{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Majbritt J
Majbritt J
Tilmeldt:
10. jan 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hvem laver hjemmelavede halsbånd mv? {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at starte en ny webshop med hundeartikler, hundetegn etc - og for at få nogle unikke og interessante varer på hylderne, vil jeg gerne indgå et samarbejde med en, der laver hjemmelavede halsbånd, liner, seler etc

Tanken er, at jeg står for markedsføring, betalingsgateway osv - og "designeren" står for at lave de ting, der sælges i shoppen.

Men først og fremmest er jeg nødt til at finde nogen, der er dygtige til den slags - er der mon nogen, der kender nogen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem laver hjemmelavede halsbånd mv?
  • Majbritt J
    Majbritt J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #1   10. jan 2013 Super - sender dig lige en besked smiley

  • Majbritt J
    Majbritt J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   10. jan 2013 Nej - hvis du ikke sælger for over 50.000 om året behøver du ikke være momsregistreret - det er samme regler, der gælder uanset om du sælger til private eller til erhverv smiley Hvis du er interesseret må du meget gerne sende mig en mail på mail@djurskommunikation.dk - selve webshoppen sælger pt kun hundetegn, men det er vi i fuld gang med at lave om på. Derfor ændrer den også snart navn - men I kan se "begyndelsen" på www.hundetegn.eu

  • #5   10. jan 2013 Jeg vidste ikke at du lavede liner Trine - når pengepungen igen er fyldt, mangler jeg nye liner til mine smiley

  • #6   10. jan 2013 Man behøver ikke være momsregistreret, MEN man skal alligevel føre regnskab og betale skat af indtægten. Blot for info.

  • Majbritt J
    Majbritt J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   10. jan 2013 Selvfølgelig skal man det - nøjagtig som når man sælger sine produkter til private smiley

    Men man skal nu ikke betale skat af indtægten - kun af overskuddet - jeg formoder der er nogle udgifter til materialer, der kan trækkes fra.


  • #9   10. jan 2013 Totalt noget for mig smiley men der skal lige være penge i banken med de kommende hvalpe, så jeg holder mig fra alt unødvendigt lige nu. Hvad med sporseler til små hunde? Jeg har ikke rigtig kunne finde noget, som gav den korrekte støtte i søget

  • Majbritt J
    Majbritt J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #11   10. jan 2013 Suzy & Pette - jo man kan sagtens trække sine udgifter fra - man har bare ikke noget momsregnskab som man har, når man er momsregistreret, så på en måde bliver regnskabet bare mere simpelt smiley

  • #13   10. jan 2013 Til emnet: Man må godt trække materialerne fra. Det er skattepligtigt når virksomheden har et overskud på over 50.000.

    Til Trine: Problemet er at de ligner for meget lufte-turs-selerne som de har i forvejen. Herhjemme er der jo sele for lufteturen, halsbånd til træning og retrieverlinen til jagt (ja jeg ved godt at de ikke har navneskilte på, men mine hunde skal ikke sidde fast i noget hverken over eller under jorden når de er på jagt). Til de store racer kan man få sporseler som ligesom dækker mere af ryggen, så de trækker med hele kroppen fremfor bare skuldrene


  • Majbritt J
    Majbritt J Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #14   10. jan 2013 Ja - men det er nu ikke overskuddet, men selve omsætningen der skal være under 50.000 kroner - ellers skal man momsregistreres.

  • #15   10. jan 2013 undskyld ja omsætningen ikke overskuddet

Kommentér på:
Hvem laver hjemmelavede halsbånd mv?

Annonce