{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Et lille smil {{forumTopicSubject}}

på en søndag aften med sne og slud i Solrød:

To tosser mødtes på gaden. Den ene tosse er ved at flække af grin.
Den anden tosse spørger:
Hva’ griner du a’?
Den første tosse siger:
Du havde glemt at trække gardinerne for i går aftes, så jeg så dig bolle med din kone.
Så flækker den anden tosse af grin:
Du er blevet snydt, jeg var slet ikke hjemme i går aftes

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lille smil
  • #1   3. feb 2013 Hahahahahaha.........

"Æææææh.... What now ?"

• #2   3. feb 2013 Lool smiley

• #3   3. feb 2013 Hmmm...... du er selv startet METTE..... hvis det her udvikler sig til en .." bolletråd ". så vil jeg også være med......
    Der har været ret kedeligt på HG de sidste dage...... så vi må holde gang i den.... *LOOOOOL*

profilbillede
  • #4   3. feb 2013 Endnu et smil smiley

profilbillede
  • #5   3. feb 2013 Det var Maren og Jens til høstbal , de går udenfor of finder en afsides plet hvor de sætter sig ... Jens er dristig og fører sin hånd til trussekanten og Maren siger ... Stik en finger op , det gør Jens ... En til siger Maren og igen gør Jens som sagt , det fortsætter med alle 5 fingre og til sidst hele hånden ..... Prøv også en finger fra den anden hånd siger Maren og det gør Jens og igen når de alle 5 fingre og hele hånden , nu sidder Jens så der med begge hænder oppe i Maren og hun siger ... Prøv at klappe !!!!! Hvortil Jens siger .... Det ka jeg sq da ikke !!! Maren svarer ... Nej synes du ikke jeg er dejlig snæver

• #6   3. feb 2013 *LOOOOOL*.... Mette dog..... smiley :D smiley ... sidder helt alene og griner højt...

• #7   3. feb 2013 Ha ha ha ha ..... sidder her og hyler af grin... så ringer min datter... Jeg kan næsten ikke svare...... jamen mor.... hvorfor græder du ... " er der sket noget ".. spørger hun.
    Så måtte jeg jo lige forklare , og læse op for hende den med " klappe kage "...... så nu hyler hun også.... *LOOOOL*

• #8   3. feb 2013 *LOOOOOOOOL*

• #9   3. feb 2013 AAAAAAAAAhahahahaha METTE !!! sikke dog !!!!

Det er godt nok syndige søndag var ? *GG* hahahha

• #10   3. feb 2013 Ja, men NU går jeg vist også iseng.........*GGGGGGG*

• #11   3. feb 2013 så tidligt ? jamen dog !

men så sov godt smiley

• #12   3. feb 2013 god god vits

jeg kan godt lide de her vits her på h.g..

så nu vil jeg finde en til at "fyre" af.
    Jeg har kun en p.t.,jeg kan huske,OG den er rigtig:

Besøgte amager strand.Mopsen var løs,ja han ånder,det gør jo alle hunde.
    En nydelig ældre dame iført regntøj,kom med sin mellem puddel,Verner løb hen for at hilse.Puddlen,som var i snor,begyndte at "brumme" og viste tænder,damen sagde,så:
    tag din hund i snor,din hund siger sådanne nogle truende lyde :
    og,jeg sagde,jamen han ånder jo kun:
    damen sagde,ja,så meget mere grund til at,tage ham i snor.

helt ærlig,jeg blev ikke engang sur,men var desværre lige ved at tisse i bukserne af grin.
    Så,det er den eneste vittighed,jeg kan huske,og den er sand.

hilsen
    vibeke

• #13   4. feb 2013 Lille Peter var med sin far i bad. Peter : Far, hvorfor hænger din tissemand nedad ?? Far svarer : øøøøøøh, det er jordens tiltrækningskraft. Peter : Jamen far. Da du var i bad med mor i går, pegede den ellers luge op i luften. Far : ja lille Peter. Mor har jord i hovedet.

• #14   4. feb 2013 En missionsk kvinde og hendes datter kommer kørende i en gammel hestevogn på en bitterkold dag. Datteren siger til moderen: - Mine hænder er iskolde.
    Moderen svarer: - Put dem mellem dine ben. Varmen fra din krop vil varme dem op.
    Datteren gør som moderen siger, og hendes hænder bliver varmet op. Næste dag kommer datteren kørende i hestevognen sammen med sin kæreste, da kæresten siger: - Mine hænder er iskolde.
    Pigen siger: - Put dem mellem mine ben. Varmen fra min krop vil varme dem op.
    Knægten bliver overrasket, men gør som hun siger, og hans hænder bliver varmet op. Den næste dag er knægten igen ude at køre sammen med pigen. Han siger: Min næse er iskold!
    Pigen svarer: - Put den mellem mine ben. Varmen fra min krop vil varme den op.
    Knægten anbringer næsen mellem hendes lår, og den bliver ganske rigtigt varmet op. Han får en lys ide og siger til pigen: - Ved du hvad? Min penis er helt stiv af frost!
    Næste dag er pigen ude at køre sammen med sin moder, og spørger moderen: - Har du nogensinde hørt om en penis?
    Moderen bliver bekymret og svarer: - Ja, det har jeg da, men hvorfor spørger du?
    Datteren svarer: - De laver et forfærdeligt svineri, når de tøer op, ikke?

• #15   4. feb 2013 Et lille smil? sidder og skrup griner ;oP

• #16   4. feb 2013 Et ældre ægtepar sidder og kigger ud ad vinduet. De kan se ind i naboens stue. Her ser de at nabomanden er godt i gang med at ordne nabokonen bagfra. "Se" siger konen. "Hvorfor gør DU aldrig sådan?" Manden svarer "Det ville jeg skam også gerne men jeg kender hende jo næsten ikke"

• #17   4. feb 2013 margit

hvor er den altså sød,og til tilstækkelig kort ,så selv jeg kan fortælle den videre,uden at miste poienten.

tak for den

vibeke

Kommentér på:
Et lille smil

Annonce