23. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
Banker - hvornår er man personlig med sin bank? {{forumTopicSubject}}
Inspireret af en tråd der kører lidt "højt", kunne jeg godt tænke mig at vide hvornår i syns at man har et personligt forhold til sin bank og hvad man betegner som et upersonligt forhold?
For mit eget vedkommende har jeg så godt som aldrig kontakt til min bank. Sidste år skiftede jeg bank og den forrige havde jeg aldrig i alle de år jeg havde den, kontakt til bankrådgiver på noget som helst tidspunkt.
Jeg var i banken et par gange for at sætte penge ind og én gang for at oprette netbank. That's it. Min nuværende har jeg haft kontakt til to gange (af hvad jeg ser som reelt kontakt) hvor det første gang drejede sig om en midlertidig kassekredit jeg skulle have pga. en flytning og anden gang var i år, da jeg indfriede kassekreditten, men dette var via telefon.
Det ser jeg på ingen måde som et personligt forhold til sin bank og egentlig ved jeg heller ikke hvad jeg ville betegne som et personligt forhold til en bank?
Hvad mener i?
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.447
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
I gamle dage fik jeg hjælp fra banken til budget osv, og følte at jeg kendte min bankrådgiver og hun kendte mig. Men nu kører alt jo bare over netbank...
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.216
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Vi ser billeder af hinandens hunde, snakker uddannelse og skole, dumme lejere der pludselig er stukket af osv
Han hjælper ik med det økonomiske - er selv udd. i Nordea, så det klarer jeg fint selv..
Her i marts da årsopgørelsen var kommet, der ringede vores rådgiver til min kæreste for at få indleveret dem så han var up to date - jeg troede først at det var en af hans venner.. Bankrådgiveren havde end ik præsenteret sig, men bare sagt noget i stil med "hva så champ, ville bare li høre hvordan det går"
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 361
Hm..... Kæresten var skredet ugen før..... Og pga en operation får nogle år siden, kan jeg ikke få børn.......
Så jeg tror bare de skal nøjes med økonomisk rådgivning. Hvilket jeg har haft brug for i forbindelse med et huskøb. Men ellers klarer jeg det hele selv via netbank
okt 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 117
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 361
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 502
vi er super godt tilfreds med hende, selv om vi ikke må eje 2 huse *GG* men hun er så sød at hun har lavet en plan over hvornår vi kan købe et hus mere ..
vi er ikke tit der nede, 2 gg på de 4 år vi har haft den bank.. men skriver en del via netbank omkring små ændringer osv..
det er ski sket meget siden jeg som ung gik ind i banken med min bankBOG for at hæve penge *GG*
Banker - hvornår er man personlig med sin bank?