{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legetøj
  • #1   15. feb 2013 Ja, Janco har en bestemt blå lille bold der kan pive, og den passer han godt på, og slipper den ikke af syne når den først er på gulvet smiley

• #2   15. feb 2013 Jeg tror godt du kan slette de to andre tråde - du er vidst kommet til at oprette samme tråd et par gange for meget smiley

Sally har ikke noget ynglingslegetøj, hun har altid flænset sit legetøj ret hurtigt efter hun får det smiley - men til gengæld bliver hun super glad for alt, selv et gammel hullet viskestykke man har bundet knude på, er bare ynglingstingen... de næste 5 minutter til den er helt død smiley

Otto har en stor Engelsk Bulldog bamse på størrelse med ham selv og den er han rigtig glad for og sover med, vasker, humper, rusker og alt andet han nu kan komme på - han passer noget bedre på sit legetøj smiley

Shorty havde 2 ting, som bare var sagen, den ene var en lille bamse der nu står oppe ved siden af hans urne, det andet var en gummirem-tingest fra anhængeren af en lastbil, som han fandt på en gåtur og aldrig ville af med igen, den tingest havde han meget glæde af i flere år, den ligger faktisk stadig nede ved hans "far" smiley

• #3   15. feb 2013 Min Louie er en sucker for bamser. Og han passer så godt på dem! Jeg tror den ældste, næsehornet, er i hvert fald 5 år gammelt, og det eneste der er galt med den, er at den er super beskidt og ulækker (lækker siger Louie) og så har den mistet den lille tot 'hår' den havde på hovedet. Men yndlings lige nu er nok ræven, som han fik i julegave. Den er bare go' smiley

profilbillede
  • #4   15. feb 2013 Mine ELSKER bamser. Men det er nok mest fordi de godt kan lide at finde/lave hul i dem og pille alt fyldet ud smiley

• #5   15. feb 2013 Vores hunde har ret mange legesager, desværre er det meget sjældent Blis gider lege mere....
    Men Tobi, oh det hele bliver brugt, dog vil jeg sige hans ynglings må være de små fjæs med piv, bold, en clock (fik den ene af den bettes da han ikke kunne være i den længere), jamen altså også ting der kan ruskes, bamser - de der flette nogen jeg selv har lavet, eller dem jeg har syet... også Running Egg er han helt tosset med, men den får han kun lov til at lege med begrænset... altså han kan lide det hele vi har lol men periode halløj....

• #7   15. feb 2013 Ej, jeg tror at Sussi har en and magen til,
    Vi kalder den ruskerotten..

• #8   15. feb 2013 Allergisk, sådan en købte vi til Tobi... meget kort tid efter den var kommet på gulvet måtte jeg samle den op, så havde Blis hevet det ene ben af :o/ hun har det med at ødelægge det hvis der er piv i, hun går helt i selvsving indtil hun har fået det ud, dog gør hun det ikke med de sjove fjæs Tobi har :o) her er en af dem: http://www.tholo.dk/index.php?product_id=2016

• #9   15. feb 2013 Her er jasminas yngling... Sammen med bolde...
    Hovedet er tømt for flamingo.. Dygtig hund... Eller noget...

profilbillede
  • #10   15. feb 2013 LOL "luften" er godt i gang med at gå ud af den der ;oP

• #11   15. feb 2013 Monica, fyld hovedet igen med skumgummi eller pudefyld, pas på de øjne der at hun ikke får tygget dem i stykker, kunne nok ende grimt :o/ men for dælen den ser sjov ud!

• #12   15. feb 2013 Aino, den er lagt til side indtil vi får den fixet :D. Hun behandler den som et byttedyr.. Hun prøvede først at lege med den, da den så ikke ville det. Så sneg hun sig ind på den og gik efter nakken.. Så blev den rusket til døde.. Stakkels tiger smiley

• #13   15. feb 2013 lol må have set sjovt ud ;oP

• #14   15. feb 2013 Det gjorde det :D. Specielt fordi hun kun var 16 uger gammel første gang hun dræbte dem :b

• #15   15. feb 2013 Kayas yndlingslegetøj er noget så kedeligt som en tennisbold smiley
    Sofus' er en lille bidedyrs dims

• #16   15. feb 2013 Lol sikke en frækkert!

• #17   15. feb 2013 Coffey har mange favoritter - dette er resten af en af dem smiley

profilbillede
Kommentér på:
Legetøj

Annonce