{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Er det kun mig... {{forumTopicSubject}}

Der synes at dette er helt vildt spændende, lidt skræmmende og uhyggeligt på samme tid?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-64569280:finder-kratere-efter-meteorregn.html

Er det ikke noget med, at en stor meteor angiveligt skulle ramme jorden engang i fremtiden, og at det kan få katastrofale konsekvenser - eller er det noget jeg har drømt?

Puha måske noget man ikke skal tænke så meghet over smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • I need a certified electrician to fix my socket where the stove is to be connected. 1.250 kr.
  • Opsætning af fjernsyn 550 kr.
  • TV2 kanaler virker ikke 1.149 kr.
  • Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Handyman - boreopgave (gardinstænger, hylder) 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det kun mig...
  • #1   15. feb 2013 jEG SÅ I TV I MORGES AT MAN FORVENTEDE EN STOR METEOR VUILLE POASSERE FORBI JORDEN I DAG.. Men det skulle være 27.000 km væk mener jeg...Så det lyder vildt underligt at der så samme dag i Rusland skulle væ´re meteor regn???. Den sidste meteor som ramte jorden mener nogen var skyld i dinosaru.. blev udryddet...Men om det holder vandt??

• #2   15. feb 2013 Havde også hørt at den skulle passere, og ikke ramme.. Men mon ikke det er nogle små nogen som er kommet i kølvandet på den store?

• #4   15. feb 2013 Jeg tror også bare jeg glemmer det, men det er da lidt spændende smiley

• #5   15. feb 2013 Den sidste meteor der ramte jorden, var nu 30. juni 1908 . Den ramte Seberien og jævnede et kæmpe område på 2000 kvm km.
    Meteorer er jo ikke nogen der sådan drøner rundt alene, derude i rummet. Den der pt er tale om, er ca 45 m i diameter- altså ikke særlig stor.
    Meteorregnen der i nat faldt i Rusland, er sansynligvis småsten fra en noget større meteor der er kommet ind i Jordens atmosfære og er sprunget (det skete også med den i 1908- hvilket er grunden til, at man ikke finder kæmpeklipper).

• #6   15. feb 2013 Tak Lea smiley så kan vi godt slappe af smiley

Kommentér på:
Er det kun mig...

Annonce