{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Extensions..
  • #1   14. jan 2013 Ingen af delene. Microringe er det bedste overhoved smiley

• #2   14. jan 2013 Nu er jeg uddannet i extensions, og ingen metode er mere skånsom end den anden smiley
    Hot fusion skader ikke håret, HVIS det påsættes af en proff, og udtages rigtigt (gerne igen af en prof)
    Tape skal ligeledes påsættes og aftages ordenligt.
    Microringe skader håret, hvis det ikke påsættes korrekt. Hvis det sættes i for lidt hår, så slider det, når det glider ud..
    Hot er den metode der holder længst.
    Cold (med microringe) er nem at genbruge..
    Så det er smag og behag smiley

• #3   14. jan 2013 Jeg ska ha noget der sidder i permanent smiley Så ikk clips.

• #4   14. jan 2013 Tror også det blir hot igen..

• #5   14. jan 2013 Microringe er det værste lort man overhovedet kan putte i sit hår smiley holder af H til..

Som extensionist, og flere års erfaring, vil jeg helt klart anbefale hotfusion - ingen tvivl. og det tror jeg næsten alle extensionister vil anbefale.
    så længe at du passer det for filt, og knuder, er det nemt at ha med og gøre, og nemt at få ud igen smiley

• #6   14. jan 2013 Før sys jeg alle anbefalede tape. Har selv brugt det i 7 år, og kun brugt hot 3 gange.. Men nu sys jeg faktisk det omvendt.. Har også hørt mikro ringe er noget lort, så det var slet ikk en mulighed for mig..

• #7   15. jan 2013 Jeg har haft hot fusion i. Jeg var rigtig glad for det og jeg tabte ikke mit eget hår af det..
    Det eneste der var træls var at da de var taget ud, havde jeg nærmest én stor dred lock i hele hovedbunden. Det tog lige min mor et par timer at udrede det smiley

• #8   15. jan 2013 Åh ja har jeg både prøvet med tape og hot.. Mest med tape egentligt..

• #9   17. jan 2013 Hot er hot smiley
    Baaah, dårlig humor smiley

Kommentér på:
Extensions..

Annonce