{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

SMUKKE billeder af min og min mors hund! {{forumTopicSubject}}

håber i vil tage jer tid til at kigge de nyeste billeder af min prinsesse Misha og min mors basse Albert! aka strandløverne!

http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/73882-fotoshoot_af_tine_norup?status=1&jli=true

Misha var med hele familien på stranden igår, det var en fantastisk dag! de fræsede rundt til de nærmest ikke kunne løbe mere. Misha har dårlig knæ og hofter, men det forhindre ikke prinsessen i at give den gas med Albert! det er når der er fart over feltet at Misha har det bedst! billederne er blevet så meget bedre end jeg har turde håbe på og jeg elsker min smukke FB smiley her ses det tydeligt, hvor meget Albert og Misha hygger og nyder det vildt gode vejr på Uggerby strand! der kommer flere billeder når de er klar...

fotograf Tine Norup!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SMUKKE billeder af min og min mors hund!
  • #1   2. mar 2013 Skønne billeder ! (:

• #2   2. mar 2013 Flotte billeder Michelle :oD det er da lige noget hundene kan bruge sådan en tur kan man se ;o) sikke gode de er til at hjælpe hinanden med at bære legesagerne hehehe smuk farve vandet har på billederne!

• #3   2. mar 2013 tak begge to smiley

Aino K, hehe, den røde bold er Mishas og den grønne er Alberts! men ingen af dem vil dele, så må de jo have fat i den begge to og følges ad, hahaha smiley det er en skam der ikke er lyd på billeder, for Misha brummer hele tiden haha og Albert gør når hun vil tage hans bold! det var bare en perfekt dag! men Misha var lige medtaget om aftenen. men hun er okay idag smiley ja, det er en vildt skøn og smuk strand at lufte hunde på! smiley

• #4   2. mar 2013 hehe det kunne sikkert havde været sjovt at høre ;o)

Kommentér på:
SMUKKE billeder af min og min mors hund!

Annonce