{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.274 visninger | Oprettet:

FEST LEGE! {{forumTopicSubject}}

Hej.. Vi står og skal holde fastelavnsfest den 23, og alle skal være udklæfte. MEN jeg syntes godt der kunen være noget underholdning, leg, sjov og spas.

Nogen herinde der har gode ideer? Vi bliver omkring 25 mennesker.
Og de er alle friske på noget sjovt/frækt smiley

Vi gir den gas til vores fester.

Håber i kan hjælpe med nogle gode ideer..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FEST LEGE!
  • #1   11. feb 2013 til vores fætter/kusinefest lavede vi små sedler til at lægge under hver tallerken. på én stod der: når Niels siger skål så skal du sige: hvor helvede er rødbederne, og en anden stod der: når Tove siger skål, skal du synge lille peter edderkop osv.osv med alle navnene på deltagerne - det er rigtig sjovt når folk begynder at fatte det, der bliver skålet og grinet og jo mere fulde folk blev, jo sjovere blev det smiley
    en skulle også sige:
    hold da kæft en kedelig fest,
    en anden: neeeeej hvor er jeg altså glad for mine nye trusser;
    har du fået nyt slips;
    fy for helvede noget rævepis;
    vil du med i kanen;
    hvem er det der sidder og prutter
    og sådan bliver man ved - der kan være nogle sjove i mellem hvis man 'har noget på hinanden' smiley

• #2   11. feb 2013 Det lyder måske børneagtigt, men 'posten er gået' er faktisk virkelig sjov! smiley
    Man står i en rundkreds, og der står en i midten, med bind for øjnene. Så får alle i rundkredsen et nr, og personen i midten skal så sige 2 nr der skal bytte plads, g så skal personen prøve at fange dem der bytter plads. Hvis personen fanger en, skal han/hun gætte hvem det er. Hvis de når at bytte pladser skal man sige "posten er gået".

Har også prøvet den Karin har nævnt, og den er også rigtig sjov:)

• #3   11. feb 2013 Hej, mange tak. har prøvet den med papiret, gjorde jeg til julefrokost. Men tænke lidt mere på om der var noget der passede med fastelavns fest. Tror jeg vil brug den hvor man skal sætte halen på æsel, men syntes jeg mangler en ting mere.

• #4   11. feb 2013 Ved ikke om det passer særlig godt til fastelavn, men motionsvisen, syntes jeg personligt, altid er sjov når man er flere end 15.. smiley Især hvis man kender de fleste gæster, så man kan "ramme" dem, på den gode måde selvfølgelig smiley

• #5   11. feb 2013 Hvad er motionsvisen? smiley

• #6   11. feb 2013 Prøv at google det, hvis du ikke kan finde noget, kan jeg se om jeg kan smide den ind på nogen måde smiley Også er det så meningen man selv kan lave om i det til venstre.. (Det plejer vi i hvert fald altid at gøre smiley )

Kommentér på:
FEST LEGE!

Annonce