{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Det er nedern.... {{forumTopicSubject}}

Ikke at få feber..

Jeg har i den sidste uges tid, gået med et enormt tryk i hovedet, og har fuldt og fast troet det var bihuulebetændelse. Men jeg får ikke feber, så min læge gider ikke se mig..

Jeg skrev så til ham, og han sendte mig til sygeplejerskene..
En fingerblodprøve blev der taget, hjerte kardiogram, da jeg har haft trykken i brystet og blodtryk..

Jeg er ligeså rask som man kan være. Det der har været hovedårsagen til mit tryk i skallen, har været en mega prop i mit øre oO. Da den kom ud, så kunne jeg for det første høre igen, og for det andet lettede det MEGET på trykket..

Har I oplevet noget lignende, får I heller ikke feber, og lægen så heller ikke gider se jer, eller får I penicilin med det samme?

Det er træls mange gange, for man er virkelig dårlig, og han gider ikke hjælpe en, fordi man ikke har feber smiley

Så har I en prop i øret, som ikke vil,poppe, så få skyllet øret!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er nedern....
  • #1   11. jan 2013 Det værste jeg har prøvet, var i oktober måned hvor min mor hostede og hostede, ringede til vagtlægen men han ville ikke se hende da hun ikke havde feber. Hun var overbevist om at det var lungebetændelse da hun har haft det før og en temp. kan svinge.

    Hun kom grædende hjem til os og sov på sofaen da hun ikke kunne få luft og var bange for at være alene hvis hun skulle gå kløjs i det.

    Dagen efter fik hun en akut tid hos egen læge og havde dobbeltsidet lungebetændelse... Amen altså!

    Men skønt for dig at du kunne få skyllet øret, det lyder fantastisk. Kender selv det med at rende rundt med propper i øret, det er sgu for irriterende!


  • #2   11. jan 2013 Gud hvor ondt! Men godt hun kom til sin egen læge!

    Det ligesom den historie, med ham drengen der var stiv i nakken, hvor lægevagten ikke mente det var noget, og så døde drengen om natten.. Puha

    Jo tak, det var sgi rart ! Der er intet værre, men man er jo vant til at det bare er luft


  • #3   11. jan 2013 Ts- godt du fik udlignet trykket i øret.
    jeg har selv ligget syg med influenza tilhørende bi/pandehule betændelse med forkert tryk i begge ører


  • #4   11. jan 2013 Det er mere omvendt med mig. Har fået skæld ud fordi jeg gik rundt med lungebetændelse og ikke gik tidligt nok til lægen, men jeg synes faktisk ikke jeg havde det SÅ dårligt, gik bare og hostede og skrantede hvor det ikke blev bedre som det normalt plejer at gøre.

    Jeg har til gengæld altid øredråber og ørepumpe klar, for hvis min kontakt eksem blusser op, så er det næsten 100% sikkert at jeg får propper i ørerne - og ja, det er et helt mirakel hvor godt man pludselig kan høre efter en gang ørerens. smiley


  • #5   12. jan 2013 Rottweiler, æv for katten.. Der er godt nok mange der lægger sig pt..

    M, haha hold da op, og man skal ikke spøge med lungebetændelse.

    Så man kan godt selv fjerne propperne? Sygeplejersken sagde at jeg aldrig skulle bruge vatpinde mere, men hvad dælen skal jeg så bruge. Det glemte hun at sige ho ho ..


  • #6   12. jan 2013 Nej, det er nemlig ikke godt at bruge vatpinde. smiley

    Jeg har sådan noget cerumenol olie og så en ørepumpe. Dråber i øret, ligge på siden i 20 minutter så det kan trænge godt ind i øret, og så ellers i gang med at skylle øret med lunkent/varmt vand, indtil proppen kommer ud.


Kommentér på:
Det er nedern....

Annonce