{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen!
  • #1   2. nov 2012 Godmorgen smiley Vi har været oppe siden kl 5, der vågnede bettemanden... Vi skal indtil videre bare morgenhygge smiley Senere bliver Noah hentet, og så skal jeg gøre mig klar til at sneen falder i aften smiley

  • #2   2. nov 2012 Godmorgen
    Jeg glemte at sætte vækkeuret igår aftes så jeg er lige vågnet og kommer derfor en halv time for sent på arbejde - øv smiley føler jeg har brudt en aftale, og det er virkelig en ting jeg hader.

    Men ellers skal jeg bare afsted her kl. 7:30 og er hjemme igen kl. 17:00 hvorefter jeg bare skal slappe af. smiley


  • #3   2. nov 2012 Godmorgen.
    Vi skal have sendt drengene i skole, og så skal der pakkes til lejrtur for den yngste. De skal overnatte sammen med det meste af klassen.
    Derudover står den vist mest på lidt rengøring og afslapning efter den lange tur til Skejby i går. Sådan noget kvæster mig et par dage smiley


  • #5   2. nov 2012 Godmorgen!
    Det lyder dejligt smiley - Jeg skal selv til første eksamen på mit studie, det er en eksamen vi har mulighed for at tage hjemme, så jeg skal bare lige have luftet Pelle og lavet en kop te, og så er jeg klar til eksamen i stuen fra 9 til 11 smiley

    og så er der forøvrigt en uges ferie bagefter smiley


  • #6   2. nov 2012 Godmorgen. smiley
    Har været oppe 06.30 og skal afsted her om snart. smiley Ellers så går jeg og glæder mig til at det bliver weekend. Skal nok have gjort lidt rent i dag, men ellers bare slappe af. smiley


  • #8   2. nov 2012 Gud ja, det er jo J-dag i dag! Det havde jeg sgu da glemt, til trods for at der er reklamer alle steder... Hah! Det ved jeg dog ikke lige selv om jeg kommer til at deltage i, da jeg også skal træne i morgen smiley

    Men det lyder da til at det bliver nogle rolige weekender for de fleste af jer. Nok ikke jer med J-dag smiley

    Christina - årh brunch.....det kunne jeg fandme godt spise! Jeg får helt lyst til at gå ud og lave pandekager nu smiley

    Abomination - hvor er det at det har tordnet og lynet? Det har vi vist ikke fået i her i Vejle... Ikke hvad jeg har lagt mærke til.


  • #9   2. nov 2012 Skal vidst gøre lidt rent. Men synes jeg føler mig noget svimmel. Øv altså. Det kører rundt!
    Så skal jeg have rørt lidt frikadelledej sammen så den kan trække til iaften, have skrevet indkøbsseddel, og andre praktiske gøremål.
    Ved 3 tiden skal jeg så til dyrlægen med Kaya og have tjekket at hendes skinne sidder ordentligt!
    Og så står den på familiehygge!


  • #12   2. nov 2012 Godmorgen..

    Jeg ligger stadig under dynen og fiser husleje af.. smiley
    Hundene sover længe (skøøøøønt), meen overvejer at vække dem da jeg har 117 ting jeg skal nå idag..

    Rengøring, handle ind, oprydning, lave mad osv.. Min far og hans kone kommer på besøg idag til noget fødselsdagshygge.. smiley


  • #13   2. nov 2012 Godmorgen, godmorgen - har været oppe siden klokken 7.
    Og sidder nu i klassen og venter på weeekeeend, min hjerne gik derpå i onsdags.
    Kom NUUUUUUUUUUU. Også falder sneen jo i aften, og det skal fejres, selvom jeg ikke kan fordrage julebryg smiley


  • #15   2. nov 2012 Vi valgte at køre til Tyskland i stedet for, så vi kunne få handlet dagligvarer.

Kommentér på:
Godmorgen!

Annonce