{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Filter
  • #4   11. feb 2013 Tak, Krumme.. Jeg tror jeg er på filter ved en eller anden, men ved ikke hvem.. Der mangler beskeder i nogle af trådene, og det er noget andre svarer på, men jeg kan ikke se hvilken besked de giver svar til, men det er tydeligt at der mangler noget.. smiley

    Isabelle> Nej, jeg ignorerer det bare hvis nogen irriterer mig, men det er meget rart at vide, hvis der på et tidspunkt skulle komme en jeg bare ikke ser andre udveje med.. smiley


  • #6   11. feb 2013 Jeg har bare været ude for det et par gange nu, så tænkte at det jo kunne være der var en eller anden der var blevet træt af mig og min ævlen om Cocio.. smiley

  • #8   11. feb 2013 Nårh ,okay.. Nå, men så tror jeg ikke jeg er på filter hos nogle.. smiley


  • #10   11. feb 2013 Synes da det er lidt underligt bare sådan at smide folk på filter. Kunne da forstå det hvis du havde svinet vedkommende til, Isabelle, men det kunne jeg da virklig ikke forestille mig, når jeg ellers ser din normale debatform! Så det er da bare underligt, at du er det.

Kommentér på:
Filter

Annonce