{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Endnu et cover sunget af mig - gerne feedback! ;) {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften siger sig selv... Jeg lavede den til min søsters bryllup, men synes da også lige det skulle på youtube - ikke den mest avancerede sang meeen synes nu den blev meget fin smiley Kom gerne med både ris og ros!

http://www.youtube.com/watch?v=CtjMAejLVBk&feature=plcp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu et cover sunget af mig - gerne feedback! ;)
  • #1   4. nov 2012 Den er meget fin, men næsten for fin, hvis du spørger mig. Du mangler lidt "kant", men det er lidt smag og behag. Hvis man kigger på en sangerinde som Jewel, så har hun også en meget fin stemme, der samtidig også har lidt rå kanter, hvilket gør at selvom hendes sange oftest er i ret langsomt tempo, så bliver man ikke træt af at lytte til dem.

Men jeg kan se at du på YouTube har skrevet at det er et cover af Adele, men det er The Cure der originalt har lavet den. Adeles version er et cover af The Cure. Bare hvis ikke du er klar over det smiley

• #2   4. nov 2012 Nina
    Det var jeg slet ikke klar over, troede det var Adele smiley

Jeg er helt enig, som sagt skulle det være sang til et bryllup så det måtte ikke blive råt på nogen måde, derfor blev det så "rent"... Har noget mere på youtube som f.eks. heaven der var mere udfordrende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=nvtHFdbL0Is&feature=plcp

• #3   4. nov 2012 sød som gave til din søs, den første sang.

men personligt kan jeg bedre li den anden smiley
    du synger ik dårligt smiley

• #4   5. nov 2012 Mange tak for feedback jeg er enig i at den er meget simpel og lidt kedelig, men min søster blev super glad! Heaven kan jeg også bedst lide - prøver at kaste mig ud i noget adele med rolling in the deep her snart! smiley

Kommentér på:
Endnu et cover sunget af mig - gerne feedback! ;)

Annonce