begge arme regner jeg med, har tænkt på en kæmpe drage på ryggen, halen kan evt gå lidt ned af det ene ben, jeg vil også gerne have noget slyngplante eller noget op af benene, evt også nogle skulls. Måske skal dragen sidde på ryggen og nærmest holde fast rundt om mine ribben, det kunne være fedt! Og så vil jeg også gerne have noget foran, men så langt er jeg ikke lige kommet endnu ;D

  • #109   26. jun 2013 Lærke..
    Ja rigtig mange smiley Og det til trods for at jeg i forvejen er oppe på 7 styks *G*


  • #110   26. jun 2013 Henriette - Det var da mange planer du har.. smiley

    Jeg har selv planer om at få lavet et sleeve på min venstre arm, en tusse til minde om min farmor som jeg mistede i april sidste år samt lidt andre tusser..
    Har indtil videre fået lavet 13 stk.. smiley

    Og ja, så vil jeg have lavet minimum en SD'er mere samt en intimpiercing.. Sidstnævnte skal jeg dog liiiige samle mod til.. Haha.. smiley


  • #111   26. jun 2013 Carina..
    Jeps, men nogle er dem er jo bare udbygning af det jeg har i forvejen *G*
    Er vild med tatoveringer *G*

    Carina.. Hvordan kan det være du vælger SD fremfor DA ? smiley
    Spørger fordi mange jo mener at det er en dårlig udgave af DA, som der skulle give flere problemer smiley
    Kender dog intet til det selv, så spørger af ren og skær nysgerrighed smiley


  • #112   26. jun 2013 Henriette - Jeg har valgt SD'eren fordi at jeg fik lavet en DA'er som slet ikke ville hele ordentligt.. 3mdr efter den blev lavet var den stadig som en helt ny lavet piercing inden i..

    Har slet ingen problemer haft med min SD'er.. Den helede virkelig hurtigt, ingen ømhed eller noget som helst.. smiley


  • #113   26. jun 2013 Carina..
    Ja okay, så kan jeg godt forstå man vælger den anden løsning smiley


  • #114   26. jun 2013 smiley

  • #115   26. jun 2013 Henriette: Man kan aldrig få for mange smiley

  • #116   26. jun 2013 Lærke..
    Nej det synes jeg jo heller ikke.. og så alligevel jo, kan man godt *G*
    Er ikke helt til, når det bare er en masse proppet sammen i een stor pærevælling smiley Kan godt li når der er en gylden tråd i det smiley

    Og så er jeg ikke til kun sort og grå over alt smiley


  • #117   26. jun 2013 Uhh jeg har også MANGE planer

    Vil gerne have skrevet "The Queen protecst The King"
    Men kan ikke finde ud af om den skal så fra det ene krave ben til det andet eller bare stå småt henover det ene kraveben!

    Så er jeg ved at få tegnet taurus som jeg først tænkte sku være en del af mit sleve men er kommet til at tænke på at den måske kunne være fed på venstre side på ribbenene.

    Så vil jeg rigtig gerne have lavet ryggen færdig..

    OG så kunne jeg MÅSKE gost tænke mig sløjfer bag på lårende
    Men det er meget originalt og flere har det så kan være jeg finder på noget andet!


  • #118   26. jun 2013 Henriette- Argh det lyder som en ide!

    Den med klokke blomst har jeg tænkt på. Disney er lige mig!

    Men igen den er der bare mange der har;(
    Men vil gerne have noget pinup eller noget bare et eller andet sted da jeg synes det er vildt frækt at man som kvinde har en dame tus:0)


  • #119   26. jun 2013 Dragen..
    Jamen hvorfor får du så ikke lavet en klokkeblomst i pinup ? smiley Det kræver blot du finder en god tegner, og på den måde får du begge ting i een, på en helt unik måde smiley


  • #120   26. jun 2013 Argh ja hvorfor ikke lidt som min fod Cirkeline!

    profilbillede
  • #121   27. jun 2013 Ville jeg i hvert fald gøre, hvis det var mig Drage smiley

  • #122   27. jun 2013 Henriette - ja jeg synes også der skal være lidt orden i det, men kan godt lide at det er lidt tæt smiley bare det passer lidt sammen. Ja okay, jeg tror kun jeg vil have uden farve, jeg kan godt lide tatoveringer med farver, men jeg kan nu også meget godt lide dem uden farve og jeg tror mere det er mig smiley

  • #123   27. jun 2013 Lærke.:
    De første jeg fik var også uden farve.. Så fik jeg en enkelt med, og var overbevist om at jeg aldrig skulle ha flere..
    Nu er jeg det der kaldes farvelade ballade smiley Har farver i stort set alle mine, og de få der er helt sorte er enten allerede piftet op med farve, ellers er der planer om at de skal *G*

    Heldigvis er der jo ligeså mange forskellige stile, som der er mennesker stort set smiley


  • #124   27. jun 2013 Henriette: hehe ja heldigvis er der mange forskellige stile smiley jeg vil heller ikke udelukke at der aldrig kommer farve på mig, men har ingen planer om det pt. Det lyder nu fedt med alle de farver du har smiley

  • #125   27. jun 2013 Jeg er nu også mest til farve. Den jeg har på ryggen var min første og er du nasty den gjorde nas! Så da han var "færdig" med den og sagde han sys jeg sku se den og vudere om jeg vil have farve i sagde jeg faktisk nej til at starte med fordi jeg var en kylling! Men måtte jo så indrømme at hvor fede jeg end synes at de er i sort og grå nuancer så er jeg nu altså også til farvelade ballade som Henriette så smukt kalder det:0)

Kommentér på:
Dermal anchor?

Annonce