{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Hundejakker, anbefalinger .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en olde engelish bulldog tæve som er meget meget kuldskær, hun har lige nu en ret tynd jakke (hvis man kan kalde den for en jakke) men kan ikke få hende ud i haven mere en få minutter af gangen og tur vil hun slet ikke!
så vil høre om der er nogen af jer der kan anbefale en god varm jakke, gerne en hvor hun kan have hendes k-9 sele indenunder..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundejakker, anbefalinger ..
  • #1   7. feb 2013 Buster og hurrta Pro har nogle lækre varme dækkener, men de ligger også i den dyre ende. Du kan da prøve at Google dem og se hvad der kommer op

• #2   7. feb 2013 prisen er ikke så vigtig smiley det vigtigste er at hun ikke fryser :..

Dit hurrta pro er det tykt ?

• #3   7. feb 2013 det var den jeg havde fundet så smiley utroligt så meget man kunnehave sparet med en lille hund smiley
    men tror den er alle pengene værd.

• #4   7. feb 2013 Vi har dækken fra Bonnie, koster kun 140,-

De har tilbud på heldragt (købte en til Tobi den anden dag) her http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundebekleidung_hundemantel/hundemantel/wintermantel/222242 <-- god kvalitet.

profilbillede
  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
    #5   7. feb 2013 Vi har et pink-mareridt til vores Luna. Det er en tæt sluttende (ved ben og mave) foret vand/vind-tæt jakke. Vi har valgt jakke frem for dække, fordi den lille hund er tyndhåret (især) på maven og har for korte ben til al den her sne. Derudover plejer jeg at putte sele på ud over jakken : ) - de fleste jakker har kun hul til halsbånd, men hvis det er nødvendigt at sætte den under kan man vel selv lave et hul? - vores Luna har lygte på selen så det ville være fjollet at gemme den under jakken ; )

• #6   7. feb 2013 Rikke: sidder og tjekker en masse sider på nettet for at finde en hvor de måske er billigere end på de andre smiley Hvordan er de under maven?

Aino: er det de dækner på billedet? og hvordan er de under maven?

Matilde: hedder det pink-mareridt? eller ?

• #7   7. feb 2013 Dækker en god del på mine hunde, her et billede af Blis i dagslys.

Vi havde faktisk først købt et blåt til over 300,- det var samme kvalitet som det her, ekstra plus på det her er reflekserne ;o)

profilbillede
  • #8   7. feb 2013 Fandt lige et billede hvor det ligger...

profilbillede
  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
    #9   7. feb 2013 Hæhæ, nej det er bare vores navn til den - den er pink og army-mønstret, med en (heldigvis!) aftagelig hætte med pelskant.. GYS! Men den fungerer : D
    Prøvede lige at søge efter den, men kan ikke finde den. Mener jeg fandt den i en maxizoo, den gang. Og nu om dage er der virkelig mange smarte jakker der ude. Blev helt fristet til at tage Luna med ned i Maxi for at prøve ny jakke. På det tidspunkt jeg skulle bruge den, var der ingen valgmuligheder når den skulle dække maven, hverken i Sverige eller Danmark.
    Tror at hvis jeg var dig, så ville jeg tage hende med ned i den nærmeste maxi (eller anden forretning med jakker) og se på noget forskelligt. Det er jo meget forskelligt hvordan jakker sidder fra race til race (det er lidt nemmere med dækner og seler). Og man kan opdage ting man ikke lige tænker over ved billeder: Som hvor tæt hals/ben-åbninger er , hvor svær den er at lukke (i vores er der trykknapper, kan ikke anbefales). Størrelse, m.m... – Og så muligvis købe den billigere på nettet : P
    Fandt lige det her billede frem af Luna i jakken (der er os nogle i hendes galleri)
    ---v

profilbillede
  • Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 224
    #10   7. feb 2013 Vi har også hurtta vinterjakke til Bailey. Fantastisk god kvalitet og sidder perfekt. smiley

Kommentér på:
Hundejakker, anbefalinger ..

Annonce