{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Hvilken uddannelse? (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

Ja. . . jeg har været lidt længe om at finde ud af hvad jeg gerne vil. Udover det har jeg lidt af svær stress, som har været årsag til at jeg har måtte droppe ud af de to videregående uddannelser jeg har været på. Jeg har gået ledig i et par måneder nu, og havde håbet på et arbejde - men det er ret svært uden nogen ordentlig uddannelse. Jeg har en HF og en HGV, men min alder (30), taler ikke ligefrem for en elevplads da jeg ligger i den dyre ende.
Min tidligere uddannelse var Multimediedesigner. Dette miljø var stressende for mig, fordi det kun bestod af gruppearbejde, det hele gik meget hurtigt, og de forventede at man havde kendskab til programmerne allerede inden man startede. Der udover kastede lærerne sig rundt med opgaver så vi havde deadlines oveni hinanden og på den samme dag.

Jeg overvejer Web-integrator uddannelsen, da jeg har fået af vide at man lærer det hele fra bunden af, og det ekstra plus, at de ikke har så meget gruppearbejde. Jeg har en interesse for hjemmesider og kan godt lide dette felt.

Den anden uddannelse jeg har overvejet er Naturbruger på Jordbrugsskolen. Jeg elsker naturen og synes den lyder spændende med mange forskellige arbejdsopgaver + traktor kørekort.

Spørgsmålet er bare hvilket en af dem der vil give flest jobmuligheder??

Jeg har ikke meget SU tilbage, da jeg har brugt det meste på 2 uafsluttede uddannelser. smiley Men de to ovennævnte skulle ikke gælde under de der SU-klip.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken uddannelse? (lidt langt)
Kommentér på:
Hvilken uddannelse? (lidt langt)

Annonce