20. jan 2008 Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
så er det imorgen aften det sker (ny hjemmeside) {{forumTopicSubject}}
Så er det imorgen aften det sker!!!!!!!!
Min nye hjemmeside bliver skudt i vejret!!!!
Jeg har arbejdet på den i mange, mange måneder.
Når et fuldtidsarbejde, fritidsinteresser, fritidsaktiviteter og meget mere tager en stor del af ens tid, så kommer sådan et projekt ny-hjemmeside til at strække sig over en laaang periode.
Men nu er det sidste problem løst, og imorgen aften launcher jeg den!
Så du kan nå at klikke dig ind og se det gamle layout, og derved rigtig se den store forskel, og hvor meget jeg har lært omkring hjemmeside-opbygning siden det første design, som er det du finder, indtil imorgen aften, på www.kennel-joydevie.dk
Den side jeg har nu, er nogenlunde også én jeg har lavet selv, men med lidt hjælp til koder osv, da jeg jo aldrig har haft sådanne html-koder mellem hænderne.
Så jeg må ærligt indrømme, at jeg er ret stolt over det design jeg viser imorgen.
Det er et design jeg har hentet, men 100% selv rettet til, skiftet elementer ud osv osv.
Så er enormt spændt på Jeres feedback... til dem der har lyst til at tage et kig.
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Venter på svar midt i februar angående kennelnavnet.
Men har haft den her hjemmeside i et års tid, så til sidst kom jeg til den konklusion at jeg ligeså godt kunne skifte layoutet ud, selvom jeg ikke er sikker på kennelnavnet, da det jo står på det design jeg har pt.
Så det er først imorgen I skal skrive at det ser hammer godt ud.
jan 2008
www.kennel-joydevie.dk
Tjek det nye, fede, moderne, mere professionelle design ud. Jeg har sørget for at de billeder jeg tager kommer langt mere til sin ret på den her side, end på det gamle design.
Håber I kan lide den.
jan 2008
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Jeg kan rigtig godt lide billederne skifter, du er dygtig til sådan ting :o)
jan 2008
Så kan jeg jo bare skifte lidt billeder ud når jeg tager nogle er jeg rigtig tilfredse med.
Så meget hurtigt kan jeg gøre siden konstant interessant at besøge.
Og så håber jeg det lykkedes mig at give god info videre til hvalpekøbere, også ting som er relevante selvom man ikke køber hvalp hos mig.
Det var i hvert fald vigtigt for mig at give råd og vejledning.
jan 2008
så er det imorgen aften det sker (ny hjemmeside)