{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

God weekend :) {{forumTopicSubject}}

Så er det i dag, endelig! Jeg får langt om længe min MEGET savnede opvaskemaskine hjem, efter TO måneder at have vasket op i hånden så er det altså bare nok nu! Men jeg har været så krævende omkring hvilken en det skulle være og NU bliver det smiley

Og vejret, det er jo dejligt! smiley langt om længe ser det ud til sneen gider blive væk. Jeg skal i skoven og nyde dagen med Nanna, det har jeg glæææædet mig til at kunne gøre, ordentligt.
Hvad skal i bruge dagen til? smiley

GOD WEEKEND TIL JER ALLE.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God weekend :)
  • #1   1. mar 2013 God weekend til dig.. Ka jeg ik lige komme med min opvask så ka jeg rydde op imens og få styr på mit bombede hjem haha

• #2   1. mar 2013 Åh, jeg glæder mig også til weekend. Jeg har haft 12 arbejdsdage i træk, så NU trænger jeg altså til at holde fri....

• #3   1. mar 2013 God weekend til jer også.

Hjemme hos glæder vi os også til 1 april. Der flytter vi i hus, og får for første gang enoopvaskemaskine i de 8 år vi har boet sammen

• #4   1. mar 2013 Jeg skal bruge weekenden på at lave hus og løbegård færdig til de kaniner vi får om to uger smiley Det bliver to mega forkælede kræ smiley Hankaninen får et hus på ca. 2.4 x 1.2 m med fri adgang til løbegård på ca. 2.7 x 1.8 m. Hunkaninens hus er ca. en m2 større end hannens og løbegården er 4 m2 større, men hun skal jo også have plads til unger engang imellem smiley Og så skal det jo indrettes rigtig kanin-hyggeligt.
    God weekend til alle smiley

• #6   1. mar 2013 I weekenden skal jeg lave absolut ingen ting (;

Margit - det lyder som nogle vildt heldige kaniner i får ! (:

God weekend alle

• #7   1. mar 2013 Jeg har lige været ude og gå en laaaang tur med lille Gizmo, i det gode vejr. I aften står den på lækker mad og masser af spil oppe ved overboen, og i morgen skal jeg holde indflytterfest for mine venner, søndag står den vist bare på afslapning smiley
    god weekend alle sammen smiley

• #8   1. mar 2013 Det er blevet en tand bedre smiley efter at have været på indkøb og bilen var blevet pakeret her hjemme, kommer min overbo som skal ned i hans bil - han siger til mig at han desværre ikke længere har hans hund, så derfor ville han høre om jeg kunne tænke mig hans foder, vand- og madskåle og resten af godbidderne der er tilbage.
    Det var altså ret så fint af ham smiley

• #9   1. mar 2013 Jamen ØV! Og så nu hvor vejret er så skønt.
    God bedring Rikke smiley

• #10   1. mar 2013 God weekend smiley
    Jeg skal hente min lille hvalp! smiley så der bliver travlt.

• #11   1. mar 2013 God weekend til jer alle, det lyder som om i alle har en masse gode projekter i skal i gang med, og stakkels dig Rikke, det er bestemt ikke sjovt med den der mande influenza smiley I dag har jeg haft fri da min farfar døde i går morges så min teamleader sagde jeg bare skulle holde lidt fri og så komme igen på mandag, det er rart med der kan sætte sig lidt ind i tingene, jeg bor i Irland så synes pludselig jeg er meget langt væk fra det hele, de holder begravelse i morgen så min familie synes ikke jeg skulle komme hjem da jeg ikke rigtig har kunnet nå det.. Så her står den bare på hygge og muffins i dag og så i morgen tager vi (min kæreste og jeg) Sylvie under armen og tager til en by der hedder Howth hvor der er strand så sylvie kan løbe og boltre sig alt det hun vil og forhåbentlig møde et par andre hunde der hygger sig smiley

• #12   1. mar 2013 Haha ja det er det altså. Godt pillerne har hjulpet lidt, så må din kæreste være ekstra sød ved dig når han kommer hjem smiley tusind tak, ja det er ret hårdt at være så langt væk, det føles lidt nyttesløst det hele, så nu har vi også taget beslutningen om at flytte tilbage til DK til august efter 3 år i Irland smiley Selvom jeg ikke har indtryk af at det er den bedste tid at komme tilbage på smiley

• #13   1. mar 2013 Årh ja, varm dyne og dyr er en god ting at have smiley og god ide med fakta tur inden det bliver værrer igen, god bedring smiley

Ja det er nemlig det, det er desværre svært at søge her fra da mange af de danske virksomheder ikke er fan af video samtale, men jeg skal starte på skole så lige på front er vi sikret smiley og så må William jo bare blive ved med at søge og søge også herfra, det må kunne lykkes hehe..

• #14   1. mar 2013 Hopper med på vognen og ønsker god weekend
    I dag skal der slappes af og lades op til det store jubilæumsgilde i morgen i Frederiksberg hallen i Sorø.
    Det er noget country halløj. Jeg interesserer mig slet ikke for country, men vi skal være sammen med en masse gode og dejlige venner, så det er derfor vi tager med.
    Så det glæder jeg mig egentligt til.
    Og så kan det være at søndag er i tømmermændenes tegn, det vides ikke endnu.

Så god weekend smiley

• #15   1. mar 2013 Nix Rikke, det er slet ikke mig, men nu får jeg da mulighed for at lufte mine cowboy støvletter, så det er da ok.
    Men det med hat, skjorte med frynser og alt det der - no way, not for me.
    Det vigtigste for mig er samværet og hyggen med vores venner.

• #16   1. mar 2013 Idag har tøserne og jeg feset husleje af. Vasketøj er ordnet og i aften skal der grilles.

Imorgen skal jeg på "Vi med Hund" messe i Brøndby Hallen. Og der skal SHOPPES!!!

Søndag går nok med at overbevise manden om nødvendigheden af al mit shopperi lørdag....*GGGGG*

Kommentér på:
God weekend :)

Annonce