512 visninger
|
Oprettet:
Hundejakker, anbefalinger .. {{forumTopicSubject}}
Jeg har en olde engelish bulldog tæve som er meget meget kuldskær, hun har lige nu en ret tynd jakke (hvis man kan kalde den for en jakke) men kan ikke få hende ud i haven mere en få minutter af gangen og tur vil hun slet ikke!
så vil høre om der er nogen af jer der kan anbefale en god varm jakke, gerne en hvor hun kan have hendes k-9 sele indenunder..
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 155
Dit hurrta pro er det tykt ?
jan 2008
men tror den er alle pengene værd.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
De har tilbud på heldragt (købte en til Tobi den anden dag) her http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundebekleidung_hundemantel/hundemantel/wintermantel/222242 <-- god kvalitet.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
jan 2008
Aino: er det de dækner på billedet? og hvordan er de under maven?
Matilde: hedder det pink-mareridt? eller ?
jul 2010
Vi havde faktisk først købt et blåt til over 300,- det var samme kvalitet som det her, ekstra plus på det her er reflekserne ;o)
jul 2010
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
Prøvede lige at søge efter den, men kan ikke finde den. Mener jeg fandt den i en maxizoo, den gang. Og nu om dage er der virkelig mange smarte jakker der ude. Blev helt fristet til at tage Luna med ned i Maxi for at prøve ny jakke. På det tidspunkt jeg skulle bruge den, var der ingen valgmuligheder når den skulle dække maven, hverken i Sverige eller Danmark.
Tror at hvis jeg var dig, så ville jeg tage hende med ned i den nærmeste maxi (eller anden forretning med jakker) og se på noget forskelligt. Det er jo meget forskelligt hvordan jakker sidder fra race til race (det er lidt nemmere med dækner og seler). Og man kan opdage ting man ikke lige tænker over ved billeder: Som hvor tæt hals/ben-åbninger er , hvor svær den er at lukke (i vores er der trykknapper, kan ikke anbefales). Størrelse, m.m... – Og så muligvis købe den billigere på nettet : P
Fandt lige det her billede frem af Luna i jakken (der er os nogle i hendes galleri)
---v
okt 2012
Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 224
Hundejakker, anbefalinger ..