Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flovt og være dansker
  • #2   17. feb 2013 ja og for andre unge danskere som vil ud og rejse på et tidspunkt .... syntes de trænger til en røvfuld..ej men noget opdragelse

• #4   17. feb 2013 ved godt det ikke er dem alle men syntes det er meget flovt de unge render og ter sig sådan ...

• #5   17. feb 2013 håber dælme heller ikke mine kunne finde på det når de bliver ældre .... så har man godt nok fejlet som forældre

• #6   17. feb 2013 Ja...Den frie opdragelse den sætter sine spor

• #7   17. feb 2013 Min tanke var da jeg først hørte om det : sådan nogle forbandede møg unger, hvad bilder de sig dog ind!!!

• #8   17. feb 2013 snow ja det tror jeg da nok.... ikke på den fede måde

• #9   17. feb 2013 tine det er frygteligt

• #10   17. feb 2013 Håber virkelig de bliver stillet til ansvar for deres opførsel..

• #11   17. feb 2013 ja men det gør de vel ikke .... mor og far betaler vel bare og lader som om det aldrig er sket

• #12   17. feb 2013 Det tyder mere på, at ansvbaret lægges på dem som står for turen...Så som sædvanligt er det alle andres skyls en de uopdragne møg unger.

• #13   17. feb 2013 Den frie opdragelse - hvad lægger i i det ? smiley

• #15   17. feb 2013 snow lige præcis.... deres små pus kan jo ikke lave noget forkert

• #16   17. feb 2013 charlotte det må vi da ikke håbe når det er alm dumhed

• #17   17. feb 2013 Den frie opdragelse er for mig uden grænser og de voksne er ikke i stand til at stille krav til ungerne...For fredens skyld..

• #18   17. feb 2013 Jeg går ind for frihed under ansvar, men om, det er den frie opdragelse, skal jeg ikke kunne sige.
    Med den adfærd omtalte unge mennesker har, ville jeg nærmere kalde det laissez faire.

• #19   17. feb 2013 f&z fri opdragelse er for mig alle de forældre der har alt for travlt til og være der for deres børn så de passer sig selv , de skal ikke stå til ansvar for noget og kan i følge deres forældre ikke gøre noget galt.....
    jeg syntes det er lige til og brække sig over med alle de curling forældre der findes.... og at det ikke længere er en del af opdragelsen og lære og respektere andres ting

• #20   17. feb 2013 helle frihed under ansvar er noget helt helt andet

• #21   17. feb 2013 tulle

Det er det også i min optik, men jo ikke sikkert, det er i alle andres smiley

• #22   17. feb 2013 Nu undre det mig ikke hvis en standard mor er som hende der var i radioen den anden dag.

Hun ænsede slet ikke den opførsel der var lagt for dagen, men var vildt bekymret for om chaufføren overholdt køreviletids bestemmelserne.

Og jeg kan nemt forestille mig at de dansker der er blevet stukket ned osv. til dels selv har været skyld i det, selv om det ikke er acceptablet at stikke nogen ned.

Men ifølge en der også var i radioen som var der nede sagde at sådan var danskerne og han var da helt sikkert klar til at skulle afsted, man kunne jo bla. møde flere dansker end tjekker når man går i byen og så var det mega billigt.

• #23   17. feb 2013 Der var en mor der mente at rejseselskabet jo måtte have voksne med. Gu skal de da ej, opdrag din snottede forkælede Hellerup unge! Helt ærlig de er sgu forældrenes ansvar, de har vurderet at deres barn er moden nok, men det er de så ikke som 15 årige

• #24   17. feb 2013 Min søn fil aldrig lov til at tage afsted på sådan en tur uden voksent selskab som 15 årig... Efter min mening er det dybt uansvarligt..

• #26   17. feb 2013 Tak for uddybelsen smiley

• #27   17. feb 2013 Hvorfor filan græmmes du over det ?
    Jeg mener de gidsler.........
    Hvorfor er de gidsler ? de kunne jo bare holde sig væk........?

Jeg mener bestemt ikke regeringen skal gå ind og signalere nogen steder at gidsltagning virker........

Rent faktisk kan jeg græmmes mere over at man går i gang med at se på hundeloven INDEN Thor er fundet og aflivet for det signalere også at det virker.....

Det er så bare min mening.........

• #28   17. feb 2013 Lars ....præcis

• #29   17. feb 2013 Ryan syntes meget godt om

• #32   17. feb 2013 Isabelle jo korrekt men der tages aspekter op som er affødt af Thor sagen også den skrivelse der er sendt fra DKK har dele der er affødt af den sag.

Og enig mht. gidslerne

• #33   17. feb 2013 Min søn får 100% aldrig lov at tage afsted på drukferie i den alder. Jeg fatter virkelig ikke hvad der går gennem hovederne på de forældre?? Hvor langt ude har man lov at være.

jeg var en ansvarlig teenager og var færdig med druk da jeg var 16. Alligevel ville jeg aldrig have fået lov til det der!!

Ih guder, hvor bliver jeg flov over mit statsborgerskab af og til. Hvis min søn nogensinde opførte sig sådan, ville han dældylme komme til at fortryde det!

• #34   17. feb 2013 mine børn skal heller ikke begynde og håbe på sådan en tur i den alder for det ville aldrig komme til og ske....

isabelle... det er nemlig rigtigt det er ikke skole,sfo,osv der skal opdrage børn

• #36   17. feb 2013 Ja havde jeg vidst det havde jeg nok ikke spurgt.........

Men igen det er nok bare mig den er gal med, for det er selvfølgelig smart den danske regering går ind og betaler det fulde beløb og får dem hjem.

Og derefter kan de jo lige så godt sende en email til alle militante grupper, pirater og teorister:
    I skal være velkommen til at tage danske personer som gidsler så skal vi nok støtte jeres foretagende........

Så skal skattekronerne da nok få ben at gå på........

Det er som Isabelle skriver rederierne der har ansvaret for deres ansatte, ikke regeringen.
    Så må man jo se på om de enkelte der sejler der nede er højt nok lønnet for at tage risikoen eller om der kan stilles nogle erstatningskrav til rederierne.....

Men det kan sq da aldrig blive regeringens problem.......

• #39   17. feb 2013 Det er jeg nemlig også, derfor jeg spurgte ind til hvad der lægges i fri opdragelse smiley hehe

Er ski ikke så bange for ham din søn der, som pt står midt i opvask og aftensmad efter at have brugt dagen på vask af tøj og indkøb smiley frit med godt ?

• #40   17. feb 2013 Heldigvis er de fleste af de unge mennesker, der har været i Prag i den forløbne uge, fornuftige unger der kan tage vare på sig selv og deres kamerater og hvis der har været 10.000 afsted så er det trods alt få tallet der har teet sig tosset. Det ændre selvfølgelig ikke ved at det er helt galt at der er en lille håndfuld der skal ødelægge der for resten af de mange der er afsted.

Vi kender ikke noget til baggrunden for de unge der har haft svært ved at styre sig. Og der er mange fordomme der kunne komme i spil her - uden at det gør nogen væsentlig forskel, men IMO er der en ting der tilsyneladende ikke har været oppe at vende: Hvad er det for nogen "glade" sælgere der har bestemt sig for at sende hele rosset til Prag... Uanset hvilke en by du invaderer med så mange unge der er blevet lovet en uge i billig sprut-lejer, så er lagt op til ballade. En uge på tur med klassekammeraterne i en by hvor der er masse af nye oplevelser der venter - det er et helt andet oplæg!

• #41   17. feb 2013 Og Gry Møgher fra SF giver så de borgerliges politik skylden, hvor herre bevares

• Michelle N
    Michelle N Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #42   17. feb 2013 Jamen altså. Fy for helvede at ødelægge andres ting på den måde. De burde satme skamme sig. Men det ender jo så bare FORHÅBENTLIG med at hoteller i udlandet simpelthen IKKE vil have dem på besøg. Jeg mener hvis et besøg i udlandet fra gymnasie elever i Danmark koster hotellerne mere end hvad de får af dem for at være checket ind, skal de jo ikke have denne mulighed mere. Ej men det er ufatteligt. Respekt for andre mennesker og deres ting, findes desværre ikke ret meget mere hos nutidens unge mennesker. PINLIGT!!!!

• #43   17. feb 2013 Nu så det ud til at hotellerne fik dækket udgifterne ind med de depositumer der var lagt for de unge mennesker.

• #45   17. feb 2013 Det må være et af dine favorit citater MB ( og med rette )

• #47   17. feb 2013 Jeg arbejder med at undervise børn og unge - de er simpelthen ikke vant til, at der bliver stillet krav til dem - ja snotforkælede det er lige hvad de er. Prøver man at stille krav eller forvente en bare nogenlunde anstændig adfærd, får man straks forældrene på nakken. Var børnene bare en smule opdraget, når vi får dem i skolen, hvor kunne de dog lære meget, men en stor del af tiden går desværre med at skabe et bare nogenlunde roligt læringsmiljø. "Det må ind imellem at være hårdt at være et såkaldt normaltfungerende barn," ja sådan tænker jeg tit.

• #49   18. feb 2013 Maibritt som skrevet syntes jeg det er rigtig fint med frihed under ansvar .... Det andet er langt fra fint at forældre ikke gider deres børn og de passer dem selv dag ind og ud... Og hvis lærer eller pædagoger klager over børnene sp bakker deres forældre deres børn op istedet for .....

Men når du skriver som du gør vil det så sige de ikke skulle stå til ansvar for noget eller nogen ???

Kommentér på:
flovt og være dansker

Annonce