Hunde med til Italien.... {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi er ved at planlægge sommerferien og er kommet frem til at det nok bliver Italien i år vi har tidligere haft hundene med rundt i det meste af Europa, og nyder at have dem med, men har ikke prøvet Italien endnu (jeg har været i Italien mange gange som barn men det har resten af familien ikke....)
Mit spørgsmål går mest på hvordan ser Italienerne på det med hundene? Må de komme med på stranden (i snor), på restauranter (selvfølgelig udenfor) osv osv? Vi har planer om at leje et hus eller en ferielejlighed så hundene kan være derhjemme nogle timer, hvis vi skal ud og se noget hvor vi ikke kan have dem med.
Kom gerne med jeres erfaringer med at have hund(e) med til Italien
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Da jeg hentede min internathund i Portugal, havde jeg hende med rundt i en by, hvor vi var fint velkomne på restauranter, udenfor. De synes nærmest det var underligt, at vi spurgte om lov.
Og mht. strand havde de ingen problemer med det, så længe man samler op efter dem er min opfattelse
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.787
Nu er mine selvfølgelig små, men vi har ingen problemer med at tage dem med på bar eller restaurant.
På restauranter spørger vi selvfølgelig først.
På søndag skal vi til Herculanum, og der er hundene også velkomne i udgravningerne.
Sidste år var vi i Pompei og Pæstum og begge steder var hundene velkomne.
Strandene ved jeg ikke noget om
Hunde med til Italien....