{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.902 visninger | Oprettet:

M&M
M&M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

SYG HUND? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, allesammen smiley
Jeg skriver dette indlæg, i håb om hjælp, da jeg er bange for at min hund måske er syg i maven..

Hun har i tre dage nu, brækket sig og haft meget stor afføring.

Det startede med at jeg i onsdags, vågnede op til opkast.
Der var MEGET af det! Jeg tænkte ikke mere over det, før jeg torsdag morgen vågnede op til en enorm afføring, som lå inde i stuen. Og det skal lige siges at hun ALDRIG har tisset eller skidt indendørs før, så noget må jo være galt.. Afføringen så egentlig normal ud, men der var utrolig meget af det!

Idag, ved en 5 tiden imorges, går hun ned fra sengen, og jeg vågner ved at jeg kan høre at hun skal kaste op.. Jeg står med en rolig hånd på hendes ryg, og lader hende komme ud med det.
Hun havde svært ved at få det op, og da det så kommer ud, er det kun gult, slimmet galde og intet andet..

Har haft givet hende en fastedag idag, men da hun her til eftermiddag var ude på gåtur, skulle hun selvfølgelig også af med afføring, MEN, jeg har ALDRIG set noget lignende!

Det er svært at beskrive afføringen, men det så ud som om at en slimhinde sad uden om afføringen. Det var lidt ligesom en medisterpølse med tarm uden over. Hmm.. Det sidste af afføringen var meget tyndt, men også det hang i en slimhinde?

Jeg er meget nervøs over hvad der kan være galt!
Jeg kontakter min dyrlæge på mandag!

Håber virkelig i kan hjælpe mig, og komme med nogle gode råd.
Jeg har taget billeder af den sidste afføring, så hvis nogle gerne vil se det, har jeg vedhæftet et billede af det. (Ved godt det er klamt!)

Det skal lige siges at, hun ellers er glad og fyldt med energi som hun plejer? Der mærkes ingenting på hende? Og hun er ikke hård på maven nogle steder..

Håber på jeres hjælp! Og tak fordi i gad at bruge tid på dette indlæg.

- Hilsen en nervøs hundejer!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SYG HUND?
Kommentér på:
SYG HUND?

Annonce