{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Spejlrefleks til grønskolling - Hjælp tak :) {{forumTopicSubject}}

Håber på lidt hjælp fra jer herinde der ved lidt om foto..
Jeg har længe drømt om at købe et ordentlig kamera, spejlrefleks, så jeg kan tage rigtig gode billeder af Tyson, de steder vi besøger, af os selv og familie ved givne lejligheder. Jeg vil gerne have et kamera, som også er god til billeder af objekter i bevægelse..
Vores nuværende digital kamera er Nikon, og er egentlig rigtig glad for Nikon..
Man kunne selvfølgelig gå i en forretning og spørge, men ofte får man bedre svar ud af, at spørge de folk der rent faktisk bruger tingene..
Men hvad vil i anbefale til en grønskolling, som mig.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spejlrefleks til grønskolling - Hjælp tak :)
  • #1   15. nov 2012 følger lige med smiley

• #2   15. nov 2012 Ja jeg vil så foreslå at du går i en fotoforretning smiley

Prøver forskellige huse og finder ud af, hvad der passer bedst til dig. Få en snak med en af de ansatte smiley

(Har selv Nikon spejlrefleks)

• #3   15. nov 2012 Jeanette - Det ender det nok også med, men jeg var bare interesseret i, at høre folks meninger om positive/negative ting - hvad man skal være opmærksom på osv.. smiley Og frygter lidt at sælger forsøger at sælge bestemt mærke, pga pres fra producenten i form af konkurrencer osv. Og derfor ikke får ordentlig rådgivning. smiley

• #4   15. nov 2012 Det er lidt med Nikon og Canon, som med ketchup smiley Man er enten til Heinz eller beuvais/Nikon eller Canon smiley

Og en forhandler sælger jo flere mærker. Og evt kunne man gå i flere butikker og se, om der ikke er noget, der lyder ens smiley

Jeg valgte mit første spejlrefleks, fordi det var på tilbud hehe. Og har for lidt over et år siden trappet nogle modeller op. Jeg blev ved Nikon, da det er det hus, jeg har objektiver til smiley

• musen
    musen Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #5   15. nov 2012 Vi står i samme situation som dig, og vi gik til en fotohandler for rådgivning. Han anbefalede os dette kamera: (link fjernet)

Han sagde at det tog fantastiske billeder og kunne zoome osv. uden at man skal slæbe rundt på flere forskellige linser.
    Men det kommer jo helt an på hvad du vil bruge det til. Vi skal bruge det til at tage billeder på vores ture, aktive billeder, familie billeder, natur billeder, solnedgang osv osv.
    Vi har ihvertfald bestemt os for det, og prisen på nettet er ca. 2300 kr. hvilket også er en rigtig god pris i forhold til hvad man får.
    Håber det hjalp lidt..

• #7   15. nov 2012 enig med Jeanette smiley :)

• #8   15. nov 2012 Japan foto er en fin forretning, i hvert fald i Viborg. De sælger nemlig både Nikon og Canon. Da jeg var med til at kigge på min ny eks kæreste kamera, så var de meget ærlige. OG tror helt ærligt folk vil anbefale dig at købe Nikon igen, når du nu er vant til og glad for systemet.

Mit næste kamera bliver et hybrid, nok et lumix (panasonic) simpelthen fordi de har være på markedet længst med hybrid kameraer så de har flere linser etc. Hvor canon først lige har lanceret deres første. Og det bliver så klumset at have så er ideen med et lille kamera væk.

• #9   15. nov 2012 Takker for de tips i har smidt ind..
    Vi ender nok med at rende i et par forskellige forretninger, også må vi sammenholde hvad de siger om de apparater vi er interesserede i.. :=

• #10   15. nov 2012 Jeg har Nikon D3100 - det er et super godt kamera. Jeg vidste jeg ville have et nikon, og gik så ind på nettet og læste om de forskellige i den prisklasse jeg havde råd til. Jeg er super glad for det og har aldrig fortrudt mit køb smiley

Kommentér på:
Spejlrefleks til grønskolling - Hjælp tak :)

Annonce