{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Mon nogen kan hjælpe mig?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er godt klar over at det er et spøjst spørgsmål at stille her på hundegalleri, men håber dog alligevel at nogen kan hjælpe..

Det er mig helt umuligt, at finde en sports bh der giver den støtte jeg har brug for når jeg rider..

Jeg har prøvet en del forskellige modeller fra Casall, men vil gerne have nogen der støtter mere end dem jeg har haft købt.. Jeg har ofte ondt i skulderne når jeg bruger sports bh, hvilket jeg har tænkte er fordi jeg ikke har haft den helt rigtige model med den optimale støtte..

Synes ikke jeg kan få den rette vejledning i forretningerne, så vil høre om der er nogen herinde der har god erfaring med et bestemt mærke?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon nogen kan hjælpe mig??
  • #2   19. feb 2013 Jeg har den samme model fra Nike i flere farver. Bruger dem både til håndbold og når jeg rider :-). Der er helt fri til skulderbladene, men de støtter godt ;-).

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #3   19. feb 2013 ja det kommer meget an på hvad den skal ku (læs; hvor meget bh'en skal holde på plads)... jeg plejer at tage ned i sportigan prøve et par stykker - lave hoppe testen, og løbe en runde i butikken ; )

• #4   19. feb 2013 Sidst jeg var i en sportsbutik var der kun en ung pige der ikke kunne hjælpe mig, så opgav smiley

Okay tak Marie, har aldrig haft en fra Nike måske jeg skla prøve om det er noget smiley

• #5   19. feb 2013 Haha Matilde, har aldrig taget en tur rundt i butikken - det er nok det jeg skal prøve..

Ved ikke om jeg stiller for store krav. Jeg bruger en str. 80 D så det jeg kan måske ikke forlange at de slet ikke må "hoppe" smiley

• #6   19. feb 2013 Mine er i sådan noget, hmm. Ja - svært at forklare. Men ikke det der stræk. Dem kan jeg slet ikke med.
    Den ser sådan her ud... Og ja... Den er godt slidt smiley har vist brugt den i 5 år nu, gennemsnitligt 4 gange om ugen smiley

profilbillede
  • #7   19. feb 2013 De må nemlig ikke hoppe Natasja - det hader jeg smiley

• #8   19. feb 2013 Jeg havde samme problem, men jeg fandt løsningen med denne bh: http://www.stadium.dk/-/-/-/010996/casall-casall-sports-bra?SelectedProductUUID=9v_CROioeSgAAAE4WkZFMl6r#.USO6ARG9KSM

Køb den gerne i en "lille" størrelse, jeg bruger E men har købt den størrelse der passer til D så sidder dem stramt nok til intet hopper smiley

• #9   19. feb 2013 Carina tror faktisk de har den model i den lokale sports Master, måske jeg skulle prøve den smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#10   19. feb 2013 Ah, bruger selv 70G så kender det ; ) Nike har aldrig lavet nogle der holdt godt nok fast på mine - kan dog ikke huske navnet på dem jeg bruger, og de er lige nu i vaskemaskinen. Men kan komme med det senere.

Hoppe testen er bare for at finde ud af hvor meget de bevæger sig (at de ikke hopper ud og at stropperne ikke springer). Og det der med at løbe en tur i butikken er altså rigtig godt, hvis man må (ved jo ikke om der er regler for sådan noget andre steder?) og tør : ) Det var faktisk en medarbejder der foreslog mig det første gang "Vi har ikke noget løbebånd du kan prøve, men du kan da ta en tur rundt i butikken og se?"

• #11   19. feb 2013 Kender godt problemet, og det der hjalp mig, var at beholde den almindelig bh på, tage en stram sportsbh oven på, og evt en stram tanktop.

Ved det måske ikke er optimalt, men det hjalp virkelig mig, for det er bare ubehageligt når de lever deres egen liv når man er ude og ride smiley

• #12   19. feb 2013 Matilde.. Jeg kan da spørge om jeg må tage en lille løbetur smiley

Karina.. det har jeg allerede prøvet, og ja det hjalp men kunne jeg nøjes med en enkelt bh ville det være lykken smiley Haha ja de har deres eget liv..

LS.. det mærke har jeg aldrig hørt om, det vil jeg lige prøve at google smiley

Batdog.. findes der sådan en butik her i nærheden?

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#13   19. feb 2013 Det der Shock Absorber var også på det link Carina sendte (nede i bunden til højre for den pink nike), så de har det nok i Stadium : )

• #14   19. feb 2013 Jeg har købt min i Change. Den forstår virkelig at holde styr på patværket (som vi siger på landbrugsskolen).. Den bruges både når jeg rider og løber.. Og jeg bruger immervæk 75I, så den burde også kunne holde dine smiley

Før jeg fik den brugte jeg almindelig BH med en eller to sports-bh udenover (de der med bryder-ryg, som egentlig ikke kan holde mere end en B-skål), og det fungede ok. Dog slet ikke optimalt, da bøjlen i BH'en godt kunne skarve.

• #15   19. feb 2013 ^^ ovennævnte er forøvrigt justerbar i stropperne.. Det er win, skulle jeg hilse at sige..

• #16   19. feb 2013 Tak for hjælpen alle sammen, det er rigtig sødt af jer og nu har jeg da ihvertfald noget at arbejde videre med smiley

• #17   19. feb 2013 Fandt lige denne artikel hvis nogen har lyst til at læse hvad forskere har fundet ud af smiley

http://ekstrabladet.dk/kup/loeb/article1396651.ece

• #18   19. feb 2013 Nu syntes jeg helt klart det er useriøst og klamt at folk sidder og hjælper uden at vide hvad det drejer sig om.

Der mangler helt klart:
    Størrelse skål
    Omkreds
    Billede af det vi skal ha lukket inde

Skulle jo gerne vide hvad vi snakker her jo.........ved nemlig vi har en liggende der ikke bliver brugt, den sender jeg da gerne hvis størrelsen passer..........

PS: Billedet er ikke en nødvendighed - men al hjælpe gør ting nemmere hehehehhehehehheheehehe

• #19   19. feb 2013 Ja ja Ryan, det er godt med dig smiley

Str. har jeg forlængst skrevet, men billede får du sguette Haha..

• #20   19. feb 2013 Hehehe regnede jeg heller ikke med, men man bliver da nød til at skrive det smiley

Skal nok lige se hvad det er for en der ligger i skabet, det eneste jeg ved er det er sådan en top agtig ting med indbygget sports bh ting

• #21   19. feb 2013 Ja det er jo det Ryan, man kan vel højest få et nej smiley

• #22   19. feb 2013 Jeg har to fra Abecita. Et mærke man kan få i "rigtige" undertøjs butikker. Er super glad for dem, da man ikke skal hive dem over hovedet, men de lukkes på ryggen som en rigtig BH. Og der er god støtte i dem. Da jeg købte dem kostede de 400 stykket og det er jo overkommeligt:)

• #23   19. feb 2013 Tak Pernille det må jeg også tjekke smiley

• #24   19. feb 2013 Om på ryggen med dem, bind en knude og så ned i bukserne. God løbe/ridetur

• #25   19. feb 2013 Marianne, godt nok har jeg to børn men så meget hænger de altså ikke smiley

Kommentér på:
Mon nogen kan hjælpe mig??

Annonce