{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

kanin foder Rabbit Royale (billigt) {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen her på HG, især jer her på sjælland (nordsjælland) og med kaniner
jeg er ved at blive godt total gal i hoved over de dyre priser for kanin foder især når man snildt kan få det billigere.

her i DK koster en sæk med rabbit royale på 15 kg ca 240 kr (dette kan variere lidt fra forhandler til forhandler)
jeg har et pr gange købt det hjem over england hvor jeg køber nøjagtig det samme mærke og samme mængde for ca 155 kr pr sæk.
men man skal købe en god mængde for at få gratis fragt, og det har jeg desværre ikke råd til at tage på en gang fra min su.

så nu fik jeg den ide at der måske er nogle som godt vil spare penge på kanin fodre og har mulighed for måske at opbevare et pr sække af gangen, jeg vil godt selv kunne tage en 4 sække.

er du intra i at hoppe på et fælles køb af kanin foder så skriv endelig (fodret vil blive leveret i farum)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin foder Rabbit Royale (billigt)
  • #1   19. dec 2012 på hjemme siden kan man også købe Hundefoder til billigere penge end her i DK, dette ville man også kunne bestille med self.

• #2   19. dec 2012 Jeg er ikke interesseret, da jeg køber billigt foder ved en kaninavler, jeg giver 90,- for 25 kg smiley Og det er det foder som alle de garvet anbefaler smiley Ellers er møllerens (som man kan købe i farmland) glimerende det koster 90 for 15 kg tror jeg nok smiley

• Stephanie M
    Stephanie M Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #3   29. jan 2013 Hej Line Bæk.
    Hvor køber du det fodder henne?

Jeg står og skal finde en ny sælger ret hurtigt, da jeg ikke længere kan købe hos ham jeg plejer. Har to kaniner at fodre.

• #4   29. jan 2013 Hvis du bor på sjælland (som er angivet i din profil) er jeg ikke til meget hjælp. Da ham jeg kender bor i Hadsund.. Men ellers DLG eller farmland. Farmland har lige haft tilbud på deres..

Kommentér på:
kanin foder Rabbit Royale (billigt)

Annonce