Samsung Tablet vs. Ipad Samsung Tablet vs. Ipad
Hej Hg og glædelig jul !
Jeg har ønsket mig en Ipad i julegave hvilket jeg også tror er blevet købt, men en ven har nu sagt at det ville være langt bedre for mig at ønske mig en Samsung Tablet i stedet for.
Han har begrundelserne at den vil kunne mere og vil kunne arbejde sammen med min mobil (HTC Wildfire s = android market )..
Er det rigtigt? Hvad vil i anbefale..?
Har intet styr på det, har bare prøvet tøsernes ipad fra min klasse og syntes den var utrolig spændende at sidde med
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
men min mor har en ipad og den er super lækker.
jeg vil dog heller have de nye dem der er smallere..
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 452 Svar: 2.855
Det er mere indholdet jeg er intresseret i
Tænker den vil blive brugt til spil, surfe på nettet og så at skype og være på messenger
okt 2007
Altså at mine kontakter kan ligges over, tænker jeg er ligemeget da jeg ikke skal ringe fra den (Ved ikke om man kan det xD)
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.082
jeg elsker min ipad, synes den er helt fantastisk.
jeg både spiller, skriver, går på nettet mm
men jeg har så også iphone og macbook, og én af de ting jeg er helt vild med er at de arbejde sammen, fx sådan noget som kalender, hvis jeg sidder med min computer mens jeg laver en aftale, så skriver jeg det bare ind i kalenderen på min com og vupti så står det også i min kalender i både telefon og ipad
sep 2007
okt 2007
Så egentlig burde jeg få en Samsung Tablet i stedet, når nu jeg har en HTC mobil
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
okt 2007
Jeg har ikke brug det med kalenderen da jeg ikke bruger min kalender til noget
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 25 Svar: 205
sep 2007
Det vil man i hvert fald ikke kunne med to forskellige styresystemer
okt 2007
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 148
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.355
Hvis man gerne vil have, at ens tab og ens telefon kan "arbejde sammen", så er det selvfølgelig smartest at vælge tab efter det
Ellers tror jeg, at det i bund og grund er en smagssag.
aug 2011
Følger: 20 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 79
Jeg kender ikke til Samsung tablet, men min lillebror havde den nye Samsung s3 tror den hed, og den blev han træt af efter et par måneder, og gik tilbage til sin gamle iPhone. Så tror det er lidt en smags sag. Jeg er personligt rigtig glad for min iPad, og hvis du får en af dem med 3G så kan den også bruges som telefon (altså med et simkort i)
Ved ikk om det var til nogen hjælp overhovedet
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 501
Når det så er sagt, så er det den uendelige diskussion, apple mod de andre produkter, og jeg ville til en hver tid vælge apple, og jeg har haft android...
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 83 Hunde: 2 Emner: 350 Svar: 6.078
Anyways, personligt ville jeg vælge ipad'en - men bortset fra at jeg er 'konverteret' til apple-fangirl her i sommers, så er et af mine hovedargumenter netop at den vil spille sammen med min iphone og min macbook.
Når du nu HAR en android, så ville jeg nok kraftigt overveje det her med samspillet - altså om det er noget der for dig er fuldstændigt ligemeget, eller om det vil være kirsebærret oveni flødeskummet. Det er så vældigt najs når man netop så nemt kan synkronisere f.ex. kalender uden at skulle gøre noget ekstra.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
Jeg har ipad og iphone og de har intet med hinanden at gøre andet end at iphone laver hotspot til padden en gang imellem
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
sep 2012
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 100
sep 2007
Helt enig
Jeg har aldrig savnet at køre java
Hverken på iphone eller ipad
sep 2007
Jep det er et religions spørgsmål
Og min gud er apple
Ville vælge iPad anyday
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
hehe, samme her
sep 2005
Er faktisk meget sjovt, for mine sidebuddies i skolen består af en linux-fan og en apple-fanboy, hvor vi sådan kærligt har drillet sidstnævnte med hans 'fanatisme'.
Mit første spørgsmål til ham, da jeg overvejede en macbook, det var om alle mine programmer nu osse kunne fåes til mac.... for der var for nogen år siden en stor forskel i udvalget alt efter om man brugte mac eller windows. Indtil videre er jeg kun stødt på ET uundværligt program som ikke er lavet til mac, og det kan jeg til nød køre igennem virtual box, eller bare nøjes med at bruge på den stationære.
Men jeg elsker de cloudbaserede ting - det er SÅ najs!
Havde jeg penge nok, så købte jeg en ipad, og coda light, så jeg altid nemt og bekvemt kunne sidde og kode og samtidigt være synkroniseret med mine filer på macbook'en.
dec 2012
En anden ting der ikke er så fedt ved Apple, alle de stik og det tilbehør du har købt - virker ikke til 5'eren, så skal du ud og investere i nyt- hvilket i min verden er at pisse op ad ryggen på ens kunder( og ja er klar over der findes en adaptor men come on!!). Derudover hvis man skal overfører noget fra PC, skal ALT igennem Itunes!
Ang. kalenderen så fungere android fremragende sammen med f.eks outlook og lign.
Når det så er sagt, så er ipad'en i sig selv fin - men den er ved at blive overhalet af androidbaseret pads - der både slår den i pris og funktionalitet. Prisen er vel også meget væsentlig - så handler det bare om du vil være med på "bølgen" og have det dyre...
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
apr 2009
Mht outlook og lignende, så fungere apple systemer også ganske fint med disse, faktisk ret godt. Der er en grund til at flere større virksomheder vælger at skifte over til apple, istedet for android..
Mht stikket, så ja, så har de skiftet den, men når man alligevel ikke har nogle apple produkter i forvejen (som TS ikke har) så kan det jo i bund og grund være skide ligegyldigt. For hun starter fra bunden..
Apple er langt hen af vejen et mode produkt ja, men der er også en grund til de produkter er så populære, som de nu engang er.. De fungere nemlig! Brugen af en iPad er SÅ nemt, og så har de altså stadig den bedste app store der findes..
TS: jeg vil advare dig, når du først lærer en iPad at kende, og bliver glad for brugen af den, så går der ikke længe inden du sidder med en iPhone i hånden også
sep 2005
dec 2012
Nu skriver du at flere større virksomheder vælger at skifte til iphone, hvilke drejer det sig om? Så vidt jeg ved, er der ingen ide i at holde sig til den ene "side" - da der findes lige mange brugere - hvis ikke flere android bruger rent faktisk. Så vidt jeg ved er App store stadigvæk nr 2....
okt 2007
Jeg fik en tablet men helt præcis hvilken er jeg i tvivl om.. Enten hedder sen Odys Noon eller Noon Odys.
Fik kigget lidt på æsken hvor der stod den klassiske android-robot og under stod der android, så jeg tænkte fedt den passer til mobil og nu sidder jeg og skriver løs
Super glad for den !!!
aug 2011
Følger: 20 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 79
okt 2007
Har ikke endnu set på hvordan jeg synkronisere med min mobil, har ikke så meget styr på det men mon ikke den gør det automatisk når de engang bliver koblet sammen
apr 2009
Faktum er at det foretrukne "firmamobil" mærke Blackberry, har en stor sandsynlighed for at gå konkurs i 2013, efter flere år med meget faldende omkostning, hvis deres lancering af deres nye model ikke bliver en stor succes, så har de fået deres sidste åndedræt, og der er apple altså et stærkt supplement... (Jeg kan ikke nævne navne, da jeg er underlagt tavshedspligt)
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 652
okt 2007
Super nem og let
dec 2012
Maria B: Jeg har jo stadigvæk ret i at bl.a Eboks og netbank bruger java - det gør den så bare ikke på App'en, så derfor er det en konstatering. Jeg bruger da også selv netbank på mobil, og ja det virker fint og uden problemer.
Det er muligt flere IT eksperter udtaler dette, men jeg sprøger igen; Kender du nogle som har fået virus eller er blevet hacket? Jeg gør ikke! Derfor er det i min verden ikke det store plus at, de skulle have den "bedste" sikkerhed. Nu har man jo læst historier om at der rent faktisk er mange Iphones som er blevet hacket - så helt top ti kan deres sikkerhed ikke være.
Okay fint nok - du nævner 1 mærke !
Samsung Tablet vs. Ipad