{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nat tråd :)
  • #1   24. feb 2013 har haft staldvagt ved hesten også har jeg siddet og redigeret billeder fra sidste besøg hos Vaks smiley

• #2   24. feb 2013 Har arbejdet, været til personale møde sovet 3 timer luftet og trænet hunde og er nu på arbejde igen

• #3   24. feb 2013 Staldvagt??? kan de ikke sove alene

• #4   24. feb 2013 Er på med samme spørgsmål som Philip - har I haft ubudne gæster eller??

Philip
    Puuha det er ikke meget søvn! Hvad arbejder du med som kræver nattevagt, hvis jeg må spørge? smiley

• #6   24. feb 2013 Vi har staldvagt, der består i at fodre, lukke ud, muge ud mm. det går på skift smiley

• #7   24. feb 2013 Jeg arbejder som vagt på et bosted.
    nu fungere jeg heldigvis godt på lidt søvn men har også fri når jeg kommer hjem og så skal der soves hehe

• #8   24. feb 2013 Mette
    Ahh okay troede du var der om natten smiley

Jonas M
    Husk at holde hende væk fra hanhundene smiley

• #10   24. feb 2013 Maria, nej nej smiley dog ikke smiley lige nu bruger jeg tid på at redigere billeder og se film smiley

• #11   24. feb 2013 Jeg har sovet det meste af dagen, efter nattevagt igår og er nu på nattevagt igen smiley

• #12   24. feb 2013 Jeg har leget sygeplejeske for min kæreste for 7'ende dag i træk. Han er hårdt ramt af influenza. Derudover har jeg lavet opgaver til studiet og så småt begyndt at læse op til eksamer, selvom der stadig er nogen måneder til. Lige nu sidder jeg og håber på at jeg bliver træt inden alt for længe, men lider af søvnbesvær, så det er langt fra sikkert på trods af at jeg har været oppe siden klokken halv 7 til morgen. Kun 3 timers søvn i går nat, og 4,5 time natten til i går, så håber lidt på at det lykkedes mig at få i hvert fald 6 timers sammenhængende søvn i nat.

• #13   24. feb 2013 God bedring til ham.

Sig mig en gang er i alle faldet i søvn, hmm er skuffet

• #14   24. feb 2013 Jeg har lige afsluttet trænings sessionen med min hanmus Bob smiley
    Overvejer at tegne lidt.. men dovnskaben har sgu taget over smiley

• #15   24. feb 2013 hehe lyder meget spændene, vil du uddybe

• #16   24. feb 2013 Jeg er lige kommet hjem fra en 30 års fødselsdag hos en kollega.. Er lige startet i min svogers tømrefirma som maler, så ene høne i hanegården.. Hehe, og min kæreste er murer i firmaet også..
    Puuuh de der snaps kan mærkes, tror ikk sengen står stille hvis jeg lægger mig hen nu, hehe, så er det godt man lige kan se lidt fjernsyn med hunden inden man ska sove..

• #17   24. feb 2013 Phillip, det vil jeg da meget gerne.
    Jeg er i gang med at lære ham div. tricks, eller, han har lært et som er at dreje om sig selv.
    Hvis du kigger på min profil så ligger der en tråd jeg har oprettet hvori der er en film af hans første trick.
    Det tager dog sin tid at lære mus tricks pga. deres knap så gode koncentrations evne.
    Det er lidt ligesom med hunde, man skal stoppe inden de bliver trætte af det.
    Problemet med mus er dog at det altså drejer sig om 1 sjældent 2 minutter.
    Og så skal der holdes en pause, og så kan man begynde igen.
    Så tålmodighed, tålmodighed og atter tålmodighed.
    Er dog vant til at lære min mors hund tricks... men han er en puddel.. *gg*

• #18   24. feb 2013 Jeg ventede på den kage min kæreste lavede for 3,5 time siden blev færdig.. Den skulle have 3timer i ovnen og er stadig halvflydende *griner*

Og så brugte jeg lige lejligheden til at tage nogle billeder af hunden hvor hun for en gangs skyld står pænt

• #19   24. feb 2013 3 timer i ovnen for en kage? smiley
    Hvad er det dog for en besværlig kage?
    Det må da være ulideligt *GG*

• #20   24. feb 2013 hehe så skal den vist have mere i ovnen.

er inponerende at man kan lære mus tricks, det er sQ flot.

Calule, skriver du lige en Pb til mig når du har sat nye billeder ind glæder mig til at se hende

• #21   24. feb 2013 Ja mus er sgu ikke helt dumme smiley

• #22   24. feb 2013 nej det beviser Pinky and the Brain også

• #23   24. feb 2013 Haha..
    Undtagen Pinky *GG*

• #24   24. feb 2013 når ja sorry

• #25   24. feb 2013 Sandra: Jeg ANER simpelthen ikke hvad han har gjort.. og det er en pulverkage ovenikøbet... Da jeg sagde "Ej, skal vi ikke lige have lidt kage?" mente jeg ikke om 3,5 time ihvertfald smiley Det var en drømmekage, så det brune ovenpå er semi-brændt, men kagen er stadig flydende i midten.. haha

Heidi: Så en lignende video på tv2 tror jeg det var - alle hundene lod forbryderen komme ind og gjorde INTET. Den eneste der virkede en smule suspekt var schæferen - men den hverken gøede eller knurrede.
    En bekendt har en IPO trænet hund, der klarer sig bravt i klubben(den er ikke servicehund, men træner som hobby) Men da den skulle bide sig fast i en der skulle stoppes i virkeligheden kunne den ikke - den manglede jo et tykt ærme at bide fast i..

Philip: Haha, det må være 2. etape så. Vi gider ikke være vågne længere idag pga den dumme kage..
    Haha, ved nu ikke om jeg "tør" ligge dem op..Hendes krop er alt for lang kan jeg se smiley Og så er der jo den lange tynde hals. Hun var virkelig ikke let at få til at stå pænt med siden til, hun tror vi skal lave tricks så hun begynder at sitte, dække og give pote haha

• #26   24. feb 2013 kom nu med dem

• #27   24. feb 2013 Måske han har kommet for megeg vand i, og/eller sat ovnen på for lidt? smiley

• #28   24. feb 2013 Jeg tror mest på den første smiley Kunne ligne ham, og så vil han ikke indrømme det hehe. Ovnen stod på 200grader nemlig.
    Men han havde også valgt en høj form, så måske er det også lidt det smiley

Du får det bare her Philip, håber ikke i andre tager skade hæhæ :o)
    Billeder forfra går relativt let, men fra siden ser man bare fejl SÅ let. Og lige når poterne, halen og holdningen spiller - så drejer hovedet sig. Og lige når hoved, udtryk, hale er god - så sætter hun sig ned og giver pote.. haha.
    Hvad går du for at få Cooper til at stå pænt?

profilbillede
  • #29   24. feb 2013 ringtræning stiller ham op hver dag

• #30   24. feb 2013 Vi skal også starte ringtræning, men vi skal lige have fundet et sted. Det sted hvor vi hvalpetræner har nemlig ikke ringtræning smiley
    Har du en komando når du stiller ham - tænker sådan så han ved hvad der skal foregå agtigt.

• #31   24. feb 2013 ja jeg siger stååå. og når der skal ses tænder siger jeg tænder...

Kommentér på:
Nat tråd :)

Annonce