{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Godt nok den store forskel. {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg altså en af dem der er mere eller mindre afhængig af hundegalleri men jeg har også min tidligere kat på kattegalleri og har faktisk været derinde længe. Her på de sidste har jeg set forskellen, sådan rigtig! Udover hund og kat selvfølgelig er to forskellige dyr, hehe.
Kattegalleri er MEGET stille, der bliver ikke rigtig sagt noget og kun dem med fine tavle katte kan snakke sammen - eller er det bare mig der kun ser det sådan? Ork for den da.
Undskyld brok men jeg synes det er for langt ude og jeg SKULLE altså bare brokke mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt nok den store forskel.
  • #1   26. feb 2013 Jeg er ikke på kattegalleri, men jeg tænker at hvis du føler at det forum er for stille, så var det måske en idé at lufte den tanke derinde. smiley

Altså, ikke at du ikke må det herinde - det andet ville bare give mere mening. smiley

• #2   26. feb 2013 Jamen nej, det er mig der vist har fået sagt det forkert smiley

Det virker bare - anderledes .. En kat vil ind og det kan tage op til 5 dage før den er budt velkommen fordi folk ikke er nok derinde, og dem der er der har mere travlt med at finde fejl på fx. den kat der vil ind.

• #3   26. feb 2013 Hejsa! jeg har haft samme tanke, jeg har to katte og været medlem i et par år. Stemningen på forummet er osse langt strengere, der skal ikke meget til derinde så hakker de på hinanden. Jeg er meget gladere for stemningen herinde.

• #4   26. feb 2013 J.&S det der er ikke min erfaring, har huskatte og himmelkat Misse har været der længe, aldrig mærket at "almindelige" katte nedvurderes.
    der er måske ikke så mange derinde men har da både givet og modtaget masser af udfordringer og stemmer.....ligesom på hundegalleri....hvis du bliver meldt ind i hyggesnakken vil du opdage at der er mange hyggelige kommentarer og debatter styret af Vibse og missebanden.

• #6   26. feb 2013 JA lige det der har du ret i Sofa.
    "og hvis man ikke vil hakkes på skal man ikke nævne noget om :

min kat skal have killinger! (katastrofe-overskrift )
    jeg vil have parret min kat! ( mere katastrofe )
    jeg har en fertil kat! (naturkatastrofe)"

• #8   26. feb 2013 Er det ikke også mest børn der er derinde?

• #9   26. feb 2013 Herinde synes jeg bestemt ikke der er stille. Tvært i mod.

I perioder lukker jeg simpelthen ned for hundegalleri, da jeg ikke kan holde de voksne mennesker ud, der skaber sig over ingenting, eller nedgører en fordi man ikke lige fungerer efter deres hoved. Jeg synes godt nok, at her er mange stride mennesker, hvis mening er den eneste. Herinde er mange håbløse tilfælde, der burde overveje egen situaion engang smiley

Hestegalleri var slemt engang, men det er blevet meget bedre. smiley

• #10   26. feb 2013 Jeg er en smule enig med dig Konrad smiley folk herinde kan godt være slemme at høre på og som du siger, er det endnu mere sørgeligt når det er voksne mennesker MEN så galt synes jeg nu heller ikke det er. Jeg kan i hvert fald ikke klare en dag uden at komme på hg smiley meget vanedannende.

• #11   26. feb 2013 nu er jeg ikke på kattegalleri, menpå hestegalleri.. og syntes bestemt det er MEGET hyggeligere her på hundegalleri, end på hestegalleri smiley
    på hestegalleri er mange af emnerne ligegyldige og syntes ikke der er den samme "personlighed" som der er her på hundegalleri, hvis man kan sige det sådan smiley

• #12   26. feb 2013 Den danske kæmpe - JA! Og tak. Det var præcis den beskrivelse jeg ledte efter smiley

• #13   26. feb 2013 smiley

• #14   26. feb 2013 - J & S - * Nanna min øjesten! *

Det er også kun periodevis, at det kan være slemt, men jeg synes godt nok, at der er flere "voksne" der har travlt med at nedgøre, gøre grin med, eller prædike om, i stedet for at svare på et givent spørgsmål.

Dog er Hundegalleri ikke slemt i forhol til f.eks heste-nettet. Føj nogle tanter der er derinde til tider! Og der er også enkelte i fora på guloggratis der bare ødelægger trådene med deres mundbræk og bedrevidenhed smiley

• #15   26. feb 2013 Det med guloggratis har du ret i, men de er så også bare så nemme at lukke munden på igen, enkelt - bare svar dem igen smiley jeg tror aldrig jeg har oplevet nogle af dem der så egentlig fortsætter.
    Men alle de der heste-halløj sider, dem kender jeg ingenting til.

• #16   26. feb 2013 - J & S - * Nanna min øjesten! *

Ja, den er slem. Jeg har ikke oplevet angreb rettet mod mig, men det er gerne de samme der sidder og spiller smarte, igen og igen og igen smiley Jeg følger som regel bare med smiley

Kommentér på:
Godt nok den store forskel.

Annonce