498 visninger
|
Oprettet:
Spejlrefleks til grønskolling - Hjælp tak :) {{forumTopicSubject}}
Håber på lidt hjælp fra jer herinde der ved lidt om foto..
Jeg har længe drømt om at købe et ordentlig kamera, spejlrefleks, så jeg kan tage rigtig gode billeder af Tyson, de steder vi besøger, af os selv og familie ved givne lejligheder. Jeg vil gerne have et kamera, som også er god til billeder af objekter i bevægelse..
Vores nuværende digital kamera er Nikon, og er egentlig rigtig glad for Nikon..
Man kunne selvfølgelig gå i en forretning og spørge, men ofte får man bedre svar ud af, at spørge de folk der rent faktisk bruger tingene..
Men hvad vil i anbefale til en grønskolling, som mig..
aug 2011
Følger: 21 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 828
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Prøver forskellige huse og finder ud af, hvad der passer bedst til dig. Få en snak med en af de ansatte
(Har selv Nikon spejlrefleks)
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 393
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Og en forhandler sælger jo flere mærker. Og evt kunne man gå i flere butikker og se, om der ikke er noget, der lyder ens
Jeg valgte mit første spejlrefleks, fordi det var på tilbud hehe. Og har for lidt over et år siden trappet nogle modeller op. Jeg blev ved Nikon, da det er det hus, jeg har objektiver til
feb 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
Han sagde at det tog fantastiske billeder og kunne zoome osv. uden at man skal slæbe rundt på flere forskellige linser.
Men det kommer jo helt an på hvad du vil bruge det til. Vi skal bruge det til at tage billeder på vores ture, aktive billeder, familie billeder, natur billeder, solnedgang osv osv.
Vi har ihvertfald bestemt os for det, og prisen på nettet er ca. 2300 kr. hvilket også er en rigtig god pris i forhold til hvad man får.
Håber det hjalp lidt..
jun 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 60 Svar: 273
Jeg har dette kamera
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_G1_X/
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
Mit næste kamera bliver et hybrid, nok et lumix (panasonic) simpelthen fordi de har være på markedet længst med hybrid kameraer så de har flere linser etc. Hvor canon først lige har lanceret deres første. Og det bliver så klumset at have så er ideen med et lille kamera væk.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 393
Vi ender nok med at rende i et par forskellige forretninger, også må vi sammenholde hvad de siger om de apparater vi er interesserede i.. :=
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Spejlrefleks til grønskolling - Hjælp tak :)