{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Kristoffer B
Kristoffer B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Bortløbet Chow Chow omkring Brønderslev {{forumTopicSubject}}

Hey..

Glædelig jul..

Min moster har her til morgen fundet en meget træt og våd chow chow han i sin skov lige uden for Serritslev ved Brønderslev..
Han er lys brun med hvid hale..

Kender du eller mangler du din hund så ved jeg hvor han er..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortløbet Chow Chow omkring Brønderslev
  • #1   24. dec 2012 Årh stakkel hund da... smiley

Håber den finde sin ejer igen...

• #2   24. dec 2012 Håber den finder sin ejer igen. ;')

• #3   24. dec 2012 Har i ringet til politiet og hørt dem ad, har i tjekket div sider med efterlysninger af dyr..??

• #4   24. dec 2012 Har moster stadig Chowen ?

• #8   26. dec 2012 Status på hund er at nordjyllands politi blev kontaktet og de havde hørt at der i området gik en chow chow på omkring 8-9mdr men de havde ikke været heldige at fange den. Min moster lokkede den til sig med lidt mad og fik ham ind i varmen.. Der var ingen hundetegn med nummer eller noget så selvom vi fandt ejeren måtte hunden ikke udleveres til dem da er blevet en politisag så hunden er blevet afhentet af et internat og de skal så se om de kan finde retmæssige ejer af hund og ja nu også en bøde på 2000kr for ikke at have hundetegn på. Det var det jeg fik oplyst.

Så håber at ejeren er fundet af hunden og at han har det godt smiley

• #9   26. dec 2012 Godt og høre nyt. Så mangler vi bare ejeren. Vil så også lige sige at det ikke er normalt at en Chow har halsbånd på. De går altid med en sele som man tager af indenfor. Det kan selvfølgelig være en ulempe når hunden går sine egne veje. Derfor nok det manglende hundetegn.

• #10   27. dec 2012 Hunden er kommet tilbage til ejeren igen.. Dog noget ældre hund end først antaget. 11år men den er hos sin ejer igen.. Blev væk under snestormen den 23.dec. Så skønt for hund og ejer smiley

• #11   27. dec 2012 Ej osse en dejlig opdatering her... Skønt. smiley

Kommentér på:
Bortløbet Chow Chow omkring Brønderslev

Annonce