{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tiltænkt "Prøvekluden" & Linda ;o)
  • #1   14. dec 2012 Og til den kære Linda der fryser om fingrene når hun skovler sne, det kan jeg ikke havde når hun var sød og købe et par fine handsker til mig på min dag, så disse er dine Linda hvis du synes om dem :o) du får dem når vi ses til julebagning.

    profilbillede
  • #2   14. dec 2012 De ser lækre ud... Hvis du mangler prøveklude er jeg på smiley haha

  • #3   14. dec 2012 De er fine Aino smiley Hun er heldig hende Linda..

  • #4   14. dec 2012 Prøvekluden glæder sig helt vildt til at få lufferne hjem til sine kolde fingre...
    De vil være fra en der er tæt på mit hjerte.. smiley


  • #5   14. dec 2012 Øj - de ser gode ud smiley

  • #6   14. dec 2012 Tine, er jeg også ;o) synes I skulle se de handsker Linda købte til mig på min dag så snuppede lige et billede :o) de er rigtig fine til min grå hjemmelavet jakke :o) Har en smule "skind" fra en lille kort jakke der er pillet op for laaang tid siden, tænker en dag at lave mig et par luffer, så har jeg både fine handsker og luffer ;o)

    Dejligt du blev rigtig glad Anika :oD *Krammer*

    Ven ;o) de føles også gode, nok bare smart nok lige at sprøjte dem med noget smuds - vandafvisende, tænker jeg at cowboystof nok skulle kunne klare.... dejligt at jeg ikke har haft smidt bukser ud som var hele, ellers var lufferne ikke blevet til.....

    Nu kommer der nok ikke lige noget fra mig de næste dage, har et spisebord med ekstra plade isat der trænger til en oprydning lol vi skulle gerne få julebagt i weekenden, ting ud af hytten mandag - kigget på svigermors hæklet futter, ordnet hunde, Blis skal havde hele turen, hun har desværre fået sår igen igen igen, så er det jo godt med pelsen kort.... osv..... og shit var da lige ved at glemme jeg skal lave halstørklæde til min bette nevø og den bette her.....


    profilbillede
  • Jannie
    Jannie Online Tilmeldt:
    dec 2004

    Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 123 Svar: 1.295
    #7   14. dec 2012 De ser super skønne ud.

  • #8   15. dec 2012 Aino..... Du er skisme håbløs... dejlig smiley
    Jeg siger tusind tak, og vi glæder os til i morgen smiley



  • #9   16. dec 2012 Ups, fik lige hæklet en "slik/kage skål" som den bette nevø får med hjem, der var nemlig lidt klippet fleece rester fra jeg lavede hængekurvene ;o)
    Uhm der dufter dejligt her ;o) er væk igen....


    profilbillede
  • #10   16. dec 2012 Og hov, som jeg har skrevet på min hp, så er juletræet "sparet" væk i år, så har lavet et lille et og smidt rødt glimmerlim ud over det hehehe

    Linda, hvis du keder dig, så kommer du bare ;oP

    *Puf*


  • #11   16. dec 2012 Aino ... Der var ikke noget, jeg hellere ville, men det dur desværre ikke i dag smiley
    Havde ellers glædet mig helt vildt...



  • #12   17. dec 2012 Det var sk*de hygsomt!! og den bette nevø var slet ikke bange for hundene denne gang, så vi glæder os til sommer, så kan han komme herud hvor vi ikke længere skal holde hundene inde hvis han er ude, fortalte ham også han var ret sej! ;o)

    Vi snakkede lidt "hundesprog", hvis hunden går fra en skal man lade den være, han spurgte "Hvad hvis den kommer over til mig", lige som Blis gør nu? "Ja" svarede han, så er det for at hun gerne vil nusses... Behøver jeg fortælle hun blev nusset til den store guldmedalje og Nød det!! ;oP

    "Skålen" blev godt modtaget :oD


Kommentér på:
Tiltænkt "Prøvekluden" & Linda ;o)

Annonce