{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.721 visninger | Oprettet:

Underholdning/lege/indslag til 50 års fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
Håber der findes nogle kreative eller nogle med god underholdning derude!
Jeg skal til min fars 50 års fødselsdag på lørdag og vil gerne komme med noget til ham, det bliver ikke en tale da det ikke er mig og ikke et foto show da der er andre der laver det ...
Bare kom med alle de forslag i alle afskygninger i kan komme i tanke om , alt er velkomment ! smiley
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underholdning/lege/indslag til 50 års fødselsdag
  • #1   13. mar 2013 Hvis du vil betale for det så er der mange man kan betale for at komme;)

  • #2   13. mar 2013 Tænke mere på noget kreativt smiley

  • #4   14. mar 2013 Til min mors 50 års lavede vi sådan et "teaterstykke", med en sjov historie. Før nogen fik at vide hvad det handlede om, fik alle gæster 5 sedler hvorpå de skulle skrive noget min mor kunne finde på at sige, eller tit har sagt igennem årene (f.eks da vi var små sagde hun tit "nå ja, en flue kan jo ikke vide alt", hvis vi spurgte om noget hun ikke vidste). Alle de her sedler blev så replikkerne i teaterstykket.

    Så hev vi en håndfuld sf gæsterne og min mor op, og så skulle de selvfølgelig spille skuespillet. Med nogle sjove rekvisitter, parykker og en sjov historie, går den rent ind i mange selskaber.. Det er dog en god ide at skrive historien, så den har en fortæller, som står og læser selve historien op, så skuespillerne bare kan "act out".


Kommentér på:
Underholdning/lege/indslag til 50 års fødselsdag

Annonce