{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Yeay oplevelse (med armene i vejret) {{forumTopicSubject}}

det korte og lange er, at jeg har en labrador blandings tæve på snart 6 år, som de sidste 2 år er blevet "overfaldet" 3-4 gange af små biiiiiiib bib biiiib hunde, som ikke har været i snor og faret lige efter hende. Det har gjort, at hun er blevet ekstrem usikker på sig selv og derved noget aggressiv hvis en fremmed hund kommer direkte hen til hende. For hver gang hun er blevet "angrebet" så har jeg trænet med hende og altid lige når hun er ved at være på toppen så kommer den næste lille m** køter farende og jeg kan starte forfra -.- med en hund der er endnu mere usikker.

MEN i dag, da vi trænede "nu kommer der en fremmed hund og den skal passere os" var hun jo bare så dygtig, holdte fokus på mig, kiggede lige en gang imellem på hundene, rejste ikke børster eller noget som helst, og man kan jo ikke lade være med at blive glad. succesen skete med alle de forbipasserende hunde smiley og det var alle hunde vi aldrig havde mødt så dobbelt op på yeay..

men kunne ikke lade være med at ha den der der "og når jeg så er 10 m fra min dør så kommer der garanteret en hund farende efter os" men det gjorder der heldigvis ikke smiley
men kender i det, hvor man når et punkt og tænker
"orker jeg at træne hende mere i det, der går jo alligevel kun et split sekund og så er det hele ødelagt" men for hendes skyld bliver jeg ved! ja og også for min egen.
det jeg ville med den her tråd er vidst lidt: I må ikke give op med jeres hunde, hvis i har et problem, træning belønner sig smiley
sorry hvis det blev lidt langt smiley god weekend til alle smiley
her er lige et billede fra i dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yeay oplevelse (med armene i vejret)
Kommentér på:
Yeay oplevelse (med armene i vejret)

Annonce