{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Har du sådan en kapsel-kaffemaskine? {{forumTopicSubject}}

Hvilken en har du? Er den noget værd?

Er der ordentlig smag i kaffen / cacaoen?

Er den svær at rengøre? Er det suuuuperdyrt?

Jeg overvejer at købe mig en, men jeg kan lide stærk,sort kaffe og bryder mig ikke om de kaffer man får på McD eller 7-11 .. Baresso´s kaffe kan jeg oftest godt lide, men kun de virkelige kraftige og ikke så meget de popsmarte uden egentlig at være kaffe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du sådan en kapsel-kaffemaskine?
  • #1   7. mar 2013 Hvis du kan li din kaffe stærk, så er det stort set kun deres espresso du kan li...
    De almindelige kaffer de har er ikke specielt stærke..

    På mit gamle arbejde havde vi en kapsel kaffemaskine fra Miele, og til den var der nogle gode kraftige kaffer, men kun 2 ud af 8..


  • #2   7. mar 2013 Jeg har en Nespresso.
    Alt, alt for dyr i brug
    Den står bare og samler støv.
    Fik en skøn kaffemølle i Julegave- og den er alle pengene værd.
    Maler bønnerne og får den skønneste kaffe (plus den evig vidunderlige duft af nymalet kaffe- hver gang)


  • #3   7. mar 2013 Jeg har også en Nespresso, og jeg elsker den!

    Det er hurtigt og nemt, og min mand og jeg kan heldigvis få kaffen, med hver vores smag. smiley


  • #4   7. mar 2013 Jeg har nu selv en Siemens maskine, der maler bønnerne inden den brygger kaffen, og hvor man selv indstiller styrken på kaffen..
    -Den kan varmt anbefales...
    AEG har lavet en der fylder lidt mindre end den fra Siemens, men den er knapt så pæn.


  • #5   7. mar 2013 Hvis man er til rigtig god kaffe, så må jeg tilslutte mig Nobel bullies - jeg har også sådan en maskine - bare KRUPS, det er dælme god kaffe. Og hvis pengene ikke er til det, vil jeg anbefale Leas model med at male bønnerne. Jeg har endnu ikke smagt et "kapsel-produkt", der fik mig til at tabe pusten..

  • #6   7. mar 2013 Øv... tænkte nok de maskiner ikke helt var til os, der rent faktisk kan lide KAFFE smiley

    Den maskine der maler selv, er det en "rigtig" maskine til hele kander kaffe?


  • #7   7. mar 2013 Min maler til én kop af gangen, men det går hurtigt, så det er ikke noget problem - heller ikke selv om der er gæster. Hvis jeg skulle på en øde ø, så var den maskine én af de ting, jeg tog med smiley Det siger vist lidt om min kærlighed til den smiley

  • #8   7. mar 2013 Kan man få en der laver en kande?

    Måske jeg bare skulle beholde min gamle maskine og købe en kaffemølle.. Har da en hele-bønner-forhandler lige her i byen, men om de er noget værd de bønner ved jeg ikke lige *GG*


  • #9   7. mar 2013 Min kæreste er rigtig glad for sin nespresso. Kapslerne kan købes i forskellige varianter der variere i styrken fra 2-10. Vi køber styrke 8-10 hos os, så de er stærke nok smiley Det variere også hvilken størrelse kop der skal bruges til kaffen.

  • #10   7. mar 2013 Jeg har en kapsel maskine og er super glad for den, elsker at kunne lave lige den form for kaffe eller tee jeg har lyst til lige nu:)

  • #11   7. mar 2013 Det ved jeg faktisk ikke, Nina..

  • #12   7. mar 2013 Min maskine kan lave 2 kopper (krus) af gangen, men mener ikke at man kan få en der laver en hel kande af gangen...

  • #13   7. mar 2013 Vi har en maskine fra Zinzino, og jeg kan også godt lide stærk kaffe.

    Jow, det er dyrt. Men det er nemt og smager dejligt.


  • jonas M
    jonas M Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 33
    #14   24. mar 2013 Vi har en Nescafe Dolce gusto maskine og den er fantastisk!
    Den kan lave alt fra Café latte til kakao, så der er til enhver smag. Man kan også få flere varianter i stærk, god kaffe - de kan virkelig også anbefales.
    Jeg bliver ihvertfald forbløffet hver gang hvad sådan et par kapsler kan give af smag. smiley
    Pr. kop koster ca. 5 kr, så jo det er dyrt! Maskinen koster omkring 1000-1200 kr. Men de kan ofte fåes billigere i føtex smiley

    Og lige til sidst så er den ikke besværlig at rengøre overhoved. Og man kan købe nogle kalkkapsler, man lige kører igennem i ny og næ for at tage eventuelle rester.

    Kan kun anbefales smiley


Kommentér på:
Har du sådan en kapsel-kaffemaskine?

Annonce