Fødselsdagsgave. {{forumTopicSubject}}
Dette er meget OT og jeg har desperat brug for råd/hjælp/vejledning og ideer.
På lørdag skal vi til min mors fødselsdag, hun er blevet 60 år i går og vi har bestemt at give hende penge, da hun faktisk ikke rigtigt ønsker sig noget og hun har faktisk alt.
Så hvor meget vil I mene er et beløb, man kan/skal give?
Og så på søndag har min mand fødselsdag. Han ved ikke hvad han skal ønske sig udover ringe og armbånd - hvilket han har mindst 15 af hver, så det skal han IKKE have, for han går faktisk kun med 1 armbånd og 3 ringe. Ikke engang den diamantring, han fik på bryllupsrejse går han med - hrmf
Så kom frisk med meninger og ideer.
Tak
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
Jeg gav sidste år min mand to billeder til stuen, det blev han super glad for.
Min mand bliver 40 til maj, og står lidt i samme dilemma som dig - aner ikke hvad jeg skal give ham..
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Manden skulle måske have et gavekort til noget oplevelse? En tur i biffen og ud og spise begge to?
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
Jeg aner ikke hvad jeg skal give manden, så overvejer at give ham penge, da vi har snakket om at spare sammen til en ny tørretumbler. Jeg har selv fødselsdag om et par måneder og ønsker mig osse kun penge - til både tørretumbller, toilet og en ny tus.
Men vi skal jo osse holde stor gilde til sommer, da vi tager den kirkelige velsignelse over vort ægteskab, så vi kan kalde os "rigtigt gift"
feb 2012
Jeg overvejer at give min mand en romantisk weekend tur til Rom til hans fødselsdag... Ved han vil sætte pris på det
okt 2010
Vi har ikke rigtigt råd, da vi er igang med at spare sammen til festen til sommer.
Forstår godt din tanke med rejse til Rom - skulle være fantastisk dernede. havde jeg råd til det, så havde jeg taget manden med på en en dags tur til London for at se "We will rock you" musicalen. Vi har godt nok set den nogle gange efterhånden, men den er fantastisk - virkelig fantastisk og ellers shoppe lidt rundt på Oxford Street.
Men det koster, så venter lidt med det
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
maj 2007
Så det bliver som regel bare nogle smågaver.
Til gengæld ønsker vi os altid noget "større" og derfor ønsker vi os penge til fødselsdag og jul fra familien.
Da vi blev gift var vores eneste ønske faktisk at få penge, så vi kunne få en brændeovn. Det fik vi heldigvis
feb 2012
Jeg vil rigtig gerne til Rom, men ved ikke om det bliver nu..
Århh den musical vil jeg også gerne se, synes da jeg har hørt den spiller her i Danmark på et tidspunkt?? Hvis den gør kunne det måske være en gave ide ?
okt 2010
Mener det er til Marts den kommer. Billetter koster omkring 600,-, mener jeg at huske. Men det er alle pengene værd, hvis man kan lide Queens musik. Prøv at Google det. Det kommer både i Forum og Boxen i Herning, så vidt jeg husker. Men tror man skal være hurtig for at få gode pladser.
Det der med oplevelsesgave, det var faktisk en mulighed. En god tur ud og spise og i biffen eller en overnatning på hotel et eller andet sted. Et slot evt...
feb 2012
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.993
Det ville jeg blive glad for.... og jeg er i samme alder som din mor...
Du kan se dem her.... der er mange forskellige ... og mange forskellige priser ..
http://www.google.dk/search?hl=da&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=9&gs_id=s&xhr=t&q=digital+billedramme&rlz=1W1SUNC_daDK490&biw=1024&bih=571&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1357700187,d.Yms&wrapid=tljp1358077798359016&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=UJ_yUOukJIjntQa-roH4Ag
okt 2010
Bestemt en god ide, men hun har allerede sådan en... Som sagt, hun har ALT... Skulle det have været, så skulle det have været en noget større billedramme - digital- til at hænge på væggen - som et billede, der konstant skifter.
Men tror ikke sådan noget findes endnu.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 191
Ang. Fødselsdagsgave.....
Vi giver næsten aldrig penge, de det er meget upersonligt. Men ellers ville jeg veje beløbet op mod hvad "mor" selv plejer at give. Og ud fra det vurdere om hun vil blive glad for beløbet, forstået på den måde at man jo ikke har lyst til at gøre vedkommende forlegen ved at give for stort beløb... eller stødt ved at give for lidt
maj 2007
Måske er penge upersonligt, men hvis det er det folk har brug for? Vi har et par i vores familie, som har samme holdning som dig. Så til vores bryllup (hvor vi jo havde ønsket os hjælp til en brændeovn) fik vi to, meget fine, blå vaser. Gæt hvad vi har brugt mest? Og haft mest glæde af?
Iøvrigt var der mange opfindsomme måder vi fik vores penge til brændeovnen. En af dem var et stykke træ, som der var boret en masse huller og og proppet sedler i. Så det behøver ikke at være upersonligt, hvis der ligger tanker bag måden at give dem på
nov 2009
Følger: 21 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 472
nov 2009
Følger: 21 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 472
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 191
Mette:
i et sådan tilfælde havde jeg måske valgt at give tilbehør til ovnen eller en pallefuldt brænde måske....... evt. halvt gave halvt penge :9 for naturligvis har jeg forståelse for at folk ønsker sig så store ting at der skal flere givere til at kunne betale.
Jeg ønsker mig selv også kun penge i øjeblikket, da en ny sofa og spisebord står højt på ønskelisten.
Fødselsdagsgave.