{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nat tråd :)
  • #1   24. feb 2013 har haft staldvagt ved hesten også har jeg siddet og redigeret billeder fra sidste besøg hos Vaks smiley

• #2   24. feb 2013 Har arbejdet, været til personale møde sovet 3 timer luftet og trænet hunde og er nu på arbejde igen

• #3   24. feb 2013 Staldvagt??? kan de ikke sove alene

• #4   24. feb 2013 Er på med samme spørgsmål som Philip - har I haft ubudne gæster eller??

Philip
    Puuha det er ikke meget søvn! Hvad arbejder du med som kræver nattevagt, hvis jeg må spørge? smiley

• #6   24. feb 2013 Vi har staldvagt, der består i at fodre, lukke ud, muge ud mm. det går på skift smiley

• #7   24. feb 2013 Jeg arbejder som vagt på et bosted.
    nu fungere jeg heldigvis godt på lidt søvn men har også fri når jeg kommer hjem og så skal der soves hehe

• #8   24. feb 2013 Mette
    Ahh okay troede du var der om natten smiley

Jonas M
    Husk at holde hende væk fra hanhundene smiley

• #10   24. feb 2013 Maria, nej nej smiley dog ikke smiley lige nu bruger jeg tid på at redigere billeder og se film smiley

• #11   24. feb 2013 Jeg har sovet det meste af dagen, efter nattevagt igår og er nu på nattevagt igen smiley