SMUKKE billeder af min og min mors hund! {{forumTopicSubject}}
håber i vil tage jer tid til at kigge de nyeste billeder af min prinsesse Misha og min mors basse Albert! aka strandløverne!
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/73882-fotoshoot_af_tine_norup?status=1&jli=true
Misha var med hele familien på stranden igår, det var en fantastisk dag! de fræsede rundt til de nærmest ikke kunne løbe mere. Misha har dårlig knæ og hofter, men det forhindre ikke prinsessen i at give den gas med Albert! det er når der er fart over feltet at Misha har det bedst! billederne er blevet så meget bedre end jeg har turde håbe på og jeg elsker min smukke FB her ses det tydeligt, hvor meget Albert og Misha hygger og nyder det vildt gode vejr på Uggerby strand! der kommer flere billeder når de er klar...
fotograf Tine Norup!
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.385
Aino K, hehe, den røde bold er Mishas og den grønne er Alberts! men ingen af dem vil dele, så må de jo have fat i den begge to og følges ad, hahaha det er en skam der ikke er lyd på billeder, for Misha brummer hele tiden haha og Albert gør når hun vil tage hans bold! det var bare en perfekt dag! men Misha var lige medtaget om aftenen. men hun er okay idag ja, det er en vildt skøn og smuk strand at lufte hunde på!
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
SMUKKE billeder af min og min mors hund!