597 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

SUK!!! Bare man kunne SUK!!! Bare man kunne

Ja nu sidder jeg lige og drømmer.
Har fundet en fantastisk hundesofa til Rikkie.
Men nøj hvor er den dyr. Så nu må der spares op.
Og griner så lidt af at jeg vil købe en lædersofa til hunden, men vi selv har en billig stofsofa:-)

Men suk, hvor er den lækker

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SUK!!! Bare man kunne
  • #1   10. feb 2013 Og så køber man den, og så gider kræet ikke at ligge i skidtet *GGG*

• #2   10. feb 2013 Lol kan godt forstå du griner af det, men uhm mums den er lækker den der ;o) er det ikke ved de 2000,- de koster?

• #3   10. feb 2013 Haha CH ja det ville være surt ;oP

• #4   10. feb 2013 Hehe ja min vil heldigvis gerne ligge i sådan noget. Lige den her koster 2000 for en medium og 2500 for en stor:-) når det engang er sparet op, så ved jeg også hvilken størrelse han skal have:-)

• #5   10. feb 2013 Det må være den store gætter jeg på ;o)

• #6   10. feb 2013 Ja det frygter jeg også. Der er en på GOG til 1500, men suk, dem har jeg ikk:-(

• #7   10. feb 2013 kan huske den første seng, vi kom hjem med til Anubis.
    Den havde ikke kostet mere end et par hundrede kroner, men jeg nåede knap at sætte den fra mig på gulvet, før Anubis indtog den...............
    Det var ikke en så fin som den der.........................

• #8   10. feb 2013 Yeps, du kan lige så godt spare 2500,- plus måske lidt ekstra, så har du lidt ekstra til at forkæle ham lidt ekstra med hahaha
    Ikke sikkert en hund vil bruge noget der dufter af anden hund, vores reagerede på en plastik kurv duftede af anden hund, Blis lignede en der troede der ville komme hunde løbende hvert sek hun snusede til den ;oP
    Fik den herinde af Trine, planen er den en dag skal havde et betræk og en vamset pude, men nok nemmere at vaske sådan plastik kurv og få dufte væk end på noget læder tænker jeg ;o)

• #9   10. feb 2013 Ja, og som ny er der også garanti på den:-)

• #11   10. feb 2013 Lea: den han har nu har også kun kostet et par hundrede. Men kattene pisser i den.

Trine: håber jeg heller ikk, men nu tygger han på sin kurv, men det kan da være sådan noget læder smager godt:-)

• #12   10. feb 2013 Hehe Trine, det bliver bare lige pludselig ;o) lysten osv. skal være der, men skal nok give dig besked når den en dag står færdig, så du kan se resultatet :o)

• #15   10. feb 2013 Uha ja skumgummi. Så har der været fest. Ja må krydse fingre:-)

• #17   10. feb 2013 Hygge:-)
    Her er det hans hvalpetæppe der sniger sig hen på de underligste steder. Så jokker man på det så det siger piv, og straks er Rikkie der: DU fandt det:-)

Kommentér på:
SUK!!! Bare man kunne

Annonce